Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-12, 22:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffenipuffen
Är väl skönhetens gudfar? Eller?

Ja det stämmer..
Citera
2023-06-12, 22:53
Citat:
Bilderna på stackars Simme är ju borta? Men kvar på några enstaka 🤔

Alltså jag dör så
Spännande!!! VAD fan har hänt!! Hon sitter o säger att hon alltid blir dumpad men då pga otrohet?. Stackars Simme har han blivit bedragen och sedan lämnat i all hast.
Citera
2023-06-12, 22:54
Citat:
Noterade även att han typ inte gillar några bilder längre heller? OMG måste veta vad som händer..

Hur lång tid tar de innan sanningen kommer fram? ✨🍇
Citera
2023-06-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur lång tid tar de innan sanningen kommer fram? ✨🍇

Linn skulle aldrig erkänna om hon varit otrogen. Utan mer säga att kärleken tog slut etc etc, en liten snyfthistora.. samma historia som med Marcus. Men någonting har ju hänt!
Citera
2023-06-12, 23:05
Medlem
geek12s avatar
Så när tror ni hon går ut med att de gjort slut? Innan junis slut eller efter?
Citera
2023-06-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
The plot thickens

Vem är "mannen" som ska baka tårta om hon når 100k följare?

Det är en kille som var med på B’s dop. Bild finns i inlägg från 15 februari. Tror det är en vän till S. Blir nog något udda för honom att göra en tårta till Linn om förhållandet spricker…
Citera
2023-06-13, 00:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Frågan var ”när ska NI köpa hus” och hon svarar enbart utefter sig själv hur hon ska ha råd och var hon vill bo. Hon har verkligen Noll framtidsplaner och kommunikation med Simon.

Som vanligt med Linn, var samma när frågor om bröllop och förlovning dykt upp. Är jag, jag och jag.
Citera
2023-06-13, 01:15
Medlem
Då tycker jag att Linn kan gifta sig själv, alltså hon så krävande att leva med. Vill hon ha detta livet med äktenskapet. Ja men köp då en VIGSELRING… om det är så viktigt.

Vad ska hon ha en partner till? Enligt henne krävs det att dom varit spermadonator.. men efter det så är det SKITsamma.

Nä , jag säger såhär… hon ska nog leva själv utan partner - med tanke på hur egocentrisk och egenkär hon är, allt handlar om henne hela tiden…

Simon , du kan gå och hitta nån som behandlar dig på rätt sätt.
Citera
2023-06-13, 05:51
Medlem
Tänk scenario där de faktiskt gör slut och hon blir ihop med en ”riktig” hockeykille. Hur ska det ens fungera? Hon kommer ju aldrig kunna flytta? Eller jo om ca 18 år förutsatt att de inte blir fler barn nu 😅

Har svårt att tänka att någon som spelar i SHL vill skaffa barn med någon som är låst geografiskt. Däremot kanske de har lite skoj innan L hittar någon ny kille som tycker det är normalt att planera graviditet efter en månad. Så nej Linn. Håll fast vid S eller glöm drömmen om en hockeyman.
Citera
2023-06-13, 07:30
Medlem
Det är faktiskt inte säkert att något hänt alls, hon kanske bara skapar fejkat drama för att nå upp i 100.000?
Mycket händer i privatlivet nu säger hon, vadå som att hon även har börjat gilla färgen grön eller vadå?
Tror faktiskt det var nåt annat på g som gick i stöpet och så fick nödlösningen bli att hon börjat gilla lila.
Tragisk figur hur som helst och synd om barnen om hon nu fuckar upp en relation till. Är bara en tidsfråga innan förskolan reagerar på hennes riskbeteende.
Citera
2023-06-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Det är faktiskt inte säkert att något hänt alls, hon kanske bara skapar fejkat drama för att nå upp i 100.000?
Mycket händer i privatlivet nu säger hon, vadå som att hon även har börjat gilla färgen grön eller vadå?
Tror faktiskt det var nåt annat på g som gick i stöpet och så fick nödlösningen bli att hon börjat gilla lila.
Tragisk figur hur som helst och synd om barnen om hon nu fuckar upp en relation till. Är bara en tidsfråga innan förskolan reagerar på hennes riskbeteende.

Jag tror också det bara är lite tillgjort drama för att komma upp i antal följare. 😉 raderade bilder och konstiga frågor om privatlivet är endast rör att locka folk haha
Citera
2023-06-13, 09:27
Medlem
Är det bara jag som inte ser typ en enda bild med/på Simon på hennes insta längre? Varför har hon raderat massa?
Den senaste som jag kan hitta är från februari, hon har väl lagt upp fler bilder på honom sen dess?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in