Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-13, 09:50
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag tror också det bara är lite tillgjort drama för att komma upp i antal följare. 😉 raderade bilder och konstiga frågor om privatlivet är endast rör att locka folk haha

Hon leker Mangas
Citera
2023-06-13, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Är det bara jag som inte ser typ en enda bild med/på Simon på hennes insta längre? Varför har hon raderat massa?
Den senaste som jag kan hitta är från februari, hon har väl lagt upp fler bilder på honom sen dess?

Hon har bara arkiverat dem för att locka folk och spekulationer (vilket hon tydligen lyckas med.) bilderna kommer tillbaka när pr-tricket är färdigt
Citera
2023-06-13, 10:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Tanken har slagit mig att det bara är för att locka följare, sen började jag tänka "vem i helvete kan vara så desperat på uppmärksamhet?" sen kom jag på att det är Linn vi pratar om, hon gör allt för uppmärksamhet, bekräftelse och att få stanna kvar som influencer. Hon märker att följarna minskar och att hon har brutalt få "gilla" och kommentarer jämfört med andra influencer med lika många följare. Givetvis måste hon då försöka skapa drama. Hon skulle kunna få det till att Tindra varit med om en allvarlig olycka, när hon i själva verket bara fått ett skrubbsår, enbart för att få uppmärksamhet
Citera
2023-06-13, 11:16
Medlem
Nu skriver hon att i "nästa liv ska jag va hemmafru "... hon kan väl ändå göra exakt samma sak som en hemmafru nu också, hon går ju hemma hela dagarna...
Citera
2023-06-13, 11:20
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Nu skriver hon att i "nästa liv ska jag va hemmafru "... hon kan väl ändå göra exakt samma sak som en hemmafru nu också, hon går ju hemma hela dagarna...

Fy fan vad hon provocerar. Hon är hemma exakt varje dag. Hon går inte till ett sletet ställe och sitter av sina 9 timmar per dag.
När hon lagar mat från grunden så är det hennes Content hennes levebröd. USH vilken provocerande jävla bimbo
Citera
2023-06-13, 12:45
Medlem
Bilden hon delade på sig och B, gå in på den och läste kommentarerna ”Håret och hennes min förstör bilden” 😹
Citera
2023-06-13, 17:50
Medlem
”25 eller 45 år, ingen vet” skriver hon. Hon tror verkligen att hon beter sig som äldre än hon är. När det i själva verket är precis tvärtom, hennes beteende är mer applicerbart på en 15-åring.
Citera
2023-06-13, 17:52
Måste ju va så att hon läst om hur vi tjatar om drama här inne oså ska hon plantera fram ett drama. Tvingat sin grabb att hålla låg profil på sin instagram osv. Postar själv provocerande bilder.. 💀
Citera
2023-06-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Det är faktiskt inte säkert att något hänt alls, hon kanske bara skapar fejkat drama för att nå upp i 100.000?
Mycket händer i privatlivet nu säger hon, vadå som att hon även har börjat gilla färgen grön eller vadå?
Tror faktiskt det var nåt annat på g som gick i stöpet och så fick nödlösningen bli att hon börjat gilla lila.
Tragisk figur hur som helst och synd om barnen om hon nu fuckar upp en relation till. Är bara en tidsfråga innan förskolan reagerar på hennes riskbeteende.
Privatlivet, vilket annat liv har hon, menar hon? Något yrkesliv har hon ju i alla fall inte.
Citera
2023-06-13, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Privatlivet, vilket annat liv har hon, menar hon? Något yrkesliv har hon ju i alla fall inte.

HAHA stämmer bra
Citera
2023-06-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Är det bara jag som inte ser typ en enda bild med/på Simon på hennes insta längre? Varför har hon raderat massa?
Den senaste som jag kan hitta är från februari, hon har väl lagt upp fler bilder på honom sen dess?

Jag har för mig att hon skrev, för ett tag sedan, att hon inte skulle skriva om sin o S relation eller ha bilder på dom tsm eller att han skulle vara med på bilder. Utan att hon skulle fokusera mer på sin o tjejernas vardag.Något i den stilen ialalfall... Minns inte om det var i ett inlägg eller en händelse. Någon annan som minns detta?
Citera
2023-06-13, 20:22
Medlem
Simon är inte längre taggad i Linns instagram bio!! Slut??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in