2023-06-10, 18:01
  #37
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vem förutom Lindelöf tror du kan acceptera bänken?
Tanken är väl att det roteras samt att det alltid kommer vara skador/avstängningar och dylikt med i bilden också. Verkligheten är ju inte som FIFA där du har samma startelva i 60 matcher på en säsong med typ samma 7 bänkspelare som får hoppa in 15 min här o där. Att Martinez även kan spela som VB och potentiellt DM (ifall Casemiro är borta t.ex.) gör ju att man har alternativ där. Vill du utmana City om en eventuell PL seger så behöver du ju bredden. Sen även kanske beroende på vilket motstånd du möter.

Martinez-Min-Jae känns väl som planen på sikt med tanke på ålder osv, men att ha en spelare som Varane med det han har vunnit, samt Lindelöf som trots kritiken han får på FB måste vara en av ligans bättre tredje/fjärdeval på MB är ju inte helt fel.
Citera
2023-06-10, 18:07
  #38
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tanken är väl att det roteras samt att det alltid kommer vara skador/avstängningar och dylikt med i bilden också. Verkligheten är ju inte som FIFA där du har samma startelva i 60 matcher på en säsong med typ samma 7 bänkspelare som får hoppa in 15 min här o där. Att Martinez även kan spela som VB och potentiellt DM (ifall Casemiro är borta t.ex.) gör ju att man har alternativ där. Vill du utmana City om en eventuell PL seger så behöver du ju bredden. Sen även kanske beroende på vilket motstånd du möter.

Martinez-Min-Jae känns väl som planen på sikt med tanke på ålder osv, men att ha en spelare som Varane med det han har vunnit, samt Lindelöf som trots kritiken han får på FB måste vara en av ligans bättre tredje/fjärdeval på MB är ju inte helt fel.
Mittbackar brukar väl spela nästan alla matcher? Roterar man verkligen så mycket där?
Om Martinez ska spela på flera olika positioner så känns det mest logiskt att ha Kim och Varane som dom givna mittbackarna, viktigt med samspel osv..

Lindelöf är grym backup och helt okej starter, han verkar även vara omtyckt i truppen
Citera
2023-06-10, 18:13
  #39
Medlem
Drickbacks avatar
Rättelse och tillägg
Ingen FIFA’s semi-automated offside technology (SAOT), märkligt de skippar denna teknik.

@mods - lägg in i första inlägget
Afrikanska mästerskapen
13 januari - 11 februari.
Citera
2023-06-10, 18:18
  #40
Medlem
Halloween2s avatar
Varje säsong ser ''spännande'' ut, ditten och datten har gjort si och så. Ditten och datten är hungriga med mera med mera.

Tror max två lag kniper 90+ poäng nästa säsong.
Citera
2023-06-10, 18:22
  #41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Varje säsong ser ''spännande'' ut, ditten och datten har gjort si och så. Ditten och datten är hungriga med mera med mera.

Tror max två lag kniper 90+ poäng nästa säsong.
Vaa?! Enbart två!?
Citera
2023-06-10, 18:25
  #42
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vaa?! Enbart två!?

West ham och City så klart.
Citera
2023-06-10, 18:28
  #43
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
West ham och City så klart.
Ahh du tror att även City tar 90+
Citera
2023-06-10, 18:30
  #44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
West ham och City så klart.
Lycka till i finalen, City förtjänar att vinna den i år!
Citera
2023-06-10, 18:30
  #45
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ahh du tror att även City tar 90+

Någon måste ju visa hur man gör
Citera
2023-06-10, 18:31
  #46
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Lycka till i finalen, City förtjänar att vinna den i år!

Tack Får se om jag befinner mig på flashback något mer i fall de skulle förlora
Citera
2023-06-10, 18:34
  #47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Tack Får se om jag befinner mig på flashback något mer i fall de skulle förlora
Ni kan hålla huvudet högt oavsett! Inter har glidit in på en räkmacka medans City varit tvungna att slå ut dom bästa för att ta sig till final. Gör som West Ham och bara kör över italienska skitlagen
Citera
2023-06-10, 18:35
  #48
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ni kan hålla huvudet högt oavsett! Inter har glidit in på en räkmacka medans City varit tvungna att slå ut dom bästa för att ta sig till final. Gör som West Ham och bara kör över italienska skitlagen

Vore lite gött att sätta dit dem då man sett så mycket den senaste veckan ''Inter rädda fotbollen'' omegalol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in