2023-06-10, 07:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Världens mest kända transa som är känd för alla som är insatta förutom i forskarvärlden?

// jag och min kult

Alla som är ens lite lite insatta vet så igen er totala ignorans och okunnighet är bara ert problem.
Citera
2023-06-10, 09:16
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Återigen; det är DU som lagt ner tid på att identifiera alla dessa hittepå identiteter. DU är investerad i denna sjukdom / ideologi, inte jag. DU använder också gaslightningsordet "hotad" per enligt klassisk vänsterretorik.

Det är DU som är en clown här. DU försöker rida på vågen och göra DIG relevant.

JAG säger bara att jag ser det och skrattar åt er och mina resurser kommer ni aldrig få ta del av.

Vidare; jag ser dig som en 'enabler' som genom ditt deltagande legimitiserar att barn skär i sig själva för att undkomma verkligheten. Du och din sort borde skjutas på torget.
Det är svårt att bemöta den sortens dumhet du uppvisar i detta inlägg.
Citera
2023-06-10, 09:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Alla som är ens lite lite insatta vet så igen er totala ignorans och okunnighet är bara ert problem.
Fast du har fortfarande inte berättat hur man ska kunna veta det utan hänga med dig och din kult på TikTok.

Dylan nämns varken i någon forskning på området eller i något nyhetsflöde (19 omnämningar på CNN och 4 omnämningar i Aftonbladet räknas inte utan då är t o m en Eva Nilsson en större kändis).

Så tokigt det kan bli för dig och din kult där i filterbubblan.

//Jag och min kult
Citera
2023-06-10, 09:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Fast du har fortfarande inte berättat hur man ska kunna veta det utan hänga med dig och din kult på TikTok.

Dylan nämns varken i någon forskning på området eller i något nyhetsflöde (19 omnämningar på CNN och 4 omnämningar i Aftonbladet räknas inte utan då är t o m en Eva Nilsson en större kändis).

Så tokigt det kan bli för dig och din kult där i filterbubblan.

//Jag och min kult

Alla som kan något om transdebatten vet givetvis vem världens mest kända transa är som pratar med presidenten. Din ignorans är bara din.
Citera
2023-06-10, 10:03
Avslutad
Citat:
Alla som kan något om transdebatten vet givetvis vem världens mest kända transa är som pratar med presidenten. Din ignorans är bara din.
Hur kan man vara världens mest kända transa om man inte omnämns nånstans?
Citera
2023-06-10, 10:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Hur kan man vara världens mest kända transa om man inte omnämns nånstans?

Överallt kan bara bli till inte omnämns i din halmgubbe. Du behöver inte vara expert. Du behöver inte ens vara kunnig. Du behöver inte ha någon koll alls på tiktok. Bara veta om världens mest kända transa. Transan som kostade Bud Light sin plats som ohotade nummer 1 i USA och som kostat dom +20 miljarder dollar nu. Ingen som läser tidningar har ju missat detta nämligen.

Din avgrundsdjupa ignorans är bara din, du kanske skall förstå det en gång för alla nu?
Citera
2023-06-10, 10:17
Avslutad
Citat:
Överallt kan bara bli till inte omnämns i din halmgubbe. Du behöver inte vara expert. Du behöver inte ens vara kunnig. Du behöver inte ha någon koll alls på tiktok. Bara veta om världens mest kända transa. Transan som kostade Bud Light sin plats som ohotade nummer 1 i USA och som kostat dom +20 miljarder dollar nu. Ingen som läser tidningar har ju missat detta nämligen.

Din avgrundsdjupa ignorans är bara din, du kanske skall förstå det en gång för alla nu?
Men du är ju korkad. Det står ju inte om Dylan i några tidningar ditt spån.
Citera
2023-06-10, 10:24
Medlem
RedXs avatar
Vi kanske kan lämna Dylan därhän nu, eller starta en alternativt tråd om honom? Han har ingen bäring på frågan om vad en kvinna är.
Citera
2023-06-10, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Vi kanske kan lämna Dylan därhän nu, eller starta en alternativt tråd om honom? Han har ingen bäring på frågan om vad en kvinna är.
Jo, enligt JordenIsPlatt är Dylan en centralfigur på kunskapsområdet vad en kvinna är.
Citera
2023-06-10, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Återigen; det är DU som lagt ner tid på att identifiera alla dessa hittepå identiteter. DU är investerad i denna sjukdom / ideologi, inte jag. DU använder också gaslightningsordet "hotad" per enligt klassisk vänsterretorik.

Det är DU som är en clown här. DU försöker rida på vågen och göra DIG relevant.

JAG säger bara att jag ser det och skrattar åt er och mina resurser kommer ni aldrig få ta del av.

Vidare; jag ser dig som en 'enabler' som genom ditt deltagande legimitiserar att barn skär i sig själva för att undkomma verkligheten. Du och din sort borde skjutas på torget.
Tillsammans med er som enablar att föräldrar låter skära i sina barn då förstås?
Citera
2023-06-10, 11:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Men du är ju korkad. Det står ju inte om Dylan i några tidningar ditt spån.

Nej bara i alla tidningar. Bara 10 miljarder visningar. Fortsätt ljuga.

Citat:
Jo, enligt JordenIsPlatt är Dylan en centralfigur på kunskapsområdet vad en kvinna är.

När sa jag det? Drottningen av halmgubbar.
Citera
2023-06-10, 11:50
Avslutad
Citat:
Nej bara i alla tidningar. Bara 10 miljarder visningar. Fortsätt ljuga.

När sa jag det? Drottningen av halmgubbar.
Nej, ditt dumma spån.

Dina 4 träffar i Aftonbladet är inget att skryta med för ”Världens mest kända transa”. (Transorna Hunter Shafer, Laverne Cox och Caitlyn Jenner får jämförelsevis 8, 26 respektive 206 träffar på Aftonbladet.)

New York Times ger 12 träffar på Dylan Mulvaney. (Hunter Schafer 292, Laverne Cox 276 och Caitlyn Jenner 3162.)

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Du ger verkligen ansikte åt att sitta en filterbubbla och tro att världen är uppbyggd efter vad du trålar efter på TikTok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in