2023-06-10, 12:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, ditt dumma spån.

Dina 4 träffar i Aftonbladet är inget att skryta med för ”Världens mest kända transa”. (Transorna Hunter Shafer, Laverne Cox och Caitlyn Jenner får jämförelsevis 8, 26 respektive 206 träffar på Aftonbladet.)

New York Times ger 12 träffar på Dylan Mulvaney. (Hunter Schafer 292, Laverne Cox 276 och Caitlyn Jenner 3162.)

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Du ger verkligen ansikte åt att sitta en filterbubbla och tro att världen är uppbyggd efter vad du trålar efter på TikTok.

Du gjorde bort dig fullständigt och visade att du ljuger gärna rakt ut när din poäng totalt faller för du pratade om amerikansk press och listade Verdens gang, ditt nonsens har ingen bäring på nåt.

Jag har aldrig haft tiktok. Känner man inte till världens överlägset mest populära transa som tom får sitta och tala med presidenten av den fria världen så är det bara att lämna tråden. Man kan inte vara så stolt över att man är komplett ignorant.
Citera
2023-06-10, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du gjorde bort dig fullständigt och visade att du ljuger gärna rakt ut när din poäng totalt faller för du pratade om amerikansk press och listade Verdens gang, ditt nonsens har ingen bäring på nåt.

Jag har aldrig haft tiktok. Känner man inte till världens överlägset mest populära transa som tom får sitta och tala med presidenten av den fria världen så är det bara att lämna tråden. Man kan inte vara så stolt över att man är komplett ignorant.
”Världens mest kända transa” syns varken i amerikansk eller utländsk press ditt spån.
Citera
2023-06-10, 12:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
”Världens mest kända transa” syns varken i amerikansk eller utländsk press ditt spån.

Nej bara överallt som sagt. https://edition.cnn.com/search?q=dylan+mulvaney&from=10&size=10&page=2&sor t=newest&types=all&section=

Fortsätt din patetiska lögn om du vill.
Citera
2023-06-10, 12:29
Bannlyst
Citat:
Alla som är ens lite lite insatta vet så igen er totala ignorans och okunnighet är bara ert problem.
Pratar du om Michelle?
Citera
2023-06-10, 12:32
Avslutad
Citat:
Nej bara överallt som sagt. https://edition.cnn.com/search?q=dylan+mulvaney&from=10&size=10&page=2&sor t=newest&types=all&section=

Fortsätt din patetiska lögn om du vill.
Ja 19 träffar i samband med Bud Light. Jen Psaki får 1979 träffar på CNN och henne är du ju säkert jätte-jättebekant med.

Till och med Margot Wallström är en större kändis för CNN-publiken.
Citera
2023-06-10, 12:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppjohanna
Pratar du om Michelle?

Med? Har ingen aning om vad Ipsi heter.

Citat:
Ja 19 träffar i samband med Bud Light. Jen Psaki får 1979 träffar på CNN och henne är du ju säkert jätte-jättebekant med.

Till och med Margot Wallström är en större kändis för CNN-publiken.

Bara sen April, så en artikel om Dylan var 3e dag. "Omnämns inte". Du är ett skämt.
Citera
2023-06-10, 12:36
Bannlyst
Citat:
Med? Har ingen aning om vad Ipsi heter.

Bara sen April, så en artikel om Dylan var 3e dag. "Omnämns inte". Du är ett skämt.
Jag trodde att du menade att Michelle var världens mest kända transa.
Citera
2023-06-10, 12:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppjohanna
Jag trodde att du menade att Michelle var världens mest kända transa.

Nej jag pratar om Dylan och Bud Light. Men Michelle och Dylan är ju rätt lika namn så lätt misstag att begå.....
Citera
2023-06-10, 19:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Allt som är fysiskt är verkligt, men det vi har i våra huvuden är det inte. Dit hör psykologi och det som är socialt, det existerar men är inte verkligt. Sen vet jag inte om du förstår skillnaden däremellan.

Jodå. Förstår precis och kategoriserar knappast detta som "vanföreställningar". Det är min invändning.
Citera
2023-06-10, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Om jag säger att jag alltid har upplevt mig själv som en grävling, och känner att jag är fast i en Människokropp, lider jag inte av vanföreställningar då? Notera att jag är smärtsamt medveten om att min biologiska art inte överrensstämmer med min artuppfattning som grävling.

Nä eftersom du vet att du är en människa.
Citera
2023-06-10, 19:54
Avstängd
Citat:
Nej jag pratar om Dylan och Bud Light. Men Michelle och Dylan är ju rätt lika namn så lätt misstag att begå.....

Jaså är det den bruttan du menar? Hur i helvete tänker du att folk som inte är lyssnar på amerikanska högerpundits stup i kvarten ska hålla koll på vilka influencers Bud light anställer för att kränga deras öl borta i USA? Hörde om bojkotten men inte fan är det nån grej här i Sverige. Vi dricker knappt Bud här och vi är inte lika cp i huvudet lättkränkta som den amerikanska, ultrakonservativa, kristna högern är där borta.
Citera
2023-06-10, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jaså är det den bruttan du menar? Hur i helvete tänker du att folk som inte är lyssnar på amerikanska högerpundits stup i kvarten ska hålla koll på vilka influencers Bud light anställer för att kränga deras öl borta i USA? Hörde om bojkotten men inte fan är det nån grej här i Sverige. Vi dricker knappt Bud här och vi är inte lika cp i huvudet lättkränkta som den amerikanska, ultrakonservativa, kristna högern är där borta.
det är ett skolexempel på filterbubbla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in