2023-06-02, 14:20
Medlem
Tyvärr har hon nog gjort överläppen, se sista bilden i dagens stories, i randig tröja. Tycker man ser överkanten på det insprutade.
Citera
2023-06-03, 10:08
Medlem
https://instagram.com/stories/elsabillgren/3116262235571733010?utm_source=ig_story_item_share &igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Citera
2023-06-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tyvärr har hon nog gjort överläppen, se sista bilden i dagens stories, i randig tröja. Tycker man ser överkanten på det insprutade.
Här syns det ännu mer
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/52944793738/in/photostream/
Citera
2023-06-04, 10:55
Medlem
Citat:
Här syns det ännu mer
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/52944793738/in/photostream/

Jag va skeptisk men vecket mellan överläppen och näsan på denna bilden går inte förklara bort. Har inte ens ord för att beskriva hur dumt det ser ut
Citera
2023-06-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staywith
Jag va skeptisk men vecket mellan överläppen och näsan på denna bilden går inte förklara bort. Har inte ens ord för att beskriva hur dumt det ser ut
Fast har hon inte alltid haft det där vecket där?
Citera
2023-06-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Fast har hon inte alltid haft det där vecket där?
Har inte koll på om hon haft veck där. Men jag hoppas du har rätt. Trodde inte hon va typen som gör sånt.
Citera
2023-06-05, 08:45
Medlem
Citat:
Har inte koll på om hon haft veck där. Men jag hoppas du har rätt. Trodde inte hon va typen som gör sånt.
Jag googlade lite gamla bilder när hon ler på samma sätt och tycker det ser lika ut. Men kanske vecket är tydligare nu, iom eventuell filler isf då?
Citera
2023-06-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag googlade lite gamla bilder när hon ler på samma sätt och tycker det ser lika ut. Men kanske vecket är tydligare nu, iom eventuell filler isf då?
Det kommer nog synas på fler bilder framöcer om hon har gjort det. Jag hoppas som sagt att hon inte skulle göra det, men när det såg ut så på några bilder tänkte jag att Woodifieringen kanske kan ta sig såna uttryck.
Citera
2023-06-05, 10:14
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Det kommer nog synas på fler bilder framöcer om hon har gjort det. Jag hoppas som sagt att hon inte skulle göra det, men när det såg ut så på några bilder tänkte jag att Woodifieringen kanske kan ta sig såna uttryck.

Varför hoppas du det? Tycker hon har en fin läpp! Nästan alla gör väl något litet ingrepp nu för tiden? Lite extra plut är väl ingenting.

Men om hon nu har fyllt den lite så är det nog inspirerat av dokumentärserien om Birgitte Bardot som hon nyligen sett. Förstår henne faktiskt. Vill också alltid spara ut håret och puta till läppen när jag kollat på henne. Bardot alltså.
Citera
2023-06-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Varför hoppas du det? Tycker hon har en fin läpp! Nästan alla gör väl något litet ingrepp nu för tiden? Lite extra plut är väl ingenting.

Men om hon nu har fyllt den lite så är det nog inspirerat av dokumentärserien om Birgitte Bardot som hon nyligen sett. Förstår henne faktiskt. Vill också alltid spara ut håret och puta till läppen när jag kollat på henne. Bardot alltså.
Jag hoppas att hon är så nöjd med sig själv att hon inte skulle göra det. Blev lite chockad när det såg ut som hon ev gjort det. Även om "alla" gör det.
Citera
2023-06-05, 14:47
Medlem
Vem är detta?
Citera
2023-06-08, 07:46
Medlem
Senaste avsnittet av Billgren Wood annonserar med titeln att det ska handla om stilen femme fatale, men över hälften av timmen är att tjejerna diskuterar sin mentala hälsa och hur många bryt dom har kvar i sig innan sommaren 🤦 Då får man tänka att avsnittet innan enbart avhandlade detta ämne...

Dock nämns det att de båda börjat måla utanför läppkonturen inspirerade av Brigitte Bardot, angående tidigare diskussion om Elsas överläpp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in