2023-06-03, 18:49
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Man får både kvalitet och kvantitet till en billig penning (60 Euro per halvtimme) om man väljer ut 3-4 stamtjejer på varje klubb som man trivs ihop med och som man regelbundet återkommer till.

Ny tjej varje session så blir det 150 Euro istället.

Där tycker vi helt olika
Vad är vitsen med att träffa samma Britta stup i ett? Finns inte i min värld.
Jag fullständigt älskar FKK av den enkla anledningen att man kan välja och vraka av runt 50 brudar på Shark, detta var exakt lika på Mainhattan före panimin , men nu? Herre jävlar, tre brudar före kl 1800 och Max 15 efter, jag har besökt båda ställena runt 10 gngr vardera, och tycker jag har hyfsad koll.
Och detta med 60 euro och tro att man får samma service som vi som inte är snåla får är bullshit. Du skulle bara veta.men var och en blir salig på sin tro, och jag vet att du gjort betydligt flera besök, så all lycka t,ill dej Arnold
Citera
2023-06-03, 18:58
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Där tycker vi helt olika
Vad är vitsen med att träffa samma Britta stup i ett? Finns inte i min värld.
3-4 stamtjejer på varje klubb skrev jag .....

Citat:
Jag fullständigt älskar FKK av den enkla anledningen att man kan välja och vraka av runt 50 brudar på Shark, detta var exakt lika på Mainhattan före panimin , men nu? Herre jävlar, tre brudar före kl 1800 och Max 15 efter, jag har besökt båda ställena runt 10 gngr vardera, och tycker jag har hyfsad koll.
Nu friserar du siffrorna. Jag har stenkoll

Citat:
Och detta med 60 euro och tro att man får samma service som vi som inte är snåla får är bullshit. Du skulle bara veta.men var och en blir salig på sin tro, och jag vet att du gjort betydligt flera besök, så all lycka t,ill dej Arnold
Det går utmärkt. Tjejerna ger garanterat bättre service per Euro till stamklienter.
Det handlar inte bara om sex, utan även om social samvaro med tjejen.
Ny tjej varje gång = Grisen i säcken
Citera
2023-06-03, 21:06
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
3-4 stamtjejer på varje klubb skrev jag .....

Nu friserar du siffrorna. Jag har stenkoll

Det går utmärkt. Tjejerna ger garanterat bättre service per Euro till stamklienter.
Det handlar inte bara om sex, utan även om social samvaro med tjejen.
Ny tjej varje gång = Grisen i säcken
Glöm det
Har bara misslyckats en gång på FKK
Det var i premiären med en jävla ttjatmoster om mer pengar hon var oduglig
Citera
2023-06-03, 21:24
Medlem
Hur tog ni er till Frankfurt? Priset på flygbiljettterna verkar ligga runt 3500kr till 4000kr. Jag var där i mitten av Maj och det blev dyrt med flyg och boende. Har ni några tips på att spara pengar?

Tjejerna verkade vilja ha 100/30 och 200/60. Jag lyckades övertala de flesta till 150/60
Citera
2023-06-04, 06:42
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etthundra1
Hur tog ni er till Frankfurt? Priset på flygbiljettterna verkar ligga runt 3500kr till 4000kr. Jag var där i mitten av Maj och det blev dyrt med flyg och boende. Har ni några tips på att spara pengar?

Tjejerna verkade vilja ha 100/30 och 200/60. Jag lyckades övertala de flesta till 150/60

Ja flyget är ju lite dyrt, och boendet lika så. Men om man är bekväm med att bo lite utanför Frankfurt eller i utkanten så är skillnaden stor. Kan man sedan tänka sej att bo i Darmstadt så halveras i stort sett hotellpriserna.
Däran ligger ju också den bästa klubben Shark om man nu gör en resa för det nöjet. Darmstadt är också en trevlig stad med bra restauranger, samt att tjejerna på klubben mer än gärna kommer till ditt hotell.
Citera
2023-06-04, 17:02
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:

Om du är flexibel är Köpenhamn-Köln ett billigt alternativ. I april kom jag över en flygbiljett Ryanair för 298 SEK. Spårvagn till Samya 2,8 EUR. Inträde 40 EUR eftersom jag är pensionär. Den tjej jag tog med till rummet betalade jag 50 EUR för 30 min. Orkade inte med fler eftersom jag kommit till åren. Dock var det mässa i stan så det var svårt att hitta hotell. Hittade till sist ett i Leverkusen för 90 EUR.
Citera
2023-06-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ja flyget är ju lite dyrt, och boendet lika så. Men om man är bekväm med att bo lite utanför Frankfurt eller i utkanten så är skillnaden stor. Kan man sedan tänka sej att bo i Darmstadt så halveras i stort sett hotellpriserna.
Däran ligger ju också den bästa klubben Shark om man nu gör en resa för det nöjet. Darmstadt är också en trevlig stad med bra restauranger, samt att tjejerna på klubben mer än gärna kommer till ditt hotell.

Jag bodde faktiskt i centrala Darmstadt men det blev 60-70 euro per natt. Ja, jag får nog kika på att bo i utkanten av staden för att spara lite pengar. Vågar tjejerna följa med till hotellet? Blir det inte problem om hotellpersonalen vet vad som sker?

Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
Om du är flexibel är Köpenhamn-Köln ett billigt alternativ. I april kom jag över en flygbiljett Ryanair för 298 SEK. Spårvagn till Samya 2,8 EUR. Inträde 40 EUR eftersom jag är pensionär. Den tjej jag tog med till rummet betalade jag 50 EUR för 30 min. Orkade inte med fler eftersom jag kommit till åren. Dock var det mässa i stan så det var svårt att hitta hotell. Hittade till sist ett i Leverkusen för 90 EUR.

Oj så pass billigt. Jag håller på att leta billiga flyg till Dusseldörf för juli månaden. Jag har fyllt 30 i år och tänker fira stort med att resa runt i Tyskland för FKK Synd att svenska kronan är så jävla svag. Jag får kika på Köpenhamn-Köln. Är Samya och Acapulco gold fortfarande bra? De senaste recensioner hos ISG verkar inte så positiva.
Citera
2023-06-04, 18:24
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Oj så pass billigt. Jag håller på att leta billiga flyg till Dusseldörf för juli månaden. Jag har fyllt 30 i år och tänker fira stort med att resa runt i Tyskland för FKK Synd att svenska kronan är så jävla svag. Jag får kika på Köpenhamn-Köln. Är Samya och Acapulco gold fortfarande bra? De senaste recensioner hos ISG verkar inte så positiva.

När jag kom till Samya vid 12-tiden var det redan ett 15-tal tjejer där, mest för att äta frukost. Vi var tre män där då, men det kom flera senare på eftermiddagen. Tycker stället är helt ok. Har varit där några gånger genom åren och det har inte förändrats nämnvärt.

För mig var det en trevlig pensionärsutflykt
Citera
2023-06-04, 19:44
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Jag bodde faktiskt i centrala Darmstadt men det blev 60-70 euro per natt. Ja, jag får nog kika på att bo i utkanten av staden för att spara lite pengar. Vågar tjejerna följa med till hotellet? Blir det inte problem om hotellpersonalen vet vad som sker?

Oj då, du är bankräddningspaket? Nej då, du är i Tyskland, och där smyger man inte mes brudarna då det är fullt lagligt.
Dom bakom disken kan även fixa bra knulla åt dej helt gratis, bara att fråga, jag tror dom får provision av agenturerna.
Citera
2023-06-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Åldersspann 20 - 45 gissar jag
De tjejer jag var på rum med var 21-26 år
Jag var som längst kvar till 20:00 (lördag) och det var kanske 50 tjejer då men enligt de jag var på rum med dubblas antalet tjejer mellan 20:00- 22:00 och varar till ca 03:00, så ca 100 tjejer då.
Det var få gubbar där då jag var där och lite trafik till rummen, pengar verkar vara en bristvara f.n. så man är väldigt uppskattad om man kan betala för sig. Dock har det gått inflation i prissättningen. 100-150 euro för 30 min och 200-300 euro för 60 min. Kanske blev jag blåst som rookie?

Tack för svar... då blir deg troligtvis Sharks på.fredagen och lite fysik träning trappa upp och ned i Red-light på lördagen
Citera
2023-06-05, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Tack för svar... då blir deg troligtvis Sharks på.fredagen och lite fysik träning trappa upp och ned i Red-light på lördagen

varför red light dag 2 och inte sharks igen?
Citera
2023-06-05, 17:04
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:

Tänk på att Frankfurt har många mässor samt utställningar vilket gör att priserna både på flyg men framför allt boende kan variera mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in