Citat:
Ursprungligen postat av
x2016
Stadsparken har problem och det är inte bara svenskar där.
Stadsparken har stora STORA problem men det är några som inte ens bor i Nässjö som dementerar detta 😡
Det kryllar av somalier och afghaner där som både säljer och sitter och röker på inför alla så det luktar skit. Ska små barn tvingas sitta i detta. Ska föräldrar inte våga släppa ut sina barn ensamma till stadsparken för att leka?
Nej för så som läget är nu och sen en tid tillbaka hade inte jag vågat släppa iväg mina barn , det visslas och tittas och pratas om tjejer dom mött. Till mig stod en afghan och pratade samma ord om och om igen . Som jag inte förstod. Sen skrattade han ihop med sina vänner . Hotfullt då jag inte vet vad detta ordet betyder. Men han tittade på mig på meters avstånd och sa detta ordet om och om igen.
Det andra pundargänget ( svenska äldre ) mellan 40-55 typ som sitter vid bryggan och mitt på stan är inte farliga skulle jag säga men ändå inte kul att dom tar upp hela bryggan där dom är högljudda och höga som hus . Menar verkligen höga. Ramlar med cyklar , dansar runt som apor i en bur, röker braj så det luktar sjukt äckligt samt köper knark av dessa somalier och afghaner i parken.
Finns en ljus kille som umgås med afghanerna och somalierna i parken och som är en stor kran i Nässjö. Han åker runt på sin cykel alternativt elkick hela dagarna och säljer .
Hans namn är *liver *= o
En svensk kille som säljer enormt mycket. Frågar offentligt om folk vill köpa. Svårt att missa honom när han är ute och säljer hela dagarna på sin kick som han åker på runt och runt ingsbergssjön.
Har tipsat polisen om var dom gömmer drogerna för att polisen inte ska hitta det vid en visitering. Så hoppas alla enheter fått tipset. För ofta tänker inte polis att kolla på färdmedlet de åker på.
Om dom nu vill langa och knarka helt öppet. Kan dom inte göra det varsomhelst där det inte är massor av människor i omlopp och dessutom små barn.
Det gör dom flesta arga. Finns massor av andra ställen att syssla med sin skit på. Inte där det är mest människor ute som promenerar , leker , vill vara ifred och kanske läsa eller ta en lugn stund vid sjön, vilket bryggan byggdes för.
Är så jävla trött på detta pack nu som tror sig äga och tagit över sSverige!
Hoppas hoppas problemet som fler och fler politiker ser som stort ( moderater och sd ) så att poliser får mer makt att kunna ta till hårdare tag för att markera.
Fram med batong och hårdhandskar för fasen. Sen skicka hem dom till sina hemländer så fort dom gjort något brottsligt.
Sänk straffåldern omgående och ta bort straffrabatt osv.
Vi i Nässjö MÅSTE hjälpas åt i detta. Vi måste ringa polisen och säga hur otrygga vi är, våra barn är , alla gamla är. Vi måste ringa polisen varje gång vi ser en langning nere vid parken eller var som helst i stan . Skriv ner signalement i telefonen eller försök filma eller ta kort på det.
Detta måste sprida sig så vi kan stoppa detta elände som händer mitt framför våra ögon.
Vi måste få polisen samt politikerna i Nässjö att förstå ATT DET RÄCKER NU. VI VILL INTE KÄNNA OSS OTRYGGA DÄR VI BOR OCH DÄR VÅRA BARN BOR. Vi måste alla hjälpas åt för jag vet att sååååå MÅNGA med mig HAR FÅTT NOG!
Nu räcker det!
Vi vill ha tillbaka tryggheten som dessa tagit ifrån oss. Vi vill kunna känna oss TRYGGA vilket är våran rätt!
Är fler med mig???