2023-06-06, 22:18
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ja.

Alex skriver på instagram att han hade en av sitt livs värsta bakfyllor dagen efter festen under parhelgen. Tror inte ens Ida drack mest av alla, det gjorde nog Carro som var som ett åskmoln morgonen efter. Det är väldigt orättvist att Arvid hängt ut Ida enskilt som om hon gjorde något normbrytare under den festen. Han kunde ha klagat på alla och poängterat att alla ”söp”. Han valde att peka ut Ida som om hon ensam börjat dricka på ett helt annat sätt än alla andra, klippningen har hakat på och nu sitter det knäppa kärringar och källar-incels och diskuterar henne som om hon dricker på nåt onormalt sätt av deltagarna när dom andra t.o.m. verkar dricka mer. (Carro, Fredrik och Stina).

Han är väl för fan inte gift med de andra deltagarna? Han kritiserade Idas drickande för att det är hans FRU, det vore ju helt absurt om han lagt sig i hur mycket de andra drack.
Citera
2023-06-06, 22:20
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Genom att inte lita på Ida. Det han hatar är att när hon blir påverkad så har han inte längre full kontroll på henne. Han själv har offrat hela sin kropp för försvaret, är det så mycket bättre?

Han ogillar effekten av alkohol, Ida gillar alkohol och pga det ser han ner på henne. Dvs. han är en tönt med kontrollbehov.

Skulle ju absolut inte kunna vara så att det traumat inom familjen som nämndes i tidigare avsnitt och anledningen till att han blivit så nära sin mormor är på grund av en trasig familj med grova alkohol problem som satt djupa spår. Men så långt tänker väl inte du?
Citera
2023-06-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Om hon inte har någon inkomst alls och lever på bra ändå tyder ju det på andra förmögenheter. Kanske stort arv då eller rika släktingar.

Rik farsa enligt mina källor.
Citera
2023-06-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Han har utseendet, statusen och storleken på paketet, klart att många tjejer är intresserade av honom.

Förlåt, men när har det funnits möjlighet att närstudera Arvids tillgångar?
Citera
2023-06-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du tjafsar med ett troll.

Ha ha

Ok, tack för info. Då ska jag sluta med det.
Citera
2023-06-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ha ha

Ok, tack för info. Då ska jag sluta med det.

Oväntat

Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Förlåt, men när har det funnits möjlighet att närstudera Arvids tillgångar?

Man ser på sättet han har byxorna att han bär på en rejäl pjäs.
Citera
2023-06-06, 22:59
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Rik farsa enligt mina källor.

Vem har rik farsa och ingen inkomst? Alla medverkande kvinnor jobbar ju, enligt vad de sagt.
Citera
2023-06-06, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Han är väl för fan inte gift med de andra deltagarna? Han kritiserade Idas drickande för att det är hans FRU, det vore ju helt absurt om han lagt sig i hur mycket de andra drack.

Nej det vore inte alls helt absurt då han pratade om Ida som om hon har alkoholproblem, medvetet, och snackade om avsmak och osexigt direkt till kameran och hela Sverige. I själva verket betedde hon sig som hela gänget vilka han höjer till skyarna. Han skulle ha sagt ”alla ’super’ och det är jobbigt. Ida är precis som alla andra på festen men det känns jobbigt när hon är min fru, jag börjar tänka på min mamma/pappa.” Och så skulle han tagit det med Fredric Bohm som borde ha bett honom tänka på det första man jobbar med som anhörig i 12-stegsprpgrammet (anhöriga ska också gå ett 12-stegsprpgram för att jobba med sitt medberoende) ; att man inte kan kontrollera andra människor, sen att antingen får han lämna programmet och enbart dejta nykterister eller så acceptera att han inte har rätt nu heller att kontrollera sina nära.
Citera
2023-06-06, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vem har rik farsa och ingen inkomst? Alla medverkande kvinnor jobbar ju, enligt vad de sagt.

Det syftas på Lina, och hon säger att hon inte jobbat sen 2020 pga nån slags kärlkramp efter covid.
Citera
2023-06-06, 23:17
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Det syftas på Lina, och hon säger att hon inte jobbat sen 2020 pga nån slags kärlkramp efter covid.

Hon har väl någon form av sjukersättning i så fall, kan tänkas?!?
Citera
2023-06-06, 23:18
Avslutad
Ännu en sjuk grej med Arvid:
Att han gör en intervju med värsta skvaller-skit-blaskan Hänt om Ida, där han enbart slänger ut skitsnack och nytt insinuerande om sin fru; säger att Idas föräldrar inte var med på bröllopet för att dom inte ville det och att det kändes konstigt.
Ser på Idas instagram att hennes mamma inte lever..!
Citera
2023-06-06, 23:29
Medlem
Citat:
Ännu en sjuk grej med Arvid:
Att han gör en intervju med värsta skvaller-skit-blaskan Hänt om Ida, där han enbart slänger ut skitsnack och nytt insinuerande om sin fru; säger att Idas föräldrar inte var med på bröllopet för att dom inte ville det och att det kändes konstigt.
Ser på Idas instagram att hennes mamma inte lever..!

Vad lågt av honom att ge sig på hennes döda mamma! Arvid kommer att låta Ida betala för att han kritiseras i facebookgruppen, här i tråden och i tv-krönikor. Hans ego tål inte att han blivit så ifrågasatt och kritiserad. Medan Ida blir beundrad (ja, inte helt och hållet förstås).
Jag hoppas verkligen att Idas närmaste och vänner sluter upp bakom henne och stöttar henne mot Arvids ilska nu. Jag tror inte att
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in