Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
Wow, du har alltså läst alla mina 68 inlägg i tråden och dessa har fått dig att tolka dem som att jag "hävdar att all kritik mot hanteringen i Maricopa county är helt obefogad"?
Du får nog öva upp din läsförståelse. Jag är kritisk mot lösa konspirationsteorier om valfusk. Ibland framfört i sarkastisk och ironisk ton. Jag kan inte påstå att jag sett någon befogad kritik mot hanteringen i Maricopa county i den här tråden men det utesluter ju inte att det finns befogad kritik på annat håll. Allt kan ju bli bättre.
De utgår inte vad du skriver, utan att pga du är saklig om valet i Arizona, så innebär det att allt du skriver är något de inte vill veta av.
Detta trots att det visat sig vi sakliga haft rätt hela tiden och att de är bara tråkig fascister som gråter över dom inte vann valet.
Och att deras kandidat var så otroligt dålig, det är liksom inget de vill veta av.
Utan Kari och en mer normal republikan, så hade de säkert vunnit i Arizona rätt så enkelt är min gissning.
De har ju aldrig bevisning, den har en bild och gör det till ett valfusk utan någon som helst kontext eller saklighet bakom, de tar en video(Som inte ens säkert är ifrån där de påstår.) utan någon som helst kontext, saklighet eller substans.
Och vad som alltid följer i dess spår, går dom til domstol, så visar det sig att de har inget och de har nått de kallar för "vittnen", "vittnen som inte har en aning hur val fungerar, men ändå säger konstiga saker som de aldrig kan verifiera på nått sätt.
Eller antingen att de redan redan vet det är en ren lögn och då vågar de inte gå till domstolen med skräpet, och TDS-trumpnissarna kör runt och runt och runt med detta.
Och inbillar sig att vi inte fattar det är skräp och just pga de inte vågar äntra en rättssal och beskriva det.
För de få ggr vi har sett när det skett, för då har domaren blivit riktigt arg och kastat ut dom.
Så 68st sakliga inlägg är obefogad kritik säger hem, då konspirationen som de aldrig påvisar är viktigare än saklighet.(Det hur man summerar upp dom, själv är jag mest förvånad att de blir ljuga för om och om igen..., och sen kommer de bara tillbaka med nya lögner.)
Jag tycker synd om dom att de aldrig får rätt på nått om valet i Arizona och vem som vann enkelt, och de inte kan eller klarar av att göra analysen att det var den sjukt värdelösa Kari som är problemet och inget annat