Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Värt att notera den Stora Bedövande Tystnaden från TDS-trumpnissarna i forumet angående det som tråden specifikt handlar om. Istället massa whataboutism om Trump, eller hänvisningarna till en åklagare i en annan delstat. Det luktar lite desperation tycker jag.
Och då är jag själv inte övertygad åt ena eller andra hållet vad gäller omfattningen på valfusket i Arizona. Kanske finns det legitima skäl till man agerat i Maricopa County. Kanske är det standard procedure man följt. Kanske hade Katie Hobbs fått flera röster oavsett eventuellt valfusk. Och som jag själv skrivit innan, konstaterat valfusk är i realiteten helt oväsentligt, för det finns inget scenario med mindre än ett erkännande från den "vinnande" sidan som ändrar valutgången. Kari Lake borde släppa detta helt så hon inte riskerar att bli republikanernas svar på Stacey Abrams. Hon är en smart och kompentent kvinna som säkerligen har en ljus framtid inom politiken.
Tack för kredden för Den Stora Bedövande Tystnaden, synd bara den blev så malplacerad för dig och med tanke ingen sådan tystnad har infunnit sig.
Bättre lycka nästa gång :lol.
Dock finns inget mer att säga, det är över nu och nonsens som kommer ändrar inget.
Men sure, om det kommer nått en dag, så är jag villig att diskutera, men jag diskuterar inte nonsens.
Och nonsens har domstolen också kommit fram till att det är redan nonsens och det är över för er fascister som inte kan acceptera valförluster.
Mest komiska att ni ger er på en av de säkraste delstaterna i USA och få enskilda valfusk, systematisk nope inte alls.
Så vilken dag kommer substans??
För om det är denna video, så är den i sig helt betydelselös, det krävs även substans och den saknas helt idag.
Jag tippar på att den aldrig kommer, och jag är tämligen säker då detta är den beprövade erfarenheten att det aldrig sker