2023-06-05, 18:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha det har du rätt i
Hahah, kommer ihåg hur Niva ville ha Willian och vad hette brassen Damio(?).
Han var så säker på att Willian skulle vara sista pusselbiten för Tottenham
Och vad fan hände med anfallaren? Han var ju i landslaget och grejer då men kom väl aldrig till Europa?
Citera
2023-06-05, 18:56
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Haha det har du rätt i

Spurs-legenden Synd för er att det blev som det blev. Han va ju ganska bra för Chelsea medan han sög röv för oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Är du hundra på det? Känns som att någon mer borde ha spelat för alla tre... Det finns ju en del som har spelat för två av dom..

I det här fallet är jag 130.
Citera
2023-06-05, 19:00
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Spurs-legenden Synd för er att det blev som det blev. Han va ju ganska bra för Chelsea medan han sög röv för oss.

Han är väl också den enda mittbacken som fått nummer 10 i någon av dom största ligorna? Han är jävligt speciell alltså
Citera
2023-06-05, 19:04
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Han är väl också den enda mittbacken som fått nummer 10 i någon av dom största ligorna? Han är jävligt speciell alltså

Gallas ja. Han är dock inte den enda mittbacken som orsakat mig hjärnblödning så han är inte så jävla speciell ändå
Citera
2023-06-05, 21:46
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Levy och Spurs faller för skotska Ange hypen. Skottland har en speciell förmåga att hypa upp både spelare och ledare i Rangers/Celtic. Levy hade lika gärna kunnat signa Brendan Rodgers som gjorde exakt samma jobb som Ange gjort. Trippel och offensiv kul fotboll. Gerrard gjorde succé i Rangers. Blev brutalt avslöjad av Emery. Framgång i Rangers och Celtic betyder noll nuförtiden. Om det nu ens gjorde det innan. Det är för stor klasskillnad. Blir gärna motbevisad men blir nog en ny tung säsong som väntar.
Citera
2023-06-05, 22:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet

Yes han var hemma en sväng i Corinthians (?) och nu är han i Fulham. Corinthians verkar fått nog snabbt också haha
Citera
2023-06-05, 23:36
Medlem
Jag ser framemot Newcastle nästa säsong, 2-3 värvningar behövs för att göra bra ifrån sig i CL och kanske vinna en engelsk titel. 100 miljoner Euro läste jag att Howe ska spendera på värvningar.

Maddison, Diaby/Torres och en mittfältare hade varit perfekt enligt mig. Jag tror vi kan hamna top 4 igen om vi kör den här uppställningen:

Maddison - Isak - Diaby/Torres
Joelinton - Guimares - Gallagher
Burn - Botman - Schär - Trippier
Pope

En mittback kan behövas men inte nu, Schär är okej till vinterfönstret.

Jag tror inte vi köper en mittfältare utav världsklass-kaliber, utan en rätt okej mittfältare som Gallagher som har PL-erfarenhet
Senast redigerad av Ezity 2023-06-05 kl. 23:38.
Citera
2023-06-05, 23:44
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag ser framemot Newcastle nästa säsong, 2-3 värvningar behövs för att göra bra ifrån sig i CL och kanske vinna en engelsk titel. 100 miljoner Euro läste jag att Howe ska spendera på värvningar.

Maddison, Diaby/Torres och en mittfältare hade varit perfekt enligt mig. Jag tror vi kan hamna top 4 igen om vi kör den här uppställningen:

Maddison - Isak - Diaby/Torres
Joelinton - Guimares - Gallagher
Burn - Botman - Schär - Trippier
Pope

En mittback kan behövas men inte nu, Schär är okej till vinterfönstret.

Jag tror inte vi köper en mittfältare utav världsklass-kaliber, utan en rätt okej mittfältare som Gallagher som har PL-erfarenhet

Tycker Gallagher är ganska medioker faktiskt, iaf för ett Newcastle som vill etablera sig som CL lag. Då har man ju redan Willock som är i samma fack 'inte bra nog för en av toppklubbarna men duglig truppspelare för Newcastle'. Att Gallagher dessutom är britt lär ju dra upp priset. Borde finnas mer värde för pengarna om Newcastle blickar utanför PL?
Citera
2023-06-05, 23:54
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ollonet Levy är helt efterbliven. Han verkar på fullt allvar tycka att det är bättre att Kane går gratis till en ligakonkurrent nästa sommar, än att sälja till en utländsk klubb och casha in nu. Ingen med ett år på kontraktet är värd ens hälften av den summan.

Nej för att vara jude har han ganska dålig näsa för affärer om han låter Kane gå gratis.
Citera
2023-06-06, 11:43
Medlem
Drickbacks avatar
Ange Postecoglou officiellt klar för Tottenham.

https://www.tottenhamhotspur.com/news/2023/june/club-announcement-appointment-of-ange-postecoglou-as-head-coach/
Citera
2023-06-06, 11:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ange Postecoglou officiellt klar för Tottenham.

https://www.tottenhamhotspur.com/news/2023/june/club-announcement-appointment-of-ange-postecoglou-as-head-coach/

Spännande! Nu måste han få tid att bygga ett eget lag.
Citera
2023-06-06, 11:53
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Spännande! Nu måste han få tid att bygga ett eget lag.
Har klubben det tålamodet? De borde åtminstone inse att de borde ha det denna gång.

Vad kallar vi honom? Ange vem? Posten låter enklare hihi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in