Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Du som tycker Piers Morgan är en seriös skribent/journalist då? Bara man gillar Arsenal så är man duktig.
Vart har du fått för dig att jag anser Piers Morgan som en seriös skribent, Huh?
Men alla och envar borde kunna fatta att det endast finns luft emellan öronen hos både Gary Neville och Jamie Carragher.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Du skriver till en kille som anser att Ashley Cole svek Arsenal. Men Sol Campbell svek inte Tottenham.
När ska jag ha påstått det? Vad jag poängterade, var bara faktumet att det inte går att jämföra Sol’s övergång från Spurs till AFC eftersom att vi låg flera hundra miljoner mil före Spurs när vi signade Sol Campbell under sommaren 2001. Och till skillnad från Cashley Hole, så valde Sol att joina AFC p g a att han önskade att vinna flera tunga titlar - och han visste mkt väl att han var tvungen att spela för en storklubb för att det skulle ske. Sol lämnade Spurs för AFC av sportsliga skäl, medans den där andra spelaren valde att lämna Arsenal för Chelsea enbart p g a cash.
Det går inte ens att jämföra Sol’s övergång från Spurs till the Gunners med Cole’s flytt från AFC till Chelsea. Lampard’s övergång från WHU till Chelsea i 2001, är däremot jämförbar med Sol’s flytt till oss.