2023-06-05, 17:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Självklart inte dom billigaste, men att anlita en så pass dyr kändisadvokat(ca 80k pund/dagen) för något som City anser är rent nonsens+hotet om motstämning. Det är enligt mig ett tecken på oro iaf.
Menar du att man ser mindre skyldig ut om man tar halvtand försvar? Har man råd är det klart man tar det bästa möjliga..
Citera
2023-06-05, 17:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du skriver till en kille som anser att Ashley Cole svek Arsenal. Men Sol Campbell svek inte Tottenham.
Vilka svek William Gallas då?
Citera
2023-06-05, 17:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ollonet Levy är helt efterbliven. Han verkar på fullt allvar tycka att det är bättre att Kane går gratis till en ligakonkurrent nästa sommar, än att sälja till en utländsk klubb och casha in nu. Ingen med ett år på kontraktet är värd ens hälften av den summan.

Exakt vi får hoppas han blir såld nu. Annars kommer han lämna gratis och det känns bra korkat
Citera
2023-06-05, 17:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vilka svek William Gallas då?

Marseille kanske?
Citera
2023-06-05, 17:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Marseille kanske?
Hur många är det som har spelat för Chelsea, Arsenal OCH Tottenham?
Citera
2023-06-05, 17:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Hur många är det som har spelat för Chelsea, Arsenal OCH Tottenham?

Intressant frågeställning jag har faktiskt ingen aning. Se om någon annan har svaret.
Citera
2023-06-05, 17:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Intressant frågeställning jag har faktiskt ingen aning. Se om någon annan har svaret.
Känns som att han är ganska unik i det?
Citera
2023-06-05, 17:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Du som tycker Piers Morgan är en seriös skribent/journalist då? Bara man gillar Arsenal så är man duktig.
Vart har du fått för dig att jag anser Piers Morgan som en seriös skribent, Huh?

Men alla och envar borde kunna fatta att det endast finns luft emellan öronen hos både Gary Neville och Jamie Carragher.
Citat:
Du skriver till en kille som anser att Ashley Cole svek Arsenal. Men Sol Campbell svek inte Tottenham.
När ska jag ha påstått det? Vad jag poängterade, var bara faktumet att det inte går att jämföra Sol’s övergång från Spurs till AFC eftersom att vi låg flera hundra miljoner mil före Spurs när vi signade Sol Campbell under sommaren 2001. Och till skillnad från Cashley Hole, så valde Sol att joina AFC p g a att han önskade att vinna flera tunga titlar - och han visste mkt väl att han var tvungen att spela för en storklubb för att det skulle ske. Sol lämnade Spurs för AFC av sportsliga skäl, medans den där andra spelaren valde att lämna Arsenal för Chelsea enbart p g a cash.

Det går inte ens att jämföra Sol’s övergång från Spurs till the Gunners med Cole’s flytt från AFC till Chelsea. Lampard’s övergång från WHU till Chelsea i 2001, är däremot jämförbar med Sol’s flytt till oss.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-06-05 kl. 17:51.
Citera
2023-06-05, 18:11
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ollonet Levy är helt efterbliven. Han verkar på fullt allvar tycka att det är bättre att Kane går gratis till en ligakonkurrent nästa sommar, än att sälja till en utländsk klubb och casha in nu. Ingen med ett år på kontraktet är värd ens hälften av den summan.

Inte för att jag tycker du har fel men för att leka djävulen's advokat så tror jag Levy känner sig lite bränd fortfarande för hur det gick med Bale. Man sålde honom med liknande resonemang som man kan ha för Kane nu - "han kommer ändå att dra, låt oss casha in och ersätta honom med 3-4 bra spelare". Det gick sådär då. Även om man säljer Kane för 100m nu så räcker ju inte det långt heller.
Citera
2023-06-05, 18:36
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Han är ensam.

Om man inte räknar med Willian
Citera
2023-06-05, 18:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Han är ensam.

Haha det har du rätt i
Citera
2023-06-05, 18:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Han är ensam.

Är du hundra på det? Känns som att någon mer borde ha spelat för alla tre... Det finns ju en del som har spelat för två av dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in