Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Lina och Alex, nej.
Agust och Caroline, nej.
Fredrik och Stina, nej.
Arvid och Ida, ja.
Stina har
definitivt haft sex med Fredrik. Hon är så extremt kalkylerande och målinriktad att hon ser det som ett nödvändigt ont att knulla Fredrik så att hon har honom totalt lindad runt sitt finger. Fredrik
ska ge henne barn. Hon eliminerar alla risker till att Fredrik ska börja tvivla på henne.
Jag tror nu inte att hon har stuckit hål i kondomen. Utan hon
förför honom till den grad att han inte kommer att kunna säga emot när hon säger att hon vill att han gör henne gravid.
Jag kan se framför mig hur hon gränslar Fredrik. Hur hon stirrar på honom förföriskt och målmedvetet med sitt resting bitchface, samtidigt som hon långsamt börjar rida honom. Kalkylerat lutar hon sig framåt för att kyssa honom ett par gånger i början av akten, medan ridfarten är låg. Raskt sätter hon sig upp igen, fäster blicken på en punkt i tomma intet, och börjar rida i accelererande fart. Fredrik är totalt chanslös när Stinas ridvågor når maxfrekvens. Det dröjer sekunder innan han fyller kondomen under sitt livs mest intensiva orgasm...
Det blir ett tungt bakslag för Fredrik när barnet kommer, och han går från avridningar i Sara Jay-klass, till att uträtta sina behov i lönndom under
nattliga toalettbesök...