Citat:
Kanske det skulle lagts fram som en dealbreaker för honom innan psykologerna började leta någon att matcha honom med?
Jag menar om han inte kan vila i att Ida dricker på fest utan att börja bli orolig för hur det ska bli om de skaffar barn, så har han ju tillräckliga krav för att faktiskt meddela dem i förväg.
Det är väl knappt någon som uppskattar att ens partner blir helt omvandlad och beter sig illa på något vis oavsett det föranletts av alkohol eller ej, men lika många kan hantera om en ens partner blivit förfriskad i överkant vid något tillfälle.
För min egen del så är jag mer oroad över människor som beter sig illa utan alkohol.
Jag menar om han inte kan vila i att Ida dricker på fest utan att börja bli orolig för hur det ska bli om de skaffar barn, så har han ju tillräckliga krav för att faktiskt meddela dem i förväg.
Det är väl knappt någon som uppskattar att ens partner blir helt omvandlad och beter sig illa på något vis oavsett det föranletts av alkohol eller ej, men lika många kan hantera om en ens partner blivit förfriskad i överkant vid något tillfälle.
För min egen del så är jag mer oroad över människor som beter sig illa utan alkohol.
Fast det behöver ju inte vara så känsligt för honom, men jag tycker han har rätt i att få känna att han inte gillar hennes personlighetsförändring just då hon dricker, utan att man lastar honom för att vara moralpredikande eller ofri.
Han kanske överrumplats av att han inte är attraherad av den hon blir i drucket tillstånd?
Han kanske tolkar det som att hon inte känner sig helt trygg med honom, utan måste dricka för att kunna vara sig själv i hans sällskap, det kan ju också bli oattraherande?
Vad vet jag?
Men hur skulle jag själv reagera på att en partner i nyförälskelsefas måste ta ett par glas för att bli sig själv med mig? Jag skulle också tycka det var oattraktivt hos denne.
Det handlar inte alltid om hur mycket personer dricker. Vissa personer tycker jag kan bli trevliga av berusning, andra tycker jag inte blir trevliga, och då kan det vara exakt samma mängd de dricker. Samtidigt behöver ju inte andra störa sig på exakt samma personer jag stör mig på då de druckit.
Jag tycker han förklarade sig rätt fint i avsnittet att han ville ha hennes personlighet.
Och det kan ju också bli så att folk trubbas av, blir distansierade på ett sätt som inte är trevligt, då de dricker.
Det är sjukt oattraktiv när en vuxen kvinna blir FULL Som En SPRUTA!!Det blir bara patetiskt när hon börjar sluddra och ramla ihop som en påse skit
och det slutar alltid med att hon spyr och sen tycker synd om sig. En attraktiv kvinna är ena haschad(cannabis) eller Ead(MDMA) på fest!! Vilket gör henne ödmjuk lugn och pigg i bäret(kåt)