2023-06-05, 22:14
Medlem
Lina skulle göra ett studiebesök och se Alex i sin yrkesroll som IVA-sjuksköterska och enhetschef där han är professionell och säker. Nu ser hon bara den osäkra sidan som hon själv framkallar. Det är inte helt ovanligt att kvinnor uppträder som Lina när de känner sig underlägsna. Förmodligen känner hon sig upplyft när han sjunker. Hoppas verkligen att det inte är så illa som framgår i programmet. Isåfall påminner det ju om Per och Eva, om ni minns....
Citera
2023-06-05, 22:20
Medlem
razizovs avatar
Är det bara jag som upplever Arvid som Sveriges mest onödiga officer. Endera träningskläder eller militärens garderob. Verkar lajva militär!
Det var ju sådana där som man själv tittade ner på när man gjorde värnplikten, liksom har du bara ditt jobb, du är ditt jobb du lever ditt jobb.

Narcissistiska tendenser som att rätta till smycken och verka överlägsen sin partner. Men bor hemma hos mormor.
Citera
2023-06-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Lina skulle göra ett studiebesök och se Alex i sin yrkesroll som IVA-sjuksköterska och enhetschef där han är professionell och säker. Nu ser hon bara den osäkra sidan som hon själv framkallar. Det är inte helt ovanligt att kvinnor uppträder som Lina när de känner sig underlägsna. Förmodligen känner hon sig upplyft när han sjunker. Hoppas verkligen att det inte är så illa som framgår i programmet. Isåfall påminner det ju om Per och Eva, om ni minns....
Ja just det! Glömde vad han jobbar med, så j-a skarpt. Verkligen inte nåt alla klarar av (iof är inte akuten i Malmö så jättebra , överbeläggnig och stress men så är det i vården överallt nu!)Han MÅSTE ha autisktsika drag, känner så igen mig superbra (manlig) på vissa områden men TOTALT barnslig i andra. Kan trösta dig Alex att du kommer hitta din 'match' men autister är ofta 10 år efter i mognad så du är i 25 års åldern nu..så ta det cool 😎
Citera
2023-06-05, 22:22
Medlem
Jag tror absolut inte att Alex har någon diagnos som det spekuleras om.

Han är bara en helt vanlig UNGKARL som lever lite torftigt och har varit nöjd med det.

Inte så intresserad av varken inredning, modekläder eller fin mat.

Mer lite gaming och pizza ur kartongen.

Så kallade enkla levnadsvanor.

Det blir bra när han träffar en likadan med enkla vanor.
Citera
2023-06-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razizov
Är det bara jag som upplever Arvid som Sveriges mest onödiga officer. Endera träningskläder eller militärens garderob. Verkar lajva militär!
Det var ju sådana där som man själv tittade ner på när man gjorde värnplikten, liksom har du bara ditt jobb, du är ditt jobb du lever ditt jobb.

Narcissistiska tendenser som att rätta till smycken och verka överlägsen sin partner. Men bor hemma hos mormor.
Hur mkt JOBBAR en i militären egentligen? Verkar rätt slappt,
Citera
2023-06-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Jag tror absolut inte att Alex har någon diagnos som det spekuleras om.

Han är bara en helt vanlig UNGKARL som lever lite torftigt och har varit nöjd med det.

Inte så intresserad av varken inredning, modekläder eller fin mat.

Mer lite gaming och pizza ur kartongen.

Så kallade enkla levnadsvanor.

Det blir bra när han träffar en likadan med enkla vanor.
Det har du rätt i. Intresserad och bra på sitt jobb.
Inget fel med det. Finns massor av enkla roliga kvinnor för honom. Han har ju humor men det har helt kommit bort
Citera
2023-06-05, 22:33
Medlem
Citat:

Arvid får mig att tänka på polisen Palmon Harald Hult spelad av Carl-Axel Heiknert i den klassiska svenska snutfilmen "Mannen på taket" (-76), som alltid är klädd i polisuniform, även på fritiden då han sitter hemma och putsar på batongen, pickadollen och medaljerna, väntar på att nästa pass ska börja.
Citera
2023-06-05, 22:43
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
För en gångs skull slog Freddan huvudet på spiken när han lite fint satte fingret på vad som är fel. ”Vill man ha magi får man själv se till att bli magiker”. Hennes strategi verkar annars vara att gnälla på Alex och överlåta hela ansvaret för magin på honom.

Ja det var ett sällsynt ögonblick av klarsyn!
Citera
2023-06-05, 23:06
Citat:

Nej, vi är flera som tycker det ;D.
Citera
2023-06-05, 23:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Stina har definitivt haft sex med Fredrik. Hon är så extremt kalkylerande och målinriktad att hon ser det som ett nödvändigt ont att knulla Fredrik så att hon har honom totalt lindad runt sitt finger. Fredrik ska ge henne barn. Hon eliminerar alla risker till att Fredrik ska börja tvivla på henne.
Jag tror nu inte att hon har stuckit hål i kondomen. Utan hon förför honom till den grad att han inte kommer att kunna säga emot när hon säger att hon vill att han gör henne gravid.

Jag kan se framför mig hur hon gränslar Fredrik. Hur hon stirrar på honom förföriskt och målmedvetet med sitt resting bitchface, samtidigt som hon långsamt börjar rida honom. Kalkylerat lutar hon sig framåt för att kyssa honom ett par gånger i början av akten, medan ridfarten är låg. Raskt sätter hon sig upp igen, fäster blicken på en punkt i tomma intet, och börjar rida i accelererande fart. Fredrik är totalt chanslös när Stinas ridvågor når maxfrekvens. Det dröjer sekunder innan han fyller kondomen under sitt livs mest intensiva orgasm...

Det blir ett tungt bakslag för Fredrik när barnet kommer, och han går från avridningar i Sara Jay-klass, till att uträtta sina behov i lönndom under nattliga toalettbesök...
Det låter oerhört verklighetstroget må jag säga att runka i toan i ett förhållande nu hoppas vi att du tömt ut det här ämnet om att Stina ska ha barn inatt!, bollarna har varit hemma länge!
Citera
2023-06-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det är mest kvinnor som ger honom "massiv kritik" för de vill ha makten i en relation, men om de får som de vill slutar förhållandena som för Alex och Agust istället till alla inblandades förtret.
Det sämsta man kan göra är att lyssna på relationstips från en kvinna. Bättre att vara en Arvid än en Alex eller Agust.

Jag lutar åt det också. Ser det där i många relationer runt mig. Kvinnan anser sig sitta på facit på hur man klär sig, hur man uppträder, hur man...
Citera
2023-06-06, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Lina och Alex, nej.
Agust och Caroline, nej.
Fredrik och Stina, nej.
Arvid och Ida, ja.

Tror du inte Fredrik och Stina? De känns ändå ttt nära och pratar ju barn osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in