Citat:
Ursprungligen postat av
Negerkuck
Mordhotad och jagad av påtända psykopater som har tagit liv förr och uppenbarligen har högt våldkapital. Räcker inte?
Hon hade noll resurser till att försvinna på egen hand och polis/myndigheter ger knappast hemlig identitet för att man är jagad av några pundare från Roslagen. Åtminstone inte utan rättegång etc först.
Hade polisen varit oroade för hennes liv så hade dom anhållit gärningsmännen i första hand och framförallt så finns det ingen anledning att hålla allt hemligt för familjen nu när dom sitter inne på 8 år.
Jo, men de bevisar ju inte att hon inte han fly innan dom fick tag i henne, har de kommit fram hur mkt pengar hon tog ut från bankomaten? Alltså jag dömer inte dom som tror att hon är mördad, absolut inte, alla teorier är öppna så länge ingen vet, men jag har en känsla att hon lever och håller sig gömd nånstans. Och bara för att vissa som är ute efter henne sitter inne på långa fängelsestraff så finns andra som tar över. Så ingen vet hur många som är ute efter henne.
Jag vet inte varför jag har den känslan att hon lever, de brukar jag inte ha. Jag brukar alltid ha i liknande fall att personen är död och begravd nånstans. Men här känns de annorlunda