Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
ROLF, endast ytterligheter, och vad ska det besvara och om hur en del röstar på ett parti vars fans som hatar dom som pesten.
Pride handlade helt klart om detta är vi och vi vill ha lika rättigheter, nått sånt är inget vänster, du verkar drivas av agenda och narrativ, än se en person framför dig.
Sen rätt kass jämförelse, då bi eller hel homosexuell är extremtlätt identifierat.
Hud färg är genetik och istället svår identifierat utan medicinska undersökningar.
Du glömde av och berätta vad som var så sjukt i mitt huvud, men nått säger du aldrig kommer komma til den punkten.
Jag vet ingen Sverigedemokrat som "hatar" homo eller bisexuella eller några andra typer av personer heller för den delen. Tvärtom umgås dom allra flesta med olika typer av människor, även med homo och bisexuella som man kan ha i familjen, som vänner, i samma lokalavdelning och parti med mera. Inga som helst problem och jag vet ingen som varken hatar eller känner sig hatad av hundratals exempel som finns i och kring Sverigedemokraterna.
Homolobbyn, Pride, QX osv är väldigt uppenbart vänster. Det är bara att titta runt lite så inser man det väldigt snabbt. Det utesluter och exkluderar alla som inte är extremt vänster. Dessa vill inte representeras av eller vara en del av vänsterjippon och företeelser som påstår sig representera alla bi och homosexuella fast det är mycket långt ifrån verkligheten och sanningen. Alla tusentals och åter tusentals som inte känner sig representerade av pride, qx, vänstermedia, etablissemanget osv syns och hörs aldrig. Just för att dom vill leva vanliga liv som vem som helst, utan att behöva synas eller visa upp sig hela tiden som ingen annan heller behöver göra. Normala människor, oavsett vad man är, är inte besatta av sin sexualitet och att ständigt visa upp den.
Du menar att Sverigedemokrater som är bi och homosexuella är skådespelare och provokatörer, inga riktiga homosexuella alltså. För om man är det måste man vara vänster, spöka ut sig, gå i pridetåg och vilja representeras av qx och pride. Väldigt intolerant och korkat av dig får man lov att säga då, du verkar ju lite tappad bakom en vagn du.