2023-06-05, 17:48
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du hade inte gissat vilken spelplan alla dessa homosar du verkar umgås med, trots det presenterar du en fullständig psykoanalys över dessa. Känns mer som du häntar allt ifrån dina egna förutfattade meningar.
Var är alla SD bögar i denna tråd kan man undra?
Lite som Jackie Arklöv förkläden allihop.

Menar du på fullaste allvar att de flesta homosexuella män t.ex. dyrkar Tom of Finland, suktar efter dragqueens m.m.? Min poäng är att en liten grupp extremister av bl.a. homosexuell och/eller andra minoriteter, inte sällan får föra talan för den stora massan, och därmed ge skenet av att just deras extrema böjning är ”norm” för motsvarande kategori människor. Det är bl.a. detta som en av mina bekanta starkt har motsatt sig, och som jag stödjer till fullo. Tycker faktiskt synd om dem som bara vill vara människor, men som utåt sett klumpas samman med Jonas Gardell, Mark Levengood, m.fl., vilka av inte minst media tillåts normera vad det innebär att vara homosexuell i vårt samhälle.

/AI
Citera
2023-06-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Jag vet nog om hundra bi och homosexuella. Ingen vill bli företrädd av QX, prideparaden, vänstern, media osv. Tvärtom vill dom leva helt vanliga liv vilket dom också gör, där deras sexualitet inte är huvudfokus, inte behöver visas upp och inte är något man är besatta gällande.

Är dessa inte fullvärdiga bi och homosexuella i ditt sjuka huvud? Det är väl som vänstern i USA, om man inte är extremvänster så är man ingen riktig svart, trots att man är svart. En bi eller homosexuell är ju ingenting värd för er om den inte är extremt vänster. Om den är höger eller nationalist vill ni ju smutskasta och förmodligen misshandla personen som dom antidemokrater ni i vänstern är.

Om du känner 100 homo/bi-män kan jag lova dig att du känner ett skapligt gäng som ägnar sig åt cruising (bögversionen, that is) på badplatser eller i skogen, suger kuk och knullar anonymt på US Video osv.

Livet man visar utåt är inte allt. Och oavsett det, utan extroverta bögar, dragqueens och aktivister genom åren hade dina hundra bögpolare inte kunnat leva sitt liv som dom gör idag. Är man HBTQ-person idag har man priderörelsen genom åren att tacka för väldigt mycket, oavsett om man vill gå i någon parad själv.

Bingade serien igår, mycket sevärd.
Citera
2023-06-05, 18:06
Medlem
LadySwedens avatar
Jag väntar nu på följetongen "sossebögar" eftersom att ingen politiskt aktiv bög bör undgå att hamna på den berömda listan....
Citera
2023-06-05, 18:52
Medlem
StarkMarks avatar
Erik Rodrigo Giustimanovic Galli har han bara dragit namnlappar ur en hatt när han skulle få ett namn? Vart kommer han ifrån?
Citera
2023-06-05, 18:59
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Hahahahah fyfan, svt är verkligen brutala!

Detta är ju politiskt aktivism om något, de är alltså villiga att outa bögar, enbart för att föra fram budskapet att SD är homofientligt...

Resultatet av detta kommer bli kul att se då 99% ÄR homofober i SD så högerbögarna kommer få löpa gatlopp nu.
Inte homofober. Har absolut inget emot judar heller, eller invandrare och invandring även om väldigt många väldigt gärna vill tro det. De är emot dålig migrationspolitik däremot. (Iofs kan det inte skada eller vara bra att ha lite koll på vart de bär iväg, ett tag till.)
Citera
2023-06-05, 19:03
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobleCrusader
Att vara homosexuell är fel och alla homosexuella borde förbjudas att vara homosexuella och det borde vara olagligt med bög-reklam-parader som pride och annan reklam för homosexualitet och transvetism. I Sverigedemokraterna borde alla homosexuella uteslutas ur Sverigedemokraterna. Homosexualitet är en synd enligt kristen tro och därefter så är homosexualitet missriktade försök till att skapa avkomma som är helt idiotiska eftersom sex är till för att skapa avkomma. Homosexuliatet är som ett virus som måste bekämpas hela tiden!
Men kära nån då, det är till att vara väldigt gammaldags.

Har inte sett programmet än, ska det, men har bara sett negativa recensioner från kultur"eliten" än så länge.
Citera
2023-06-05, 19:07
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
SD-bögen Luai var med i TV4 Nyhetsmorgon i morse..
https://www.tv4.se/artikel/63YrnnwP0orzUYCtuJtWkK/homonationalismen-i-sverige-vaexer-sd-och-boegar-har-mycket-gemensamt
Nej det är Galli.
Citera
2023-06-05, 19:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Menar du på fullaste allvar att de flesta homosexuella män t.ex. dyrkar Tom of Finland, suktar efter dragqueens m.m.? Min poäng är att en liten grupp extremister av bl.a. homosexuell och/eller andra minoriteter, inte sällan får föra talan för den stora massan, och därmed ge skenet av att just deras extrema böjning är ”norm” för motsvarande kategori människor. Det är bl.a. detta som en av mina bekanta starkt har motsatt sig, och som jag stödjer till fullo. Tycker faktiskt synd om dem som bara vill vara människor, men som utåt sett klumpas samman med Jonas Gardell, Mark Levengood, m.fl., vilka av inte minst media tillåts normera vad det innebär att vara homosexuell i vårt samhälle.

/AI
"En" av dina bögbekanta? Du skrev "merparten" av alla bögar du känner först....ehhh
I ditt ursprungsinlägg som jag citerade så gör du ju en hel psykoanalys hur SD bögar tänker. Och då måste du ju känna en himla massa sådana. Vanliga bögar som vill vara under radarn har ju inte ens åsikter om vare sig Pride, SD eller Jonas Gardell. De är på gränsen till garderobsbögar. Det är något som inte funkar med din analys.
Jag tror du hittar på fortfarande.
Citera
2023-06-05, 19:21
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Han var den i risktagen som kom ut först (Före Carlgren, han var första minister)
När han hade personvalskampanj hade han slogan ”Rösta gay, rösta Dick”. Så han är högst medveten. Var dock för ett annat parti (C eller FP tror jag)
Sägs annars att Kent Carlsson var förste riksdagsman (S) att gå ut öppet. Blev 31 år, dog av HIV sorgligt nog.
Citera
2023-06-05, 20:07
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Sägs annars att Kent Carlsson var förste riksdagsman (S) att gå ut öppet. Blev 31 år, dog av HIV sorgligt nog.

Du kanske har rätt.
Citera
2023-06-05, 20:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Erik Rodrigo Giustimanovic Galli har han bara dragit namnlappar ur en hatt när han skulle få ett namn? Vart kommer han ifrån?

Lika fejk som ansiktet hans. Tyvärr måste man säga att skönhetsingreppen knappast kan ha varit till hans fördel, om han inte så ut som quasimodo innan.
Citera
2023-06-05, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
ROLF, endast ytterligheter, och vad ska det besvara och om hur en del röstar på ett parti vars fans som hatar dom som pesten.

Pride handlade helt klart om detta är vi och vi vill ha lika rättigheter, nått sånt är inget vänster, du verkar drivas av agenda och narrativ, än se en person framför dig.
Sen rätt kass jämförelse, då bi eller hel homosexuell är extremtlätt identifierat.
Hud färg är genetik och istället svår identifierat utan medicinska undersökningar.

Du glömde av och berätta vad som var så sjukt i mitt huvud, men nått säger du aldrig kommer komma til den punkten.

Jag vet ingen Sverigedemokrat som "hatar" homo eller bisexuella eller några andra typer av personer heller för den delen. Tvärtom umgås dom allra flesta med olika typer av människor, även med homo och bisexuella som man kan ha i familjen, som vänner, i samma lokalavdelning och parti med mera. Inga som helst problem och jag vet ingen som varken hatar eller känner sig hatad av hundratals exempel som finns i och kring Sverigedemokraterna.

Homolobbyn, Pride, QX osv är väldigt uppenbart vänster. Det är bara att titta runt lite så inser man det väldigt snabbt. Det utesluter och exkluderar alla som inte är extremt vänster. Dessa vill inte representeras av eller vara en del av vänsterjippon och företeelser som påstår sig representera alla bi och homosexuella fast det är mycket långt ifrån verkligheten och sanningen. Alla tusentals och åter tusentals som inte känner sig representerade av pride, qx, vänstermedia, etablissemanget osv syns och hörs aldrig. Just för att dom vill leva vanliga liv som vem som helst, utan att behöva synas eller visa upp sig hela tiden som ingen annan heller behöver göra. Normala människor, oavsett vad man är, är inte besatta av sin sexualitet och att ständigt visa upp den.

Du menar att Sverigedemokrater som är bi och homosexuella är skådespelare och provokatörer, inga riktiga homosexuella alltså. För om man är det måste man vara vänster, spöka ut sig, gå i pridetåg och vilja representeras av qx och pride. Väldigt intolerant och korkat av dig får man lov att säga då, du verkar ju lite tappad bakom en vagn du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in