2023-06-04, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
tycker inte det. känns snarare som sd-bögarna får sympati med detta.
Hahahahahaha!!!

Ingen i SD får sympati från någon utanför SD, spelar ingen roll om de är transor, judar, bögar etc.
SD, deras allierade och allt de står för är paria i samhället.

Och i partiet lär de inte heller få sympati då 99% hatar dom.
Citera
2023-06-04, 13:08
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Ett förslag är att ni tittat på den innan ni kommenterar. Ni kommer säkert bli förvånade. Jag har börjat titta nu och återkommer med lite kommentarer.
Citera
2023-06-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Snart kommer dokumentären: Rika Kommunister. Där skildras vänsterfolk som hatar kapitalism, har skott sig bra på den och bor fint och tryggt på Södermalm eller Östermalm medans de gnäller på alla som inte bor lika priviligierat.
Hade varit väldigt intressant faktiskt. Tyvärr görs aldrig något på svt ur en högersyn utan bara från vänster. Så får t.ex. mp "kritiska" frågor så är det snarare varför de inte släppte in fler asylanter eller anlade fler vindkraftsparker, inte varför de är emot kärnkraft som är koldioxidneutralt eller huruvida det är bra att alla ska bosätta vid norra polcirkeln med tanke på den höga uppvärmning och belastning på miljön det medför.
Citera
2023-06-04, 13:13
Medlem
NobleCrusaders avatar
Att vara homosexuell är fel och alla homosexuella borde förbjudas att vara homosexuella och det borde vara olagligt med bög-reklam-parader som pride och annan reklam för homosexualitet och transvetism. I Sverigedemokraterna borde alla homosexuella uteslutas ur Sverigedemokraterna. Homosexualitet är en synd enligt kristen tro och därefter så är homosexualitet missriktade försök till att skapa avkomma som är helt idiotiska eftersom sex är till för att skapa avkomma. Homosexuliatet är som ett virus som måste bekämpas hela tiden!
Citera
2023-06-04, 13:16
Medlem
JeffDaviss avatar
[quote=moderator-hataren|84654715]
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Det är nog majoriteten.

Vet ingen SDare som är homo.... alla mig veterliga kända homos e V eller C

Alexander Bard är väl jävligt höger?
Citera
2023-06-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
De kanske är intresserade av dom eftersom SD-bögar är lite som negrer som är nazister.

Eller hur var det nu Björn Söder uttryckte sig i SD:s officiella partiorgan och medlemtidning SD-Kuriren? Han sa väl att homosexualitet är en onormal avart likt pedofili och tidelag.

"Vad är det som säger att den sk normaliseringen slutar med att homo-, bi- och transpersoner (hbt-personer) skall ”normaliseras”? Varför inte personer som begår tidelag (sex med djur) eller pedofili (sex med underåriga)? Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala. Normalt är det som vi människor är skapta för, det vill säga att kunna få avkomma och föra släktträdet vidare."
Ja, vad är fel med det då? Homosexualitet ÄR onormalt, dvs. utanför normen och ur ett evolutionärt perspektiv värdelöst (om de intr har defekter som straffar ut sig själva). Söder (enskild ledamot) säger inget om faktumet att det såklart förekommer i naturen och hos mänskligheten. Inte som att han vill förbjuda homosexualitet, till skillnad från dina älskade musslor.
Citera
2023-06-04, 13:34
Medlem
moderator-hatarens avatar
[quote=JeffDavis|84659242]
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren

Alexander Bard är väl jävligt höger?
höger men långt ifrån SDare
Citera
2023-06-04, 15:05
Bannlyst
SD-bögen Luai var med i TV4 Nyhetsmorgon i morse..
https://www.tv4.se/artikel/63YrnnwP0orzUYCtuJtWkK/homonationalismen-i-sverige-vaexer-sd-och-boegar-har-mycket-gemensamt
Citera
2023-06-04, 15:08
Medlem
Vilka bögar finns i SD?

Dick Erixon och Luai Ahmed är de jag kommer på.
Citera
2023-06-04, 15:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobleCrusader
Att vara homosexuell är fel och alla homosexuella borde förbjudas att vara homosexuella och det borde vara olagligt med bög-reklam-parader som pride och annan reklam för homosexualitet och transvetism. I Sverigedemokraterna borde alla homosexuella uteslutas ur Sverigedemokraterna. Homosexualitet är en synd enligt kristen tro och därefter så är homosexualitet missriktade försök till att skapa avkomma som är helt idiotiska eftersom sex är till för att skapa avkomma. Homosexuliatet är som ett virus som måste bekämpas hela tiden!

Homosexualitet är inget missriktat försök att skaffa avkomma. Alla homosexuella vet att samkönade par inte kan få barn. Du verkar helt dum i huvudet.
Sex är också väldigt mycket mer än att avla avkomma. De flesta människor som har sex försöker att INTE få barn. Därav preventivmedel. Jag har 5 avkommor men jag har knullat tiotusentals gånger.

Att homosexualitet är en synd enligt kristen tro är det ingen som bryr sig om. Du kan köra upp din kristna tro i röven.
Citera
2023-06-04, 15:12
Medlem
NobleCrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Homosexualitet är inget missriktat försök att skaffa avkomma. Alla homosexuella vet att samkönade par inte kan få barn. Du verkar helt dum i huvudet.
Sex är också väldigt mycket mer än att avla avkomma. De flesta människor som har sex försöker att INTE få barn. Därav preventivmedel. Jag har 5 avkommor men jag har knullat tiotusentals gånger.

Att homosexualitet är en synd enligt kristen tro är det ingen som bryr sig om. Du kan köra upp din kristna tro i röven.
Jag äcklas av homosexulitet rent naturligt och det har inget med kristendomen att göra. Har du förresten aldrig känt att Diablo-ämnet försöker nå dig?
Citera
2023-06-04, 15:15
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobleCrusader
Jag äcklas av homosexulitet rent naturligt och det har inget med kristendomen att göra. Har du förresten aldrig känt att Diablo-ämnet försöker nå dig?

Om jag känt mig dragen till homosexualitet menar du? Nej. Men jag fördömer inte dem som gör det.
Folk får ligga med vem de vill, not my business.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in