2023-06-04, 09:41
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du blandar ihop ordet "normalt" med ordet "vanligast". Gör om gör rätt!
De är synonymer...
https://www.synonymer.se/sv-syn/normal
Citera
2023-06-04, 09:50
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
De är synonymer...
https://www.synonymer.se/sv-syn/normal
Du kan inte ens läsa från synonymer.se på ett normalt sätt.
Hur värdelös är din svenska egentligen?
Vet du ens vad ett superlativ är?
Vanligast och normal betyder inte samma sak. Läs om läs rätt! Gå om hela grundskolan om du inte förstår!
Citera
2023-06-04, 09:56
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Du kan inte ens läsa från synonymer.se på ett normalt sätt.
Hur värdelös är din svenska egentligen?
Vet du ens vad ett superlativ är?
Vanligast och normal betyder inte samma sak. Läs om läs rätt! Gå om hela grundskolan om du inte förstår!
Jag skrev inte "vanligast", det var du som skrev det. "normal" och "vanlig" är synonymer, lilla gubben.
Citera
2023-06-04, 09:56
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Andra partier vågar ju lysa med sina bögar vilket man knappast kan säga om SD som ju har en ytterst märklig familjepolitik där de många gånger ändrat i sitt program för att folk inte ska förstå hur den allmänna jargongen är i SD. Ordet kärnfamilj är ju något som SD ofta tar upp och för dem är det en kvinna och en man som har barn tillsammans. Däremot om det frågas svarar Jimmie "Ja, jo. Det är ju tänkbart att två män kan få leva tillsammans också"

Svt briljerar. Snart kommer det en om terrorister i socialdemokraterna
Citera
2023-06-04, 09:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det är många homosexuella som inte uppskattar PRIDE-parader, dragqueens för barn och sådant alls.
Och en minst lika stor grupp eller större uppskattar det, så som det paketeras är du mot dina egna rättigheter om du inte är pro, precis som att dom flesta i Sverige är SD-motståndare är dom flesta positiva till dessa fenomen
Citera
2023-06-04, 10:07
Medlem
Citat:
Andra partier vågar ju lysa med sina bögar vilket man knappast kan säga om SD som ju har en ytterst märklig familjepolitik där de många gånger ändrat i sitt program för att folk inte ska förstå hur den allmänna jargongen är i SD. Ordet kärnfamilj är ju något som SD ofta tar upp och för dem är det en kvinna och en man som har barn tillsammans. Däremot om det frågas svarar Jimmie "Ja, jo. Det är ju tänkbart att två män kan få leva tillsammans också"

Jag tror att det är ultimata är enligt SD är en man och kvinna men inget krav. Dom utgår och strävar efter detta men lämnar det andra öppet. Jag tror SD anpassa sig efter folket vilja.

Nu är inte jag bög men jag kan tänka mig att bögar röstar på SD för att dom är traditionella samt att dom ser faran med muslimer då i alla muslimska länder så ligger bögar jävligt risigt till och många har dödsstraff på bögar. Sen har vi allt det andra som finns att rösta på SD men det ska bli intressant och se dokumentären även om jag tycker den är märklig, för att se vilka anledningar dessa bögar har. Hade jag vart bög så hade jag röstat på SD.
Citera
2023-06-04, 10:16
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag skrev inte "vanligast", det var du som skrev det. "normal" och "vanlig" är synonymer, lilla gubben.
Jag förklarade från början för dig att ordet normal inte är synonymt med ordet vanligast.
Det är du som har ovanligt svårt att förstå och det verkar inte normalt.

Har du funderat över att dina 6 000 inlägg på sju år förmodligen handlar om att du fattar trögt?
Citera
2023-06-04, 10:30
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Vem fan bryr sig om vad du skrev.
Du svarade på ett inlägg där jag skrev att du inte borde blanda ihop ordet "normalt" med ordet "vanligast".
Jag har inte blandat ihop dom. Att två män har sex med varandra är onormalt.
Citat:
Du svarade med att skriva att ordet "normal" är synonymt med ordet "vanlig".(Goddag yxskaft...)
Vilket det är, eftersom du trodde att "normal" och "vanlig" var två olika ord.
Citat:
Du verkar ha dåligt minne uppenbarligen.
Inte så troligt att ditt IQ är högt med så dåligt minne...
Mitt minne är på genomsnittsnivå och min perceptuella och spatiala förmåga är högt över genomsnittet.
Citera
2023-06-04, 10:34
Medlem
Hahahahah fyfan, svt är verkligen brutala!

Detta är ju politiskt aktivism om något, de är alltså villiga att outa bögar, enbart för att föra fram budskapet att SD är homofientligt...

Resultatet av detta kommer bli kul att se då 99% ÄR homofober i SD så högerbögarna kommer få löpa gatlopp nu.
Citera
2023-06-04, 10:37
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Hahahahah fyfan, svt är verkligen brutala!

Detta är ju politiskt aktivism om något, de är alltså villiga att outa bögar, enbart för att föra fram budskapet att SD är homofientligt...

Resultatet av detta kommer bli kul att se då 99% ÄR homofober i SD så högerbögarna kommer få löpa gatlopp nu.
tycker inte det. känns snarare som sd-bögarna får sympati med detta.
Citera
2023-06-04, 10:53
Medlem
Kedoxs avatar
Är Luai Ahmed med?
Både en av mina favoritinvandrare och bögar. Någon som vågar ta bladet från munnen
Citera
2023-06-04, 11:15
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Är Luai Ahmed med?
Både en av mina favoritinvandrare och bögar. Någon som vågar ta bladet från munnen

Typ huvudperson
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in