2023-06-05, 13:35
Medlem
Folketstempels avatar
En egocentrisk bög på SVT som talat om jag, jag, jag tycker blandat med en bög från SD. Sedan åker han på semester till USA för att träffa en bög där, sedan tar han en arabisk bög i Sverige på semester till Egypten. Avslutar med ett nakenbad med en annan bög.
Slut.
Citera
2023-06-05, 13:46
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Har jag fel? Vad är det för mylla SD bildades ur?

Med tanke på ditt användarnamn verkar du särskilt mottaglig för diverse fnoskiga teorier och bör kanske vara tyst i den här diskussionen?

Det räcker nästan med ordet "mylla" för att avgöra att du förhandlar med vänster-tolkningar av idéhistora snarare än analyserar verkligheten. En tungt lastad jargong oreflekterat framkastad som vardaglig självklarhet. Typiskt för det vänster-marinerade dum-Sverige.

Frågan i klarspråk: Har HBTQ intresse av invandring från länder där det är normalt att hata, förakta och kriminalisera HBTQ?

Du kan prova att svara på frågan, som en tankeövning. Har man ingen förmåga att komma till saken så tillför man ingenting.

(En annan tankeövning: Kommer du att börja tro att Vänsterpartiet vill göra exakt samma saker som Stalin bara för att någon dumpar ordet "mylla"?)
Citera
2023-06-05, 13:52
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaliraren
Bara det inte är för mycket bögeri rent fysiskt som man måste titta på, jag kan faktiskt bli illamående av det....

Jaha du drabbas av blodbrist i resten av kroppen. Tråkigt för dig, men du får väl byta k anal om det tränger sig på.
Citera
2023-06-05, 14:00
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:
...HBTQI ... brunhögern ...

Att homofilerna attraheras av brunhögern kan ju knappast ha nyhetsvärde, då det är känt sen länge.
Citera
2023-06-05, 14:50
Medlem
Citat:
Har jag fel? Vad är det för mylla SD bildades ur?

Med tanke på ditt användarnamn verkar du särskilt mottaglig för diverse fnoskiga teorier och bör kanske vara tyst i den här diskussionen?
Du skriver mylla, dvs singular. Ett stort parti som börjar bli till åren har givetvis hämtat näring från en rad olika håll, dvs. du borde skriva myllor. En SD-rot går givetvis tillbaka till 80-/90-talets högerextremistism (nazism, ultrahöger) men andra rötter delar de ju nästan helt oxh hållet med främst KD, M och S. Avslutningsvis så även om ett parti har rötter och kan påverkas av dem så är partiet ju inte identisk med sina rötter.
Citera
2023-06-05, 15:30
Avslutad
Lite märklig serie i sig kan man ju tycka, tveksamt om det är något SVT borde syssla med och om det kan ses som opartiskt med andemeningarna som görs. Men hur som helst vet jag väldigt många homosexuella och bisexuella som är Sverigedemokrater, det är väl inget märkligt med det överhuvudtaget. Jag vet flera i riksdagen och kring som är homo och bisexuella som inte deltar i programmen. Nissinen och Luai var väl dom som ville ställa upp antar jag.

Jag vet inget parti som har åsikter om bi och homosexualitet i sig, det är ju upp till var och en naturligtvis. Så vill dom flesta ha det och SD:are som har dessa läggningar brukar inte vara så förtjusta i QX, prideparaden och andra jippon heller. Det är inga man vill vara företrädda av överhuvudtaget. Man kan vara som man vill och leva sitt liv ändå utan att vilja spöka ut sig, vara besatta eller delta i homolobbyns spektakel. Det är det normala som jag ser det, alla vanliga människor som är bi eller homosexuella borde tycka likadant om dessa saker och jag noterar som sagt var att så även är fallet med väldigt många flera än vänstern, homolobbyn media och etablissemanget tror är fallet. Som lever sina liv som alla andra, utan behov av dessa påstådda företrädare och där många som sagt var istället röstar på Sverigedemokraterna och tycker som SD gällande samhällsfrågor överlag.
Senast redigerad av Krimkoll 2023-06-05 kl. 15:35.
Citera
2023-06-05, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det verkar sm du helt missat vad pride är och att det är för visa vi finns och vi vill ha samma rättigheter som alla andra.
Och det är komiskt med SD-bögar och med tanke hur SD väljaren ser på dom

Jag vet nog om hundra bi och homosexuella. Ingen vill bli företrädd av QX, prideparaden, vänstern, media osv. Tvärtom vill dom leva helt vanliga liv vilket dom också gör, där deras sexualitet inte är huvudfokus, inte behöver visas upp och inte är något man är besatta gällande.

Är dessa inte fullvärdiga bi och homosexuella i ditt sjuka huvud? Det är väl som vänstern i USA, om man inte är extremvänster så är man ingen riktig svart, trots att man är svart. En bi eller homosexuell är ju ingenting värd för er om den inte är extremt vänster. Om den är höger eller nationalist vill ni ju smutskasta och förmodligen misshandla personen som dom antidemokrater ni i vänstern är.
Senast redigerad av Krimkoll 2023-06-05 kl. 15:42.
Citera
2023-06-05, 17:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Jag vet nog om hundra bi och homosexuella. Ingen vill bli företrädd av QX, prideparaden, vänstern, media osv. Tvärtom vill dom leva helt vanliga liv vilket dom också gör, där deras sexualitet inte är huvudfokus, inte behöver visas upp och inte är något man är besatta gällande.

Är dessa inte fullvärdiga bi och homosexuella i ditt sjuka huvud? Det är väl som vänstern i USA, om man inte är extremvänster så är man ingen riktig svart, trots att man är svart. En bi eller homosexuell är ju ingenting värd för er om den inte är extremt vänster. Om den är höger eller nationalist vill ni ju smutskasta och förmodligen misshandla personen som dom antidemokrater ni i vänstern är.
ROLF, endast ytterligheter, och vad ska det besvara och om hur en del röstar på ett parti vars fans som hatar dom som pesten.

Pride handlade helt klart om detta är vi och vi vill ha lika rättigheter, nått sånt är inget vänster, du verkar drivas av agenda och narrativ, än se en person framför dig.
Sen rätt kass jämförelse, då bi eller hel homosexuell är extremtlätt identifierat.
Hud färg är genetik och istället svår identifierat utan medicinska undersökningar.

Du glömde av och berätta vad som var så sjukt i mitt huvud, men nått säger du aldrig kommer komma til den punkten.
Citera
2023-06-05, 17:26
Medlem
Snabbalirarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Han var den i risktagen som kom ut först (Före Carlgren, han var första minister)
När han hade personvalskampanj hade han slogan ”Rösta gay, rösta Dick”. Så han är högst medveten. Var dock för ett annat parti (C eller FP tror jag)

Fyfan det visste jag inte, där tappade jag lite förtroende för DICK.
Citera
2023-06-05, 17:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Jo, och de är som du och jag, utan något särskilt hävdelsebehov för sin sexuella läggning. Hade aldrig gissat att de spelade på hemmaplan, om inte den ena ex.vis. hade berättat för mig att vederbörande var gift med en av samma kön.

/AI
Du hade inte gissat vilken spelplan alla dessa homosar du verkar umgås med, trots det presenterar du en fullständig psykoanalys över dessa. Känns mer som du häntar allt ifrån dina egna förutfattade meningar.
Var är alla SD bögar i denna tråd kan man undra?
Lite som Jackie Arklöv förkläden allihop.
Citera
2023-06-05, 17:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
I vilken kategori hamnar programledaren? han är en minoritet i minoriteten?

https://www.expressen.se/kultur/anna-hellgren/varfor-skulle-bogar-inte-rosta-pa-sd/

Han är väl ganska vanlig. Men pinsamt med recensenten som nästan slår knut på sig själv för att visa hur öppen hon är, som om hon är mer bög än Eric Galli. Det verkar vara lite svårt ändå.

Hon är bögen, han är fördomsfull haha
Citera
2023-06-05, 17:44
Medlem
VillBaraChillas avatar
ja ingen överraskning att homo och bisexuella inte vill ha invandrare som vill stena dem.

förstår verkligen inte att de är förvånade. ska SVT vara så överraskad att det är just det som gäller?

sen att normala folk är emot excess såsom dragqueens som läser sagor för barn är inte heller något konstigt. de mesta bögar, lebbar och bisexuella vill leva normala liv och gå på prideparad en gång om året. de är människor, såsom vi hetero lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in