2023-05-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1972
Har en dröm/fantasi! Att se/finna min fru med annan man eller män. Fantiserar om detta ofta. Tänker oxå på detta när vi har sex. Fan, jag kan inte vara normal. Vi är gifta o lyckliga o har barn. Fler som känner så här? Vad har ni gjort åt det?

Antingen säger du vad du vill eller också får det fortsatt vara en fantasi
Citera
2023-05-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Antingen säger du vad du vill eller också får det fortsatt vara en fantasi
Jag hade fantiserat om det ett tag. Jag hade väl antytt litegrann att jag gillade när andra visade henne uppskattning men aldrig nånsinn trott att det skulle hända mer än så.
Vid något tillfälle föll det sig att jag började berätta om hur jag tänkte och hon var inte så främmande för det som jag trott. Till sist hör jag mig själv säga att jag skulle tända på att någon annan knullade henne, jag trodde hon skulle tycka att jag var helt galen men hon var snarare nyfiken och ville veta mer hur jag tänkte...
Helt plötsligt var det på riktigt och jag fick fundera på vad jag verkligen ville. Vi pratade mycket och ofta om detta och kom fram till att det faktiskt fanns en kandidat! Därefter gick det snabbt och helt plötsligt hade dom träffats! Vilken känsla och viljen nytändning det har blivit för oss!!
Så ja, våga fråga!
Citera
2023-05-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Vilken klubb tar in så unga?
Är man 20 kommer man in på alla klubbar, åtminstone alla vi varit på
Citera
2023-05-25, 19:53
Medlem
Inte den vi går till 🤷
Citera
2023-05-26, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Inte den vi går till 🤷
Sorry. Såg att cae har 23 år. Men de andra har 20 år som gräns.
Citera
2023-06-04, 07:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har knullat andras fruar å deras män har tittat på, jag blev ordentligt riden en gång av en mans fru å han fick titta på. Hon red mig till utlösning å känslan att att fylla henne med min sperma medans han såg allt var obeskrivligt kul. Tänk om hon blev gravid med mig, då har jag uppfyllt syftet å uppdraget som hennes man skulle ha gjort. Jag vet inte om hon blev gravid dock. Jag har bara en unge vad jag vet om iallafall, men jag kan ju ha fler.
Citera
2023-06-04, 15:16
Medlem
Har också
Senast redigerad av yxinen 2023-06-04 kl. 15:20.
Citera
2023-06-04, 15:19
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har knullat andras fruar å deras män har tittat på, jag blev ordentligt riden en gång av en mans fru å han fick titta på. Hon red mig till utlösning å känslan att att fylla henne med min sperma medans han såg allt var obeskrivligt kul. Tänk om hon blev gravid med mig, då har jag uppfyllt syftet å uppdraget som hennes man skulle ha gjort. Jag vet inte om hon blev gravid dock. Jag har bara en unge vad jag vet om iallafall, men jag kan ju ha fler.

Ibland känns det som bullen är mer osäkra än cucken.
Citera
2023-06-04, 18:18
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Ibland känns det som bullen är mer osäkra än cucken.

Va?!! bullen, vad har bullar med det här att göra, fattar nada.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback