2023-05-23, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Antingen sger du vad du vill eller ocks fr det fortsatt vara en fantasi
Jag hade fantiserat om det ett tag. Jag hade vl antytt litegrann att jag gillade nr andra visade henne uppskattning men aldrig nnsinn trott att det skulle hnda mer n s.
Vid ngot tillflle fll det sig att jag brjade bertta om hur jag tnkte och hon var inte s frmmande fr det som jag trott. Till sist hr jag mig sjlv sga att jag skulle tnda p att ngon annan knullade henne, jag trodde hon skulle tycka att jag var helt galen men hon var snarare nyfiken och ville veta mer hur jag tnkte...
Helt pltsligt var det p riktigt och jag fick fundera p vad jag verkligen ville. Vi pratade mycket och ofta om detta och kom fram till att det faktiskt fanns en kandidat! Drefter gick det snabbt och helt pltsligt hade dom trffats! Vilken knsla och viljen nytndning det har blivit fr oss!!
S ja, vga frga!
Citera
2023-05-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Vilken klubb tar in s unga?
r man 20 kommer man in p alla klubbar, tminstone alla vi varit p
Citera
2023-05-25, 19:53
Medlem
Inte den vi gr till 🤷
Citera
2023-05-26, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Inte den vi gr till 🤷
Sorry. Sg att cae har 23 r. Men de andra har 20 r som grns.
Citera
2023-06-04, 07:59
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har knullat andras fruar deras mn har tittat p, jag blev ordentligt riden en gng av en mans fru han fick titta p. Hon red mig till utlsning knslan att att fylla henne med min sperma medans han sg allt var obeskrivligt kul. Tnk om hon blev gravid med mig, d har jag uppfyllt syftet uppdraget som hennes man skulle ha gjort. Jag vet inte om hon blev gravid dock. Jag har bara en unge vad jag vet om iallafall, men jag kan ju ha fler.
Citera
2023-06-04, 15:16
Medlem
Har ocks
Senast redigerad av yxinen 2023-06-04 kl. 15:20.
Citera
2023-06-04, 15:19
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har knullat andras fruar deras mn har tittat p, jag blev ordentligt riden en gng av en mans fru han fick titta p. Hon red mig till utlsning knslan att att fylla henne med min sperma medans han sg allt var obeskrivligt kul. Tnk om hon blev gravid med mig, d har jag uppfyllt syftet uppdraget som hennes man skulle ha gjort. Jag vet inte om hon blev gravid dock. Jag har bara en unge vad jag vet om iallafall, men jag kan ju ha fler.

Ibland knns det som bullen r mer oskra n cucken.
Citera
2023-06-04, 18:18
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket

Va?!! bullen, vad har bullar med det hr att gra, fattar nada.
Citera
2023-06-08, 09:55
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
r det av egen erfarenhet att vara Cuck och titta p?
Citera
2023-06-29, 16:37
Medlem
Min fru blev "lite sen" hem frn jobbet igr. Nr hon kom hem var det med vrldens leende p lpparna.
Hon hade blivit knullad av en kollega i bilen!
Det tog inte mnga sekunder frrn jag ftt av henne klderna och slickade hennes fyllda fitta.
Helt underbart att knulla henne sen och hra henne bertta vad dom gjort och hur sknt det varit.
Citera
2023-07-16, 20:35
Medlem
Monda66s avatar
Hade en speciell kvll igr, min sambo hintade innan att hon ville anvnda sin dildo och bli tagen i tv hl samtidigt. Hon fick brja "suga" honom fr att vlkomna honom till oss, efter det skulle "han" f knulla henne och hon fick anvnda dildon p dig sjlv infr mig. Jag frgade om han var skn och hon bara njt och stnade fram ett jaa.. jag sa till henne att han ser ut att njuta s du gr ett bra jobb. Sedan fick dildon en plats p byrn och hon fick suga av honom nr hon stod p alla fyra, efter ett tag stllde jag mig bakom och knullade henne bakifrn
Citera
2023-07-18, 00:39
Medlem
Min tjej fr ligga med andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här