Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-31, 09:54
  #2161
Medlem
Bountyhunter220s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Faktiskt många äkta män som har denna fantasi, har själv agerat bull i flera fall där mannen suttit vid sidan av sängen eller i ngn stol och tittat på när jag - besten - knullat hans fru för kung o fosterland,
oftast brukar detta leda till att frugan ifråga börjar knulla mig helt utan makens vetande,

för jag vill ha det så jag är slug, och knullar bättre än de flesta på jorden, sen är jag välhängd också.

Du har säkert världens minsta penis och har aldrig varit i närheten av en gift kvinnas fitta förutom din egen mammas.
Citera
2023-05-03, 09:46
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1972
Har en dröm/fantasi! Att se/finna min fru med annan man eller män. Fantiserar om detta ofta. Tänker oxå på detta när vi har sex. Fan, jag kan inte vara normal. Vi är gifta o lyckliga o har barn. Fler som känner så här? Vad har ni gjort åt det?

Har haft den drömmen många år, med min nya kvinna så får jag ofta uppleva detta.
Kan bara säga att det är underbart att få se på
Citera
2023-05-03, 10:45
  #2163
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halle2418
Har haft den drömmen många år, med min nya kvinna så får jag ofta uppleva detta.
Kan bara säga att det är underbart att få se på

Låter härligt! Sex med flera samtidigt är så läckert, hade själv gärna haft det men är singel nu...
Citera
2023-05-03, 12:23
  #2164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Låter härligt! Sex med flera samtidigt är så läckert, hade själv gärna haft det men är singel nu...
Det låter spännande.
Brukar se på när mina vänner tar min fru ibland, jag är med i leken då
Citera
2023-05-21, 03:33
  #2165
Medlem
Jag lånade nyligen ut min flickvän (23, blonde & petite) till en äldre man medan jag tittade på. Han var väldigt dominant och hårdhänt mot henne. väldigt sexigt.
Citera
2023-05-21, 09:06
  #2166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 505
Jag lånade nyligen ut min flickvän (23, blonde & petite) till en äldre man medan jag tittade på. Han var väldigt dominant och hårdhänt mot henne. väldigt sexigt.

Härligt, en gammal dröm jag har🤗
Citera
2023-05-21, 09:11
  #2167
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Även på min planhalva som män går igång på det. Gillar att kolla på när min PV bottnar en tight röv. Går även igång på att kolla när någon annan fistar min PV.
Citera
2023-05-22, 06:39
  #2168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 505
Jag lånade nyligen ut min flickvän (23, blonde & petite) till en äldre man medan jag tittade på. Han var väldigt dominant och hårdhänt mot henne. väldigt sexigt.

Mmm det hade varit väldigt hett att se eller själv (är 50år) vara väldigt dominant mot din 23 åriga petite tjej Gillar hon att bli tagen hårt av äldre män ?
Citera
2023-05-22, 09:11
  #2169
Medlem
Min fru (40) har alltid haft en nedre gräns på ca 35 för andra män.
I helgen hamnade vi på en klubb och vi satte oss i loungen för att chilla en stund.
Det satt en kille där som vi började prata med och jag tänkte att han var på tok för ung (20) för henne.
Helt plötsligt frågar hon om han vill ha en avsugning.
-Nu eller vad? Säger han något överraskad.
-vilket som säger hon.
Han svarar jaa, det kan väl gå för sig.
Hon sätter sig och börjar suga honom och efter ett tag turas vi om att knulla henne medans hon suger den andra.
Han avslutar i hennes mun och hon sväljer varje droppe.
Nu vill hon ha med honom i framtiden som +1 på fester mm.
__________________
Senast redigerad av pikeking 2023-05-22 kl. 09:52.
Citera
2023-05-22, 15:07
  #2170
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Min fru (40) har alltid haft en nedre gräns på ca 35 för andra män.
I helgen hamnade vi på en klubb och vi satte oss i loungen för att chilla en stund.
Det satt en kille där som vi började prata med och jag tänkte att han var på tok för ung (20) för henne.
Helt plötsligt frågar hon om han vill ha en avsugning.
-Nu eller vad? Säger han något överraskad.
-vilket som säger hon.
Han svarar jaa, det kan väl gå för sig.
Hon sätter sig och börjar suga honom och efter ett tag turas vi om att knulla henne medans hon suger den andra.
Han avslutar i hennes mun och hon sväljer varje droppe.
Nu vill hon ha med honom i framtiden som +1 på fester mm.
I dessa sammanhang spelar ju inte åldern någon större roll, det kan ju vara kul att gå lite utanför gränserna...
Citera
2023-05-23, 19:06
  #2171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Min fru (40) har alltid haft en nedre gräns på ca 35 för andra män.
I helgen hamnade vi på en klubb och vi satte oss i loungen för att chilla en stund.
Det satt en kille där som vi började prata med och jag tänkte att han var på tok för ung (20) för henne.
Helt plötsligt frågar hon om han vill ha en avsugning.
-Nu eller vad? Säger han något överraskad.
-vilket som säger hon.
Han svarar jaa, det kan väl gå för sig.
Hon sätter sig och börjar suga honom och efter ett tag turas vi om att knulla henne medans hon suger den andra.
Han avslutar i hennes mun och hon sväljer varje droppe.
Nu vill hon ha med honom i framtiden som +1 på fester mm.
Vilken klubb tar in så unga?
Citera
2023-05-23, 19:10
  #2172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1972
Har en dröm/fantasi! Att se/finna min fru med annan man eller män. Fantiserar om detta ofta. Tänker oxå på detta när vi har sex. Fan, jag kan inte vara normal. Vi är gifta o lyckliga o har barn. Fler som känner så här? Vad har ni gjort åt det?

Antingen säger du vad du vill eller också får det fortsatt vara en fantasi
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback