Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-08, 17:06
  #2053
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag fick till det med min fru igår. Hon är allt jag älskar och behöver. Efter 30 år, så är hon världens sexigaste kvinna. Behöver inte dina sjuka lekar, det räcker att jag träffar min fru för att vara världens lyckligaste man.
Jag älskar också min fru och hon älskar mig, men vi har väldigt roligt och skönt när vi träffar andra par. Kul att du har det härligt med din fru och var då nöjd med det och gråt inte över vad andra gör för att njuta ;-)
Citera
2022-06-08, 23:40
  #2054
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micro81
För min del är det helt klart en kombination av de bägge samt en aning stolthet.

De killar vi har träffat har haft ett betydligt större paket än vad jag har, för det är vad hon gillar. Det är fantastiskt upphetsande att se henne ha sex med en annan man, samtidigt som det är förnedrande att se honom glida djupare in i henne än vad jag någonsin kommer kunna göra. Hon vågar dock ta för sig av det hon vill ha och det gör mig stolt!
Lite OT. Står spader esset för det jag tror?
Once you go….
Citera
2022-06-11, 01:12
  #2055
Medlem
Micro81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Lite OT. Står spader esset för det jag tror?
Once you go….

Hej!

Frugan har inte testat ännu, men det står definitivt på vår bucket list. Vi vill ju ta reda på om det är myt eller sanning!
Citera
2022-06-11, 19:06
  #2056
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micro81
Hej!

Frugan har inte testat ännu, men det står definitivt på vår bucket list. Vi vill ju ta reda på om det är myt eller sanning!
Ja det är nog upp till er att välja vad det ska bli. 😉
Citera
2022-06-12, 02:50
  #2057
Medlem
Micro81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Ja det är nog upp till er att välja vad det ska bli. 😉

Ja, det ligger väl något i det. Vi pratade om det senast idag och frun konstaterade att färgen inte spelar så stor roll så länge kuken är stor. Tror att "When you go big you won't go back" ligger närmare sanningen.
Citera
2022-06-12, 07:31
  #2058
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micro81
Ja, det ligger väl något i det. Vi pratade om det senast idag och frun konstaterade att färgen inte spelar så stor roll så länge kuken är stor. Tror att "When you go big you won't go back" ligger närmare sanningen.
Nja, då är det nog mer som att om du upptäcker en ny maträtt som du gillar så innebär inte det att du äter den jämt.
Det kan dock vara något att se fram emot. :-)
Citera
2022-06-14, 14:56
  #2059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag fick till det med min fru igår. Hon är allt jag älskar och behöver. Efter 30 år, så är hon världens sexigaste kvinna. Behöver inte dina sjuka lekar, det räcker att jag träffar min fru för att vara världens lyckligaste man.


Du behöver inte vara arg för att frugan är den enda som vill ha dig i säng
Citera
2022-06-14, 15:59
  #2060
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freewaymalmo
Du behöver inte vara arg för att frugan är den enda som vill ha dig i säng
Jag tycker det är tvärtom, min fru är svår medan alla andra våp skulle gå att sätta på hur som helst. Problemet är att jag älskar min fru, så alla andra brallisar är inte sexiga. Konstigt va?
Citera
2022-06-14, 17:31
  #2061
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Jag tycker det är tvärtom, min fru är svår medan alla andra våp skulle gå att sätta på hur som helst. Problemet är att jag älskar min fru, så alla andra brallisar är inte sexiga. Konstigt va?
Nej, inte alls konstigt... Vad säger du om din fru för på tal att hon vill du ska sätta på andra kvinnor medan hon tittar på, eller tvärtom, då...? ;-)
Citera
2022-06-17, 17:03
  #2062
Medlem
Jofandus avatar
Jag har under säkert 10 år, till och från, träffat ett par och knullat frun. Från början var det bara mannen som gick igång på att frun blev knullad av en stor kuk men på senare år har även frun tyckt att det är en trevlig krydda i sexlivet.

Har även en annan kvinna jag träffar ibland och det började med att mannen gick igång på själva fantasin om att flickvännen blev ordentligt fylld, men efter ett enda samlag blev hennes pojkvän så svartsjuk och mådde dåligt vilket ledde till att vi ”slutade” träffas. Dock har jag fortsatt träffat denna tjej utan pojkvännens vetskap.

Jag tror rent generellt att det är fler män som går igång på att skicka iväg frun än fruarna själva.
Citera
2022-06-17, 17:11
  #2063
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Jag har under säkert 10 år, till och från, träffat ett par och knullat frun. Från början var det bara mannen som gick igång på att frun blev knullad av en stor kuk men på senare år har även frun tyckt att det är en trevlig krydda i sexlivet.

Har även en annan kvinna jag träffar ibland och det började med att mannen gick igång på själva fantasin om att flickvännen blev ordentligt fylld, men efter ett enda samlag blev hennes pojkvän så svartsjuk och mådde dåligt vilket ledde till att vi ”slutade” träffas. Dock har jag fortsatt träffat denna tjej utan pojkvännens vetskap.

Jag tror rent generellt att det är fler män som går igång på att skicka iväg frun än fruarna själva.
Det finns ju alla smaker, men det är många som har kul med en extra man och min uppfattning är att det är minst lika vanligt att båda gillar det i paret som att det är den ena som går igång på det mer.

Det är problematiskt när den ena parten, eller ja, mannen i det här fallet, blir svartsjuk. Ibland är ju fantasin väldigt härlig, men verkligheten blir helt enkelt för svår för en del. Jag tror det är oerhört viktigt att man som par verkligen har talat igenom allt och att man, om man känner att svartsjukan är på gång eller något annat känns fel, har kommit överens om hur man på bästa och enklaste sätt avbryter innan det går helt över styr...

Härligt att höra att du har haft bra upplevelser av det i alla fall!
Citera
2022-06-17, 17:27
  #2064
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det finns ju alla smaker, men det är många som har kul med en extra man och min uppfattning är att det är minst lika vanligt att båda gillar det i paret som att det är den ena som går igång på det mer.

Det är problematiskt när den ena parten, eller ja, mannen i det här fallet, blir svartsjuk. Ibland är ju fantasin väldigt härlig, men verkligheten blir helt enkelt för svår för en del. Jag tror det är oerhört viktigt att man som par verkligen har talat igenom allt och att man, om man känner att svartsjukan är på gång eller något annat känns fel, har kommit överens om hur man på bästa och enklaste sätt avbryter innan det går helt över styr...

Härligt att höra att du har haft bra upplevelser av det i alla fall!

Exakt! Ska man som par experimentera på detta vis bör man vara trygg i sin relation.

Hon som jag träffar i smyg gillade inte alls tanken från början och tyckte bara att det var skrämmande med min storlek och en ren plåga för hennes del. Men allt eftersom upptäckte hon att hon går igång på kontrasten hon upplever när hon ligger med sin pojkvän.

Båda dessa två damer kommer troligtvis någon gång i framtiden sluta träffa mig och jag kommer troligtvis inte träffa fler upptagna damer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback