2023-06-04, 01:16
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Förvirra honom inte När Arsenal kommer 6:a nästa år och blir förnedrade i CL så är det pga att framtiden tillhör mutade domare och araber osv... Då måste han ju få blicka bakåt till då Arsenal var okej en säsong

Eller menar du att kolla på vad som hänt förut är samma sak som att blicka bakåt?
Tyvärr kommer han finta sig själv även nästa säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
The Invincibles kommer, till skillnad från Liverpools covid-titel, att gå in i historieböckerna som bland de klart mäktigaste uppgifterna genom hela fotbollshistorien. Våran 2003/04 säsong är bara så unik inom den moderna fotbollen att det knappt finns ngt som är jämförbart, The Invincibles is just a whole different ball game.
Och så fortsätter du att blicka bakåt. Du är fan omyndigförklarad, och så dum att du själv aldrig kommer att förstå det, tyvärr för dina medmänniskor.
Senast redigerad av Imbaz 2023-06-04 kl. 01:18.
Citera
2023-06-04, 01:17
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
The Invincibles kommer, till skillnad från Liverpools covid-titel, att gå in i historieböckerna som bland de klart mäktigaste uppgifterna genom hela fotbollshistorien. Våran 2003/04 säsong är bara så unik inom den moderna fotbollen att det knappt finns ngt som är jämförbart, The Invincibles is just a whole different ball game.

Inte illa för Chelsea att lyckas slå ut Arsenal i CL då.

Chelsea en klubb som grundades 2003 enligt vissa självutnämnda experter förnedrande obesegrade Arsenal och påbörjade sin erövring av staden London där vi än sitter säkert på tronen.

Tänk dig äran att slå MäCktiga Arsenal och få vara med om det under sitt första år i sin 20åriga historia.

Londons största klubb har vi där minsann.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2023-06-04 kl. 01:20.
Citera
2023-06-04, 01:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Liverpools vändning mot Milan 2005 är större än att gå obesegrad en säsong som ändå enbart blir en ligatitel i slutändan. När ska Arsenal ta en CL titel?
Liverpools comeback i Europacupfinalen 04/05, är helt klart den största vändningen i en UCL-final. Men det kan fortfarande inte jämföras mot att gå obesegrad genom en hel säsong i världens hårdaste liga, sorry.
Citera
2023-06-04, 01:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Liverpools comeback i Europacupfinalen 04/05, är helt klart den största vändningen i en UCL-final. Men det kan fortfarande inte jämföras mot att gå obesegrad genom en hel säsong i världens hårdaste liga, sorry.
Du har nästan rätt. CL väger mycket tyngre än PL och att kunna vända en final upp och ner tyder på riktig vinnarkultur som du hela säsongen har låtsas att Arsenal har! Det spelar verkligen ingen roll om man går obesegrad eller inte, du får bara en PL titel oavsett.
Citera
2023-06-04, 01:25
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Uniteds trippel var finare, i mina ögon.
Citera
2023-06-04, 01:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Tyvärr kommer han finta sig själv även nästa säsong.

Och så fortsätter du att blicka bakåt. Du är fan omyndigförklarad, och så dum att du själv aldrig kommer att förstå det, tyvärr för dina medmänniskor.
Men lilla gubben..

Ser du verkligen inte skillnaden på det att dela en historisk uppgift, och det att blicka bakåt? Haha.

Tack för eftertänksamheten, men jag känner mig ganska så trygg på att jag har långt högre utbildning, samt att jag har uppnått långt mer succé i livet (både privat såväl som i det professionella) än det du eller ngn i din familj och omgivning nånsin kommer att ha.
Citera
2023-06-04, 01:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Chelsea en klubb som grundades 2003 enligt vissa självutnämnda experter förnedrande obesegrade Arsenal och påbörjade sin erövring av staden London där vi än sitter säkert på tronen.

Tänk dig äran att slå MäCktiga Arsenal och få vara med om det under sitt första år i sin 20åriga historia.

Nej, att Chelsea slog oss i UCL 03/04 ska de ha all cred för.
Citera
2023-06-04, 01:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02

Hörruuu! Glöm inte bort West Ham!!
Citera
2023-06-04, 01:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ser du verkligen inte skillnaden på det att dela en historisk uppgift, och det att blicka bakåt? Haha.

Absolut inte.

På tal om privatliv så sitter jag just nu på sydliga breddgrader utan att hoppa över "åäö" när jag skriver.

Att ta utbildning på Scania är ingen högskoleutbildning.
Citera
2023-06-04, 01:38
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Men lilla gubben..

Tack för eftertänksamheten, men jag känner mig ganska så trygg på att jag har långt högre utbildning, samt att jag har uppnått långt mer succé i livet (både privat såväl som i det professionella) än det du eller ngn i din familj och omgivning nånsin kommer att ha.

Tråkigt bara att din klubb inte nått samma nivå som du. Men kanske om man blickar fjamåt.
Citera
2023-06-04, 01:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Absolut inte.

På tal om privatliv så sitter jag just nu på sydliga breddgrader utan att hoppa över "åäö" när jag skriver.

Att ta utbildning på Scania är ingen högskoleutbildning.
Vad fan menas med historisk uppgift?

Och nej! Historia är bokstavligt talat att blicka bakåt... Det händer förut och du blickar bakåt...
Citera
2023-06-04, 01:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Uniteds trippel var finare, i mina ögon.
Det har du såklart all rätt till att tycka.

Men själv så anser jag att Man United’s lag i 99/00 överskattas en hel del. Om man ser helheten så imponerande inte Man United i särskilt stor grad under den säsongen, varken i PL, FA-Cupen eller i UCL, även om de i slutändan lyckades med att vinna alla de 3 titlarna.

Om Man City skulle nu gå och vinna ”The Treble” (som jag tror de kommer att göra), så vill det vara en större uppgift än när Man Utd gjorde samma sak för 24 år sedan. Personligen så tror jag att Man City kommer att dominera och dvs köra över både Inter & Man Utd i finalerna av UCL och FA-Cupen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in