2023-06-04, 00:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså? Vilken klubb var det som nyligen förlorade titeln (för egen maskin), och vilken klubb var det som nyligen slutade 9p före den andra?

I Arsenal så blickar vi framåt, inte bakåt.
Måste bara lägga dit. Är det en Arsenalgrej att skryta om att man förlorade titeln? Sen att lägga dit "fan vi grejade det på egen hand vettu, ingen behövde hjälpa oss att förlora"...
Citera
2023-06-04, 00:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Grattis till förlorad titel!

Okeej, nästa år så ryker ni snabbt i CL och kommer utanför topp 4:a. Är det så jävla mycket att se fram emot?
OK. Så himla intressant..😅
Citera
2023-06-04, 00:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
OK. Så himla intressant..😅
Nej tyvärr, Arsenal är sällan intressant
Citera
2023-06-04, 00:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Måste bara lägga dit. Är det en Arsenalgrej att skryta om att man förlorade titeln? Sen att lägga dit "fan vi grejade det på egen hand vettu, ingen behövde hjälpa oss att förlora"...
När har jag (eller ngn annan Gooner, för den del) skrutit av att vi förlorade titeln..? Om du inte fattar vad jag siktade till när jag poängterade att vi slutade 9p före Man Utd så kan inte jag hjälpa dig, för då behöver att gå om grundskolan på nytt.
Citera
2023-06-04, 00:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
När har jag (eller ngn annan Gooner, för den del) skrutit av att vi förlorade titeln..? Om du inte fattar vad jag siktade till när jag poängterade att vi slutade 9p före Man Utd så kan inte jag hjälpa dig, för då behöver att gå om grundskolan på nytt.
Det är sant. Det är svårt att förlorar något man aldrig har haft men du skrev nyss att ni förlorade titeln och kom 9poäng före United..
Citera
2023-06-04, 00:43
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
I Arsenal så blickar vi framåt, inte bakåt.

Då är vi alltså överens om att vi slipper höra om "the invincibles" from nu av er arsenalsupportrar ? Tack

Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Tror det är svårt att inte ryckas med efter nästan 20 år utan en enda ligatitel. Jag själv har försökt att inte tänka på en ev. ligatitel utan bara försöka att njuta av säsongen, det gjorde att kollapsen inte blev så jobbig ändå.

Förutom skadorna på Saliba och Tomi så anser jag att mittfältet sänkte laget, Partey och Xhaka försvann när dom behövdes som mest.

Absolut kan jag köpa det och du har ju faktiskt inte varit som de andra här inne, aktiva när det svävade och otroligt kaxiga. Nu när korthuset rasade så försvann dem och de som inte försvann har väll ingen självinsikt, bara några få kan ha huvudet högt här inne iaf.
Senast redigerad av Imbaz 2023-06-04 kl. 00:51.
Citera
2023-06-04, 00:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Då är vi alltså överens om att vi slipper höra om "the invincibles" from nu av er arsenalsupportrar ? Tack
Att dela en historisk uppgift (som troligen inte kommer att upprepas så länge du eller jag lever) är inte det samma som att blicka bakåt.
Citera
2023-06-04, 00:54
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Att dela en historisk uppgift (som troligen inte kommer att upprepas så länge du eller jag lever) är inte det samma som att blicka bakåt.
Att dela en historisk händelse är exakt samma som att blicka bakåt.
Citera
2023-06-04, 00:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Förvirra honom inte När Arsenal kommer 6:a nästa år och blir förnedrade i CL så är det pga att framtiden tillhör mutade domare och araber osv... Då måste han ju få blicka bakåt till då Arsenal var okej en säsong

Eller menar du att kolla på vad som hänt förut är samma sak som att blicka bakåt?
Senast redigerad av Free12 2023-06-04 kl. 01:00.
Citera
2023-06-04, 00:59
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Det enda historiska med Invincibles var ju när Chelsea vann över Arsenal i CL-kvarten.
Citera
2023-06-04, 01:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
The Invincibles kommer, till skillnad från Liverpools covid-titel, att gå in i historieböckerna som bland de klart mäktigaste uppgifterna genom hela fotbollshistorien. Våran 2003/04 säsong är bara så unik inom den moderna fotbollen att det knappt finns ngt som är jämförbart, The Invincibles is just a whole different ball game.
Citera
2023-06-04, 01:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
The Invincibles kommer, till skillnad från Liverpools covid-titel, att gå in i historieböckerna som bland de klart mäktigaste uppgifterna genom hela fotbollshistorien. Våran 2003/04 säsong är bara så unik inom den moderna fotbollen att det knappt finns ngt som är jämförbart, The Invincibles is just a whole different ball game.
Liverpools vändning mot Milan 2005 är större än att gå obesegrad en säsong som ändå enbart blir en ligatitel i slutändan. När ska Arsenal ta en CL titel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in