2023-05-20, 18:46
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du skriver lördagsgodis

Hehe.

Det känns mest som det är Arsenal fans som just har svårt för att deras spelare lämnar.

Minns fortfarande hur arsenal fansen buade åt gael fucking clichy när Arsenal möte City här i Sverige under en träningsmatch
Citera
2023-05-20, 18:47
Medlem
baggebo1s avatar
Två dramatiska kvalmatcher i kvalet till League One idag. Stockport slog Salford på straffar. Carlisle besegrade Bradford efter förlängning (tre mål i förlängningen!). Lite synd för Bradford som är en klubb som borde spela högre upp i systemet. Men Stockport mot Carlisle blir det i finalen.
Citera
2023-05-20, 18:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Lägg inte ord i min mun är du snäll. Vi har olika uppfattning här, jag kommer inte ändra mig och du kommer inte ändra dig. Om Kane skjuter i ett sämre läge än att passa en medspelare så tycker jag att han gör fel. En gång är väl lugnt men han har blivit mycket mer ego och laget fungerade mycket bättre när han inte gjorde allt utan var en lagspelare.
Jag kan ändra mig om du lyckas övertala mig om att han gör fel.. Du är dock helt låst på ditt sätt att se på saker.

Tror du Tottenham hade varit bättre eller sämre utan honom denna säsong?
Citera
2023-05-20, 18:50
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Hehe.

Det känns mest som det är Arsenal fans som just har svårt för att deras spelare lämnar.

Minns fortfarande hur arsenal fansen buade åt gael fucking clichy när Arsenal möte City här i Sverige under en träningsmatch
Tillhör deras Bottlekultur…
Citera
2023-05-20, 18:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hehe.

Det är klart det svider extra mycket om man är fans till ett lag som anses/ansågs vara ett storlag men alla spelare lämnar för rivaler som gått om och sprungit ifrån Arsenal?

Det första City gjorde var ju typ att rensa Arsenal på dom spelarna dom ville ha vilket måste ha fått dom att känna sig som väldigt små. Sen att Fabregas tvingade sig till Barca och klubben i hans hjärta enbart för att vända tillbaka till Chelsea fick dom att inse att dom inte längre var ett storlag.

Adebayors firande framför Arsenalfansen är fan fortfarande det coolaste firandet i PL
Citera
2023-05-20, 18:56
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Tillhör deras Bottlekultur…

Vem blir nästa stjärna från Arsenal som lämnar för att vinna?

På tal om Arsenal så är det ganska kul och se Lacazette trivas tillbaka i Frankrike. 26 mål och 5 assist denna säsong.
Citera
2023-05-20, 18:57
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
RvP hadde ett flertals erbjudanden fran flera olika klubbar genom aren i AFC, dariblant Barca & Bayern, men islutandan sa valde apan att ga till United. RvP pissade rakt i ansiktet pa Arsenal och alla oss Gooners, den sonderruttna jungfrufittan kan fara at helvete for min del.

nottingham hälsar

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
den sonderruttna jungfrufittan kan fara at helvete for min del.

har du verkligen åldern inne ?
Citera
2023-05-20, 18:59
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vem blir nästa stjärna från Arsenal som lämnar för att vinna?

På tal om Arsenal så är det ganska kul och se Lacazette trivas tillbaka i Frankrike. 26 mål och 5 assist denna säsong.
Har dom stjärnor (skojar) Xhaka lämnar sägs så han kanske?
Citera
2023-05-20, 18:59
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är klart det svider extra mycket om man är fans till ett lag som anses/ansågs vara ett storlag men alla spelare lämnar för rivaler som gått om och sprungit ifrån Arsenal?

Det första City gjorde var ju typ att rensa Arsenal på dom spelarna dom ville ha vilket måste ha fått dom att känna sig som väldigt små. Sen att Fabregas tvingade sig till Barca och klubben i hans hjärta enbart för att vända tillbaka till Chelsea fick dom att inse att dom inte längre var ett storlag.

Adebayors firande framför Arsenalfansen är fan fortfarande det coolaste firandet i PL

Haha det firandet kommer fortfarande spelas upp om 100år

Tänker mest att Seaman och Nasri var riktigt jobbiga att se hamna i City. Sagna också kanske?
Citera
2023-05-20, 19:00
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Har dom stjärnor (skojar) Xhaka lämnar sägs så han kanske?

Betta på att Leverkusen vinner ligan nästa säsong då
Citera
2023-05-20, 19:01
Medlem
MosesMetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Två dramatiska kvalmatcher i kvalet till League One idag. Stockport slog Salford på straffar. Carlisle besegrade Bradford efter förlängning (tre mål i förlängningen!). Lite synd för Bradford som är en klubb som borde spela högre upp i systemet. Men Stockport mot Carlisle blir det i finalen.

Stockport County är en klubb på uppgång igen efter ett antal svåra år. Det är bara 4 år sedan man vann National League North, och nu kan man snart befinna sig i League One, tre divisioner högre upp.
Citera
2023-05-20, 19:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha det firandet kommer fortfarande spelas upp om 100år

Tänker mest att Seaman och Nasri var riktigt jobbiga att se hamna i City. Sagna också kanske?
Det är ju mästerligt. Arsenalfansen förtjänade verkligen det där

Seaman sved väl inte ? Nasri,Sagna, Kolo, Clichy, Adebayor.. Det sved nog extra mycket att en efter en valde att lämna för City
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in