Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jag börjar fundera i banorna om Archer och Arthur är igång synkront? De skulle kunna panga många artilleripjäser när de samverkar och omgruppera lika snabbt.
Fullt möjligt. Nåt lurigt har de för sig iaf. Jag har också funderat på hur de lyckas slå så precist.
En del mål har de säkert haft koll på länge genom partisaner, satellitspaning m.m och sist men inte minst genom att faktiskt ta till sig att ryssen är precis så korkad och förutsägbar som skenet ger intryck av.
Många som säkert likt mig har tänkt att så där imbecilla kan ju inte ens ryska armén var det måste vara någon form av krigslist. Men exakt så korkade som de framstår är de bevisligen. Hursomhelst, UAF verkar nu kötta på med allt de har tillgängligt inom fjärrbekämpning och de är skoningslösa.
Ryssarna verkar inte ens hinna med att mata in en granat i loppet innan de är tillintetgjorda. Än mindre veta åt vilket håll de skall skjuta. Deras enda svar kommer nog vara fortsatta desperata försök att terrorbomba civila mål. De har inget annat.