Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Tycker du det är en trevlig utveckling att det enda man kan göra som supporter till ett (mitten)lag är att gå och hoppas på en sugarsheik?
Lugn nu Bävern, jag finner mig fullt ut i "mitt" lags plats i näringskedjan och sitter verkligen inte och hoppas på att någon pengadopad fifflare ska svepa in. Stabilt ägarskap i Parish, någotsånär cementerad plats i ligan (jinx, nu ryker väl Palace nästa säsong bara för att), ett par spelare med flair i Eze och Olise samt intressant akademi räcker ganska långt i sammanhanget.
Skulle någon megakrösus dock få för sig att göra Croydon större än vad det är så må det vara hänt, inget att gråta krokodiltårar över. Verkar ju inte gå någon större nöd på Newcastle, iallafall!
Finns betydligt frejdigare saker att hoppas på isåfall, som ännu en säsong i PL, en skaplig cup-runda eller varför inte att knipa en Europaplats före något storlag på dekis. Kan Brighton och Villa, så kan vem som helst!
Menade inget illa med min skadeglädje så vill inte att du tar åt dig, om något så visade väl Arsenal den här säsongen att det går att hålla jämna steg även med City. Att sen ynglingarnas nerver inte höll hela vägen hade inga oljepengar i världen kunnat fixa! Men nu har de ännu en säsongs erfarenhet i bagaget, och hungern finns säkerligen kvar till nästa säsong.