2023-04-30, 06:16
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Crystal Palace med 13 mål på 6 matcher under Super Roy.

21 matcher innan han kom in. 13 mål. Alla tävlingar inräknat.

Vet inte vad det säger mest om? Kanske Vieiras oförmåga och låsta taktik att omoderna Roy släpper loss kopplet än något annat? Gubben ser fan stark ut än. Fortsätter även nästa säsong kanske. Lite trist på ett sätt då han är en del av merry go round cirkeln som borde tagga ned. Men samtidigt tillskillnad från dom andra en mjukare och trevligare personlighet som är svår att ogilla.

vi båda vet var du vill komma så jag tar de på svenska istället för ryggdunka dig

gå vaken bli pank

rasistiskt att en vit man lyckas göra allt de juve legenden inte ens gjorde hälften av trots alla boxar han checka av och dansa efter medias pipa

som pensionerad föredetting !!!!!!
Citera
2023-04-30, 08:11
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Anel verkar gjort succe i Sheffield United och i Championship, uttagen till årets lag,gjort 6mål i ligan .

Samma med Viktor Gyökeres
Citera
2023-04-30, 10:19
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
De skulle bara äga runt 20% men ha 60% av röstvördet, då de har B aktier som är värda 10X i röstvärde. Men idag kom det ut nya uppgifter om att Sir Mupp kräver att få majoriteten av röstvärdet också, vilket jag tror på när jag ser det.

Ett clusterfuck som kommer elda på protesterna imorgon. Hoppas någon filmar live på tuben.
Åh fan, tack för förtydligandet. Jag tror de flesta United-supportrar föredrar Ratcliffe + neutraliserade Glazers före Qatar, men om Glazers inte neutraliseras är det en helt annan situation. Om det nu blir någon försäljning över huvud taget.
Citera
2023-04-30, 12:55
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ex-Arsenal player Martin Keown: "I thought Dennis Bergkamp and Therry Henry was one hell of a partnership for Arsenal back in the day. But in Kevin De Bruyne and Erling Haaland, I think maybe it’s gone to another level."

130%
Citera
2023-04-30, 13:44
Medlem
Beaver14s avatar
Damfotbollen blomstrar i England. Morgondagens CL-semi mellan Arsenal och Wolfsburg hat sålt ut Emirates Stadium.

Kul!
Citera
2023-04-30, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Damfotbollen blomstrar i England. Morgondagens CL-semi mellan Arsenal och Wolfsburg hat sålt ut Emirates Stadium.

Kul!

Ja det är roligt som fan men intresset är ju mycket större generellt för damfotboll i övriga Europa och framförallt i England än i Sverige.

Skall nog se matchen själv faktiskt.
Citera
2023-04-30, 15:43
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Ja det är roligt som fan men intresset är ju mycket större generellt för damfotboll i övriga Europa och framförallt i England än i Sverige.

Skall nog se matchen själv faktiskt.

Wolfsburgs kvinnor är väl ett utav de bästa klubbarna inom CL? Tycker att jag läser om att de är i final var och vartannat år.
Citera
2023-04-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Wolfsburgs kvinnor är väl ett utav de bästa klubbarna inom CL? Tycker att jag läser om att de är i final var och vartannat år.
Yes de va stora när Umeå va stora och damfotbollen hade lite hybris i Sverge
Citera
2023-04-30, 17:33
Medlem
Beaver14s avatar
Bournemouth tvålar dit Leeds och är säkra på nytt kontrakt, uppe på samma poäng som Chelsea nu med 39.

Southampton hade behövt nåt med sig mot Newcastle men icke. De kan räknas bort. Kvar är Everton, Leicester, Leeds, och Nottingham Forest där två av dem ska bort. West Ham kan inte vara lugna heller men har lite marginal.
Citera
2023-04-30, 17:48
Medlem
HycklarSveriges avatar
Asså vad händer med Tottenham...
Citera
2023-04-30, 18:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Asså vad händer med Tottenham...
Det är bara en taktik för att det ska se så mycket bättre ut med nästa tränare
Citera
2023-04-30, 18:06
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Åh fan, tack för förtydligandet. Jag tror de flesta United-supportrar föredrar Ratcliffe + neutraliserade Glazers före Qatar, men om Glazers inte neutraliseras är det en helt annan situation. Om det nu blir någon försäljning över huvud taget.

Det tror inte jag. De jag känner vill ha Qatar och alla på tuben och poddar verkar vilja ha full sale only. Jag håller med The 1958.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in