2023-06-03, 17:03
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Obs jag är osäker på reglerna kring att nämna shoppar osv men eftersom cardarine är lagligt antar jag att det är ok. Ber om ursäkt till mod om jag tabbat mig.

Jag är en löpare på relativt hög hobbynivå som är riktigt sugen på att testa cardarine. Fick du någora bieffekter, eller typ positiva effekter utanför träningen? Humör etc?

Rekommenderar du den shoppen?

SR9009/Stenabolic är bättre än Cardarine enligt min erfarenhet, eftersom man även mår mycket bättre psykiskt och sover bättre på SR9009. Inga biverkningar heller.
Citera
2023-06-03, 18:33
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
SR9009/Stenabolic är bättre än Cardarine enligt min erfarenhet, eftersom man även mår mycket bättre psykiskt och sover bättre på SR9009. Inga biverkningar heller.

2% biotillgänglighet ifall man tar det oralt.
Citera
2023-06-04, 05:57
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
2% biotillgänglighet ifall man tar det oralt.

Om man köper flytande SR9009 så får man högre upptag om man droppar det under tungan och håller kvar det där ett tag
Citera
2023-06-13, 09:08
Medlem
Hej allihopa! Har precis hoppat på en kur med 20mg LGD OCH 20mg MK677 ED som jag planerar köra i 50dagar.

Inne på andra dagen nu tänkte återkomma med info om effekter och bieffekter om några veckor, detta är min första sarms kur men tidigare kört AAS, så jag har goda referens punkter.

Mvh
Citera
2023-06-14, 14:17
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Hej allihopa! Har precis hoppat på en kur med 20mg LGD OCH 20mg MK677 ED som jag planerar köra i 50dagar.

Inne på andra dagen nu tänkte återkomma med info om effekter och bieffekter om några veckor, detta är min första sarms kur men tidigare kört AAS, så jag har goda referens punkter.

Mvh

Jag hade kört på 10mg/ed LGD i ditt läge eftersom du stackar två preparat. Det minimerar risken för biverkningar och stänger inte ner din testosteronproduktion lika hårt, samt att det är minimal skillnad i effekt mellan 10mg/ed och 20mg/ed. Men du gör som du vill såklart
Citera
2023-06-14, 19:37
Medlem
Citat:
Jag hade kört på 10mg/ed LGD i ditt läge eftersom du stackar två preparat. Det minimerar risken för biverkningar och stänger inte ner din testosteronproduktion lika hårt, samt att det är minimal skillnad i effekt mellan 10mg/ed och 20mg/ed. Men du gör som du vill såklart

Vadå minimal skillnad mellan 10, 20mg Lgd?

Vart får du den infon ifrån?

Visst vissa kör 2mg Lgd med resultat betyder inte att de E typ samma vid 10mg lr 20mg.

Visa gärna den studien eller om du har någon källa. Mvh
Citera
2023-06-14, 21:03
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Neo
Vadå minimal skillnad mellan 10, 20mg Lgd?

Vart får du den infon ifrån?

Visst vissa kör 2mg Lgd med resultat betyder inte att de E typ samma vid 10mg lr 20mg.

Visa gärna den studien eller om du har någon källa. Mvh

Studie? Du är medveten om att det är SARMs vi talar om? SARMS är läkemedelskandidater som övergetts pga att de haft för många icke godtagbara biverkningar. Den mesta information som finns när det gäller SARMs är anekdotisk bevisföring.

Vad jag har läst mig till i min egen forskning på internet har jag kommit fram till att 10mg/ed är att föredra eftersom 20mg/ed avservärt ökar risken för kraftiga biverkningar.

Man får inte heller dubbla effekten eller muskelökningar av att ta 20mg/ed kontra 10mg/ed. Det är snarare en 5%-10% skillnad i effekt, vilket inte gör det motiverat att riskera att ta den dosen IMO.

Tro inte helelr på alla sidor du får upp om du söker på "LGD dosage" i google. 99% av alla dom sidorna säljer SARMs och vill inget annat än att du ska köpa deras SARMs och ta en hög dos för att du snabbare ska behöva köpa nytt av dom igen.

Om du tycker det är värt att riskera livsfarliga biverkningar genom att ta dubbla dosen, såsom leverskador, hjärtattack och stroke så får det stå för dig.

Här har du för övrigt en rätt bra guide för SARMs https://sarmguide.com/lgd-4033-dosage/

"There are no suggested dosages for the LGD 4033. However, it is recommended that you should go for a low dose, at about 5mg or 10mg daily for a period of 6 weeks. This would help in ensuring the effectiveness of the LDG 4033, while allowing you to experience minimal side effects."
Citera
2023-06-15, 08:45
Medlem
Citat:
Tack för tips och info du verkar insatt i just detta med Sarms.
Hittills 4dagar in och tycker mig märka lite bättre tryck och sömnen är annorlunda på ett positivt sätt.
Inga jätte effekter ännu, återkommer!
Citera
2023-06-15, 09:56
Medlem
Citat:
Studie? Du är medveten om att det är SARMs vi talar om? SARMS är läkemedelskandidater som övergetts pga att de haft för många icke godtagbara biverkningar. Den mesta information som finns när det gäller SARMs är anekdotisk bevisföring.

Vad jag har läst mig till i min egen forskning på internet har jag kommit fram till att 10mg/ed är att föredra eftersom 20mg/ed avservärt ökar risken för kraftiga biverkningar.

Man får inte heller dubbla effekten eller muskelökningar av att ta 20mg/ed kontra 10mg/ed. Det är snarare en 5%-10% skillnad i effekt, vilket inte gör det motiverat att riskera att ta den dosen IMO.

Tro inte helelr på alla sidor du får upp om du söker på "LGD dosage" i google. 99% av alla dom sidorna säljer SARMs och vill inget annat än att du ska köpa deras SARMs och ta en hög dos för att du snabbare ska behöva köpa nytt av dom igen.

Om du tycker det är värt att riskera livsfarliga biverkningar genom att ta dubbla dosen, såsom leverskador, hjärtattack och stroke så får det stå för dig.

Här har du för övrigt en rätt bra guide för SARMs https://sarmguide.com/lgd-4033-dosage/

"There are no suggested dosages for the LGD 4033. However, it is recommended that you should go for a low dose, at about 5mg or 10mg daily for a period of 6 weeks. This would help in ensuring the effectiveness of the LDG 4033, while allowing you to experience minimal side effects."

Ja du har rätt om det ska vara biverkningsfritt lär man ligga i lägre referensramen.

Jag har kört både Lgd och mk677, fick inga biverkningar alls som var negativa, gick upp 15kg på en 60 dagarskur då kanske 8kg vatten , var helt off innan och låg kroppsvikt.

Effekterna var som en OT kur med 3iu tillväxt apotekskvalite.

Tycker verkligen det E starka preparat och jag tror INTE att man ska förvänta sig INGA bieffekter, men de klart man kan köra en dos där det inte påverkar kroppen ett dugg.

Men jag vill ha dom extra 10-20% när jag kör helt klart, kör övre doserna på sarms.
Är väldigt erfaren av steroider och därför inga problem med lätt förhöjda levervärden o lite vatten o högt BT

Mena inte va otrevlig mot dig, säger bara att du hitta på ett påstående taget från luften och sen kan du inte backa upp de heller.. kallas att, ljuga

Och NEJ vadå Inga studier?? Finns många studier både om Lgd o mk677!

Hellre studier än sarmguide.com
Mvh
Citera
2023-06-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Dubbelpost

Det finns många studier om Lgd och mk gå in på youtube sök på LGD more plates more dates,
Ta en som heter comprehensive overview of lgd sen finns om Mk också.

Bara studier rakt igenom.

Lyssna inte på den andra killen han hittar bara på, utan att kunna backa upp, tar en källa från random sida som inte är något slags bevis öht och styrkte inte ens va han sa.

Kolla på riktiga studier istället som i den Yt videon
Citera
2023-06-15, 16:23
Medlem
Citat:
Det finns många studier om Lgd och mk gå in på youtube sök på LGD more plates more dates,

Lyssna inte på den andra killen han hittar bara på, utan att kunna backa upp, tar en källa från random sida som inte är något slags bevis öht och styrkte inte ens va han sa.

Tack för att du tog dig tid att skriva!

Vad har du för erfarenheter av MK677, vad kan en prepp van grabb vänta sig för fysiska fördelar på en 50-dagarskur?
Citera
2023-06-16, 10:55
Medlem
Jagozars avatar
Citat:

Du kanske skulle ta och länka dessa studier du tycker verka finnas som visar på att 20mg/ed är bättre än 10mg/ed? För jag kan säga dig att dessa studier inte finns. De enda bevisen som finns är som sagt anekdotiska eftersom det är läkemedelskandidater som övergetts vi pratar om.

Som sagt är LGD, såsom alla SARMs, en gammal läkemedelskandidat som det inte har gjorts mycket studier på eftersom den övergavs helt iom att det fanns för mycket biverkningar. Jag jobbar själv i läkemedelsbranschen och är utbildad i farmaci för övrigt.
Senast redigerad av Jagozar 2023-06-16 kl. 11:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in