Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Studie?

Du är medveten om att det är SARMs vi talar om? SARMS är läkemedelskandidater som övergetts pga att de haft för många icke godtagbara biverkningar. Den mesta information som finns när det gäller SARMs är anekdotisk bevisföring.
Vad jag har läst mig till i min egen forskning på internet har jag kommit fram till att 10mg/ed är att föredra eftersom 20mg/ed avservärt ökar risken för kraftiga biverkningar.
Man får inte heller dubbla effekten eller muskelökningar av att ta 20mg/ed kontra 10mg/ed. Det är snarare en 5%-10% skillnad i effekt, vilket inte gör det motiverat att riskera att ta den dosen IMO.
Tro inte helelr på alla sidor du får upp om du söker på "LGD dosage" i google. 99% av alla dom sidorna säljer SARMs och vill inget annat än att du ska köpa deras SARMs och ta en hög dos för att du snabbare ska behöva köpa nytt av dom igen.
Om du tycker det är värt att riskera livsfarliga biverkningar genom att ta dubbla dosen, såsom leverskador, hjärtattack och stroke så får det stå för dig.
Här har du för övrigt en rätt bra guide för SARMs
https://sarmguide.com/lgd-4033-dosage/
"There are no suggested dosages for the LGD 4033. However, it is recommended that you should go for a low dose, at about 5mg or 10mg daily for a period of 6 weeks. This would help in ensuring the effectiveness of the LDG 4033, while allowing you to experience minimal side effects."
Ja du har rätt om det ska vara biverkningsfritt lär man ligga i lägre referensramen.
Jag har kört både Lgd och mk677, fick inga biverkningar alls som var negativa, gick upp 15kg på en 60 dagarskur då kanske 8kg vatten , var helt off innan och låg kroppsvikt.
Effekterna var som en OT kur med 3iu tillväxt apotekskvalite.
Tycker verkligen det E starka preparat och jag tror INTE att man ska förvänta sig INGA bieffekter, men de klart man kan köra en dos där det inte påverkar kroppen ett dugg.
Men jag vill ha dom extra 10-20% när jag kör helt klart, kör övre doserna på sarms.
Är väldigt erfaren av steroider och därför inga problem med lätt förhöjda levervärden o lite vatten o högt BT
Mena inte va otrevlig mot dig, säger bara att du hitta på ett påstående taget från luften och sen kan du inte backa upp de heller.. kallas att, ljuga
Och NEJ vadå Inga studier?? Finns många studier både om Lgd o mk677!
Hellre studier än sarmguide.com
Mvh