2023-06-02, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jobas drar på turné snart, vem ska då grejja med allt?

Måste också börja skriva Jobas, fnissar lite för mig själv varje gång jag läser det.

Då stänger hon kanske igen ett tag. Förstår inte hur sommaren ska gå, ska C inte få någon semester? My hade inte ens orkat vara där ensam från öppning till stängning en vecka.
Citera
2023-06-02, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Måste också börja skriva Jobas, fnissar lite för mig själv varje gång jag läser det.

Då stänger hon kanske igen ett tag. Förstår inte hur sommaren ska gå, ska C inte få någon semester? My hade inte ens orkat vara där ensam från öppning till stängning en vecka.
Glöm inte att hon har sina klinkers också, både fysiska och online..
Det är tur att hon strax bor ett stenkast från oxfilépastan och köttbullar med mos och gräddsås, då slipper hon använda spisen till den där kycklingen med skysås och ris...
Undrar om hon har en äggkokare eller om hon använder spisen?
Hoppas hon ger ut en bok, det gjorde ju Maggan, då kan MYtomanen uppdatera sin linkedin och dessutom sälja sin bok i butiken. Hon har så många strängar på sin lyra att det finns otroligt många bokkategorier, träning, kost, entreprenörskap, psykisk ohälsa, hundar, barn, organisera mera, floristiska tips men allra främst sjukhusjournaldagbok, den skulle jag vilja läsa👌
Citera
2023-06-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har jag sett storyn från lägenheten flera gånger. Får det till minst 8 Ernst-vaser, stora och små.
Den svarta varukorgen med kartonger i kommer från krimskramsaffären. Sakta men säkert flyttar hon över allt från affären till lägenheten.

#kramkram #haenfindag

Kollade också nu igen, kollade inte så noga på alla detaljer och blev lite paff när jag pausade och tittade runt.
4 såna jättestora, vad ska man ha fyra likadana vaser till? Visst, olika färg men ändå.
Hur ofta har man fyra stora buketter? Eller hon har ju fri tillgång till blommor så billigt och smidigt att fylla varje dag.

Och alla små vaser.. Skärbrädor, ostbrickor eller vad det är. Dom nya kaffemått, kapsylöppnare och decilitermått. Nya handdukar eller var det var. Uppläggningsfat, tårtfat eller liknande också, hon lagar ju aldrig mat ens.
Bara massa nya saker på köksön och vid spisen och vasken.

Minns inte riktigt vad som sagts i tråden och har noll koll. Tydligen lite smått senil tror jag, så måste fråga.
Får man göra så som My gör? Köpa saker på sitt företag och ta hem? Om hon betalar som vilken kund som helst är det väl lugnt, men svårt att tro att hon swishar pengar till affären.
Om man gör inventering, skulle allt stämma då?
Senast redigerad av Blomman987 2023-06-02 kl. 17:59.
Citera
2023-06-02, 18:08
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Kollade också nu igen, kollade inte så noga på alla detaljer och blev lite paff när jag pausade och tittade runt.
4 såna jättestora, vad ska man ha fyra likadana vaser till? Visst, olika färg men ändå.
Hur ofta har man fyra stora buketter? Eller hon har ju fri tillgång till blommor så billigt och smidigt att fylla varje dag.

Och alla små vaser.. Skärbrädor, ostbrickor eller vad det är. Dom nya kaffemått, kapsylöppnare och decilitermått. Nya handdukar eller var det var. Uppläggningsfat, tårtfat eller liknande också, hon lagar ju aldrig mat ens.
Bara massa nya saker på köksön och vid spisen och vasken.

Minns inte riktigt vad som sagts i tråden och har noll koll. Tydligen lite smått senil tror jag, så måste fråga.
Får man göra så som My gör? Köpa saker på sitt företag och ta hem? Om hon betalar som vilken kund som helst är det väl lugnt, men svårt att tro att hon swishar pengar till affären.
Om man gör inventering, skulle allt stämma då?

Gillar egentligen hennes vaser, men jag ryggar bakåt åt hennes hutlösa priser.
Det brukar fungera dåligt, med överprisatta varor om man inte har någonting att backa upp det med,
Mys varor brukar ha ett gott märke, men vem vill köpa sådant i dessa tider, då många familjer kämpar för att ens få gröt på bordet..
Senast redigerad av Rimbert 2023-06-02 kl. 18:18.
Citera
2023-06-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Nu har jag scrollat ända ner till inlägget där My ligger på en parkbänk och skriver att hon lider av en "dödlig sjukdom". Jag kan inte hitta något om CBD-olja längre.

Patrick Ekwall verkar också ha städat i sitt flöde. Undrar så hur snacket går med de ansvariga på Arktis Naturals...
Hon har kvar tidigare reklam för CBD-oljan på bloggen. Se den 18:e december. Får se om den också raderas då hon läser här som vi vet 🙊
Citera
2023-06-02, 18:55
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Hon har kvar tidigare reklam för CBD-oljan på bloggen. Se den 18:e december. Får se om den också raderas då hon läser här som vi vet 🙊
Alla pratar jämt om att det är virus på bloggen. Så den törs jag aldrig gå in på. Tittar bara på Instagram.
Citera
2023-06-02, 20:11
Medlem
TPLs avatar
My ska vara jävligt glad att Camilla på Bloggbevakning griper in. Utan henne hade My kunnat sitta fängslad i Dubai nu, utan mirakelolja och proteinpulver och annat skit.

Fattar inte hur hon hade mage att idag på förmiddagen påstå att hon är SJUK, mitt uppe i en flytt och måste åka till nya lägenheten... Därför måste hon logga ut. Nåt mail från Arktis hittar hon aldrig. "Alla profiler har skrivit på avtalet" - alla lika korkade.

#kramkram 🌵
Citera
2023-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My ska vara jävligt glad att Camilla på Bloggbevakning griper in. Utan henne hade My kunnat sitta fängslad i Dubai nu, utan mirakelolja och proteinpulver och annat skit.

Fattar inte hur hon hade mage att idag på förmiddagen påstå att hon är SJUK, mitt uppe i en flytt och måste åka till nya lägenheten... Därför måste hon logga ut. Nåt mail från Arktis hittar hon aldrig. "Alla profiler har skrivit på avtalet" - alla lika korkade.

#kramkram 🌵

Tycker det vore på sin plats att My gör en fin bukett och levererar till Camilla. Hon bor väl lite utanför ramen när hon väljer vinnare, men inte jättelångt ifrån så det har hon tid att göra.

Vinnaren fick nog ingen bukett idag.
My har inte lagt upp något och inte heller vinnaren.
My sa ju förvisso inte riktigt när ens, bara inom kort och det kan ju betyda vad som helst. Jag tycker ju priset ska börja veckan efter någon vunnit, men det är jag det.
Citera
2023-06-02, 21:38
Medlem
osnutens avatar
Ursäkta, men jag måste bara få säga att jag är grymt imponerad av jobbet ni gör här i tråden!
Jag är övertygad om att även My kommer tacka er så småningom, efter bubblan spruckit.
Hon verkar inte direkt trevlig, men ju förr galenskaperna tar slut, desto bättre för alla inblandade
Citera
2023-06-03, 13:26
Avslutad
Så var det dags igen, hennes blogg är infekterad med virus/malware IGEN:

Warning: Malware Detected

Infected with malware. Immediate action is required

Källa:
https://sitecheck.sucuri.net/results/Mymartens.se
Citera
2023-06-03, 14:26
Medlem
Nytt inlägg på Mys blommor på instagram om att hon gjort 20 stycken balkonglådor till Pont. Självklart var det viktigast att My syntes mest, för planteringen är inte i fokus och syns knappt.. Bra reklam verkligen 🙃

Edit: samma inlägg på hennes egna instagram också.
Citera
2023-06-03, 14:42
Avslutad
Ojojoj, nu har hon jobbat hårt, trots febern?

"Vill du ha hjälp att plantera dina balkonglådor eller krukor?

Lämna in dom hos oss i butiken mytomanens blommor så fixar vi det💪

Du slipper släpa hem jord och lecakulor. Du sparar tid och kan lita på att vi inkluderar långtidsverkande näring som ger dina växter de absolut BÄSTA förutsättningarna🌺

Butiken ligger i Täby i ett område som heter Hägernässtrand. Vi ligger bredvid våra grannar och vänner Resturang Pont😄

Vi har precis fyllt restaurangens uteservering med 20st (!?) vackra balkonglådor, olivträd, italienska kryddor och urnor med gott och blandat 😃🪴

Vi har även öppet helger! Lördag 10-15. Söndag 11-15

Nu vill jag veta om du tycker det är roligt att plantera samt VAD du planterat hittills?

Stor kram 🥰"

~~~~
Sen en hurtig bild på Mytomanen i åtsmitande kläder visandes V-tecken, pigg som en lärka.
Jobas är ute på spelning.
Tur att Mysan är frisk igen...mycket nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in