2023-06-02, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det är ju TUR att allting rinner av henne så lätt! Tänk hur dåligt hon skulle må efter alla dessa år om hon fungerade som en vanlig människa.
Ja, det kanske är därför hon skiter i att tvätta håret, så att allt rinner av henne som vatten på en gås💪
Undrar vem som avlöser Caroline i butiken?
Hur smidigt är det inte att bo i en egen liten bermudatriangel med allt inom räckhåll!
Soffa, pont, blombutiksgymnastik
Citera
2023-06-02, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Märkligt att My's inlägg är så rättstavade med hyfsad svenska, är kordinatorn i tjänst igen?
Det är nog så att Jobas knapprar järnet nu. Mysan är ju faktisk sjuk. Kanske hon kan boosta med Jobas treo*omp?
Citera
2023-06-02, 13:56
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är nog så att Jobas knapprar järnet nu. Mysan är ju faktisk sjuk. Kanske hon kan boosta med Jobas treo*omp?

Annars finns det en slags CBD-olja som man kan droppa i munnen, som ska stärka immunförsvaret.
Senast redigerad av ZecilieChalou 2023-06-02 kl. 14:21.
Citera
2023-06-02, 14:21
Medlem
Man vill inte bo i den där föreningen känner jag. Dels så kommer hon försöka nästla sig in i styrelsen och sedan hennes verksamhet som sprider ut sig hejdlöst samt att efter 28/6 har man i föreningen tvingats lägga om lån till ett värde av 16mSEK.

Tidigare hade de 0,79% resp 1,03% i ränta på lånen ( 9,3mSEK & 7,2mSEK). Gissningsvis får de minst 3,8% vilket skulle leda till ca 470kSEK i ökade räntekostnader (+62%).

Lovely.
Citera
2023-06-02, 14:50
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Man vill inte bo i den där föreningen känner jag. Dels så kommer hon försöka nästla sig in i styrelsen och sedan hennes verksamhet som sprider ut sig hejdlöst samt att efter 28/6 har man i föreningen tvingats lägga om lån till ett värde av 16mSEK.

Tidigare hade de 0,79% resp 1,03% i ränta på lånen ( 9,3mSEK & 7,2mSEK). Gissningsvis får de minst 3,8% vilket skulle leda till ca 470kSEK i ökade räntekostnader (+62%).

Lovely.
Det här kan inte sluta väl för Mysan och stackars Jobas, som de strör tvättade pengar omkring sig. All erfarenhet visar att tangenten kommer att peka nedåt, då det är för sent att vända skutan nu...
Citera
2023-06-02, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det här kan inte sluta väl för Mysan och stackars Jobas, som de strör tvättade pengar omkring sig. All erfarenhet visar att tangenten kommer att peka nedåt, då det är för sent att vända skutan nu...
Och mig har hon lurat att cannabis-oljan var nyckeln till framgång. Så nu sitter jag här och väntar på framgång. I onödan för allt var tydligen en bluff från Mytomanen 🌵
Citera
2023-06-02, 15:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Och mig har hon lurat att cannabis-oljan var nyckeln till framgång. Så nu sitter jag här och väntar på framgång. I onödan för allt var tydligen en bluff från Mytomanen 🌵
Den där CBD oljan är väl vara dagars ormolja. Den är bra för allting från flintskallighet till bättre hy...
Citera
2023-06-02, 15:24
Medlem
Tror ni vinnaren kommer få sin bukett idag?
Den skulle väl levereras personligen av My också, eller gällde det bara hemleverans av sånt någon köpt?
Bud med buketter får Jonas kanske sköta.

Detta är inte lika intressant som stormen just nu såklart, men är ändå orimligt nyfiken om hon håller vad hon lovat😅
Citera
2023-06-02, 15:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Märkligt att My's inlägg är så rättstavade med hyfsad svenska, är kordinatorn i tjänst igen?
Det kan omöjligen vara My p.g.a. svenskan som du säger och hon håller dessutom god ton vilket hon inte klarar i några längre konversationer.
Citera
2023-06-02, 15:27
Medlem
HappySnowmans avatar
Nu har jag scrollat ända ner till inlägget där My ligger på en parkbänk och skriver att hon lider av en "dödlig sjukdom". Jag kan inte hitta något om CBD-olja längre.

Patrick Ekwall verkar också ha städat i sitt flöde. Undrar så hur snacket går med de ansvariga på Arktis Naturals...
Citera
2023-06-02, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Den där CBD oljan är väl vara dagars ormolja. Den är bra för allting från flintskallighet till bättre hy...
Jaa, det är egentligen ganska skönt att ha en tro. På det omöjliga alltså. Som när man tippat och börjar att fantisera vad man ska köpa för vinstpengarna innan allt är klart. Nu blev det inget med oljan, men Mytomanen kommer snart på en ny grej att försöka lura oss med. 🌵
Citera
2023-06-02, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Tror ni vinnaren kommer få sin bukett idag?
Den skulle väl levereras personligen av My också, eller gällde det bara hemleverans av sånt någon köpt?
Bud med buketter får Jonas kanske sköta.

Detta är inte lika intressant som stormen just nu såklart, men är ändå orimligt nyfiken om hon håller vad hon lovat😅
Jobas drar på turné snart, vem ska då grejja med allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in