Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Att Albornoz spelade i Malmö när han blev dömd för sexuellt utnyttjande av barn är fakta. Att Sarfo spelade i Malmö när han blev dömd för våldtänkt mot barn är fakta.
Sarfo blev värvad av MFF för en rekordsumma eftersom Sirius medvetet mörkade sanningen om hans sexualbrott för att kunna sälja dyrt till första bästa köpare, inte bara för att det fanns en stor talang i Sarfo utan pga agentnätverket som också var mytomaner skulle få sin payday.
Bara för att du teoretiskt sett har rätt om Miiko är din poäng fortfarande irrelevant eftersom det är svammel som inte stöder dina viktigaste argument. Två fel är ej lika med ett rätt.
Citat:
Att Malmö stad gett er räntefria lån och förmånlig markhyra är fakta.
Vilket du ständigt förvränger som stöld från Stockholms skattebetalare och kommundoping. Ännu ett bevis på att du är en råtta med hyckleri som paradgren.
Citat:
Jag behöver inte hitta på saker som tar 5 sekunder att läsa sig till och där det inte finns någon som helst gråzon att beakta. Att du vägrar acceptera verkligheten innebär inte att jag har fel.
5 sekunder att googla?
Du har vid flertalet tillfällen surfat fram bevis om hur Kommunen stöttat vårt arenabygge och sedan lekt uppdrag granskning om att Malmö är sönderdopade med hela uppsatser på Flashback. Återigen hyckleri från solnatattaren Teu.
Citat:
Ingen har förväntat sig en eloge för det. Däremot är det att förvränga sanningen, som visserligen är din modus operandi, att sitta och hävda att vi har en massa facister i våra supportergrupperingar.
Ingen förväntar sig att du är läskunnig och har godkänt betyg i svenska när du inte ens kan skilja på FAKTA om att Johan Segui hade kriminella kopplingar till firman som i sin tur bestod av en hel drös med nazister och att jag skulle ha dragit nazistkortet ala AFA mot AIK år 2023. Det förövrigt typiskt AFA att lägga ord i någon annans mun när man blir ägd.
Citat:
Vill du för övrigt gå tillbaka i tiden kan jag hitta nationella på i stort sett alla läktare i Sverige, inklusive era.
Det handlar inte om att smutskasta varken AIK eller andra klubbar för deras politiska kopplingar. Snarare handlar det om att lägga upp fakta på bordet vilket du inte har lyckats med en enda gång i vår debatt.