Citat:
Ursprungligen postat av
SunshineRecorder
Jag tror att det där med hur man förhåller sig till regler och normer är en dealbreaker för många. Mest olyckligt att två så olika blivit ihopparade. Sånna olikheter kommer aldrig gå att överbrygga. Tycker inte August gör fel egentligen, han tänjer lite på gränser vilket typ 50% av alla människor gör. Bara dålig match. Han sitter ju i en tuff sitts där det är uppenbart att Carro inte vill eller ens attraheras av honom. Då kan han ju lika gärna köra på sin stil.
Håller med om Arvid och Ida! Fattar inte folk som är sådär överdrivet tävlingtävlig. Tävla om att man är det bästa paret, hur gör man ens det!? De vet att de är snyggast och det blir så osmakligt när de vill trycka det i ansiktet på alla andra.
Instämmer med Fredrik med, jäklar va han verkar ha problem med sitt pedanteri.
Tror mest Alex går det high way och vill ge det här 100% men man ser att han tappar intresse mer och mer.
Fast jag tror Agust är den typen att han skiter i om han både förstör statens egendom, men även privat egendom, för att kunna hålla på med sina hyss.
Något jag hatar är när folk ena stunden ska vara så jävla empatiska, t ex djur natur är viktigare än allt annat, men att vara hänsynsfull mot människor i sin omgivning det skiter man i.
"Bryta normer och regler" vad innebär det?
Stjäla saker och egendom ute? Stå och pissa i grannens blomrabatt? Klottra? Skita i om folk som jobbar som akutsjuksköterskor inte kan sova på hela natten, för att ett rejv anlagts för tätt inpå? Svina ner ett hotellrum?
Förstöra allmän egendom, för att man ska ha lite kul? Sno med sig gatuskyltar hem (också skattebetalares bekostnad), för att det är kul?
osv, kommer inte på exakta saker nu, men jag gillar inte dessa hycklande egoister.
De är lika egoistiska som Arvid.
Jag kan förstå vad Arvid inte uppskattade med att Ida fastnade i glaset så.
Jag förstår vad han menade med att hon blev osexig. Vissa människor blir fjantiga då de dricker. Och hon kanske drack för mycket för att hon känner sig osäker med Arvid, och då blir ju det en grej som blir oattraktivt för honom. Hon är så osäker med honom, så hon måste supa lite extra, kanske?
Men hon är ett charmtroll. Hon ska inte vara med honom. Hon verkar känna sig i något underläge med honom, och han är den som är minst intresserad så att säga? Det är hon som hela tiden "inväntar honom"?
Nej, Ida, inse ditt värde och dumpa den där ego-centrerade tönten.