2023-05-29, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja det tror jag på fullaste allvar, det är det som försvarsvilja innebär.

Om vi gör en annan jämförelse, invandring och mångkultur officiellt påstår sig många vara för men när det flyttar in på husknuten får man whiteflight/NIMBY respons. I händelsen av krig kommer folk inte att mobilisera i den utsträckningen du tror utan när det är dags att leverera kommer folk att göra en "whiteflight". Jag kommer definitivt inte att slås för Sverige i nuvarande situation/utveckling för jag anser inte att det finns speciellt mycket att rädda och situationen kommer vara avsevärt mycket sämre om 10-20 år. Ni på vänsterkanten har vunnit och kommer sänka landet totalt.
Citera
2023-05-29, 10:00
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
= psykologisk krigföring för att försvaga den svenska försvarsviljan, av en vatnik, dvs av en person som köper den ryzka statspropgandan med hull och hår.

Ja, alla svenskar (inkl du OM du är en av oss) ska försvaras. Dra till något burkaland om du inte gillar svenska kvinnor.
Citera
2023-05-29, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktus12345
Om vi gör en annan jämförelse, invandring och mångkultur officiellt påstår sig många vara för men när det flyttar in på husknuten får man whiteflight/NIMBY respons. I händelsen av krig kommer folk inte att mobilisera i den utsträckningen du tror utan när det är dags att leverera kommer folk att göra en "whiteflight". Jag kommer definitivt inte att slås för Sverige i nuvarande situation/utveckling för jag anser inte att det finns speciellt mycket att rädda och situationen kommer vara avsevärt mycket sämre om 10-20 år. Ni på vänsterkanten har vunnit och kommer sänka landet totalt.
Nej, för du tillhör de 16% som kommer att fly. Om du nu tycker det är bättre att hamna i nån flyktingbarack nånstans.

Eller bli en quisling förstås, finns ju gott om sådana också i tråden.
Citera
2023-05-29, 11:34
Medlem
Citat:
Nej, för du tillhör de 16% som kommer att fly. Om du nu tycker det är bättre att hamna i nån flyktingbarack nånstans.

Eller bli en quisling förstås, finns ju gott om sådana också i tråden.

Riksdagen, med svenska kvinnor, cucks som dig och invandrare har vart i krig mot svenska män i 30 år. På vilket sätt skulle sverige, som tack vare er, snart är ett 3e världen, klanland, bli sämre om ryssar eller danskar tog över?

oavsett vilket, är sverige inget värt att offra livet över, då sverige är ett skitland som ej längre är svenskt.

Om landet tas över med illegal massinvandring eller genom mer klassisk krig med arméer, gör ingen skillnad för mig. Resultaten är desamma, dvs att sverige ej är svenskt längre.
Senast redigerad av NitzerAc3 2023-05-29 kl. 11:37.
Citera
2023-05-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitzerAc3
Riksdagen, med svenska kvinnor, cucks som dig och invandrare har vart i krig mot svenska män i 30 år. På vilket sätt skulle sverige, som tack vare er, snart är ett 3e världen, klanland, bli sämre om ryssar eller danskar tog över?

oavsett vilket, är sverige inget värt att offra livet över, då sverige är ett skitland som ej längre är svenskt.

Om landet tas över med illegal massinvandring eller genom mer klassisk krig med arméer, gör ingen skillnad för mig. Resultaten är desamma, dvs att sverige ej är svenskt längre.

För din information. Svenska riksdagen består av en majoritet män.
Och inget "krig" har förts eller förs mot varje sig "svenskhet" eller "män".
Finn inget! av beslut som fattats i regering och riksdag som aktivt förtrycker eller begränsar vare sig svenskar eller män.
Citera
2023-05-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
För din information. Svenska riksdagen består av en majoritet män.
Och inget "krig" har förts eller förs mot varje sig "svenskhet" eller "män".
Finn inget! av beslut som fattats i regering och riksdag som aktivt förtrycker eller begränsar vare sig svenskar eller män.

Nej, de är vad vi män kallar cucks, dvs ängsliga hen med kuk.

Återigen, är sverige ej svenskt och kvinnorna har ej vart lojala sverige, svenska män och svenska barns framtid. Sådana offrar man inte livet för om man inte är totalt blåst.

Om du anser att en regim som stjäl 75% av ens arbetstid i skatt, för att sedan spendera enormt stor del av detta på illegal invandring, av framförallt svenskhatande män, som ställer till problem överallt i hela jävla sverige, ej begränsar svenska män så vet jag inte vad som är det..
Senast redigerad av NitzerAc3 2023-05-29 kl. 11:49.
Citera
2023-05-29, 11:47
Avslutad
Citat:

Nä, det är väl därför du tillhör de 16% som antingen flyr eller blir en quisling.
Citera
2023-05-29, 11:55
Medlem
Citat:
Nej, de är vad vi män kallar cucks, dvs ängsliga hen med kuk.

Återigen, är sverige ej svenskt och kvinnorna har ej vart lojala sverige, svenska män och svenska barns framtid. Sådana offrar man inte livet för om man inte är totalt blåst.

Om du anser att en regim som stjäl 75% av ens arbetstid i skatt, för att sedan spendera enormt stor del av detta på illegal invandring, av framförallt svenskhatande män, som ställer till problem överallt i hela jävla sverige, ej begränsar svenska män så vet jag inte vad som är det..

De är fortsatt män, vad du än väljer att kalla dem.

Sverige är självklart svenskt, vad skulle det annars vara?
Problemet du har är att fatta att "svenskhet" inte ser ut exakt så som du vill att den ska se ut, nämligen identisk med dig själv, enkom fokuserat runt just din könstillhörighet, och just dina åsikter.

Mäns skatt går inte speciellt åt illegal invandring.
När svenska skatter, som även betalas in av kvinnor läge till invandring, så är det till legal invandring. Och invandring leder förr eller senare till skatteinkomster som gynnar även dig. Så sluta oroa dig.
Citera
2023-05-29, 11:56
Medlem
Citat:
Nä, det är väl därför du tillhör de 16% som antingen flyr eller blir en quisling.

Till skillnad från dig skulle jag iaf klara mig bra oavsett, som vältränad, stor man, som gjorde militärtjänst med toppbetyg, vann fältskytte, har kompetens kring relevanta vapen, som AK4, AK5 mm

Du är förmodligen en fet såsse... lol
Citera
2023-05-29, 12:00
Avslutad
Citat:
Till skillnad från dig skulle jag iaf klara mig bra oavsett, som vältränad, stor man, som gjorde militärtjänst med toppbetyg, vann fältskytte, har kompetens kring relevanta vapen, som AK4, AK5 mm

Du är förmodligen en fet såsse... lol
Ja de kunskaperna kommer säkert till pass vare dig du flyr eller slåss på fiendesidan.
Citera
2023-05-29, 19:03
Avslutad
Citat:
Ja jävlar, den där hela 49% visade sig vara villiga att dö för Sverige i en stridande roll och hela 84% i en icke-stridande.

Resterande 16% är ni som drar tillsammans med Muhammed.

Endast 49% kan tänka sig försvara Svedala i stridande roll. MAJORITETEN MÄN.

77% kan tänka sig hjälpa till om ej fara för eget liv finnes.

https://www.foi.se/nyheter-och-press/nyheter/2021-12-09-vad-ar-forsvarsvilja-och-hur-viktig-ar-den.html

Nu verkar du vara dement med begåvningshandikapp, men att mindre än hälften av befolkningen kan tänka sig... I en studie gjord i fredstid... Försvara sitt land.. Är extremt.

Vet du om att siffran på min militära karriär på 90 talet var... 80%? Feminismen har skapat ett land svenskarna själva inte älskar.
Citera
2023-05-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ja jävlar, den där hela 49% visade sig vara villiga att dö för Sverige i en stridande roll och hela 84% i en icke-stridande.

Resterande 16% är ni som drar tillsammans med Muhammed.

Haha... medan ni andra står och tittar på varann och väntar på att någon annan ska göra något då eller?
Vi ser ju hur ni hanterar verkligheten idag.
Det är ju knappast ni som ingriper när en tjej får stryk av sin kille på gatan. Åter igen står ni och väntar på att vi andra ska ingripa - för sen bli pissade på av den räddade tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in