Citat:
Ursprungligen postat av
Iifyousayso
Vilken fakta/forskningsbaserad länk kring valresultat och dina teorier har du?
Varför vill du inte försvara kvinnor?
Att kvinnor var hysteriska mångkultur och massinvandringsvurmare i decennier samt vägrade se problem med massinvandringen, attackerade svenska män både privat och offentligt som rasister när de varnade för dagens utveckling. Svenska män attackerades konstant.
Jag behöver inte någon forskning att visa dig, jag och hundratusentals andra svenska män upplevde detsamma. Kvinnor sa bokstavligen att svenska SD män var värre än invandrade våldtäktsmän. Var du inte politiskt medveten eller uppmärksam 2006-2016, det är inte mitt problem. Hela facebook var fylld med kvinnor med inlägg "Röstade du SD tar jag bort dig som vän" "SD=Rasister " Hysterin var total.
Enligt svts valkompass i maj 2023 har SD under 8% stöd bland kvinnor och 25% stöd bland män. Då finns det miljoner blattar i Sverige också som aldrig röstat SD, så etniskt svenska män röstar säkert 35% SD, kanske mer.
Hade bara kvinnor röstat hade S+V haft egen majoritet i riksdagen. Är inte det att sälja ut landet fullständigt, vara villig att bli rånad och våldtagen av Muhammeds, vet jag inte vad som är. Ni kastar Sverige i soptippen med er naivitet och PK kultur. Jag kan inte försvara en grupp som agerar politiskt så som kvinnor gör i Sverige. Det är moraliskt omöjligt. Ni är fortfarande blödiga kring helt galna blattar, som ni tror socialen och skolan ska göra normala. Det är omöjligt, och ännu en anledning varför den svenska kvinnan är värdelös och inte värd att försvara.
I ett annat samhälle hade den svenska kvinnans egenskaper varit otroligt positiva, men i dagens samhälle med fulla rättigheter leder den svenska kvinnans egenskaper till samhällskollaps. Dagens problem i Sverige är så stora att struggle sessions, socialtanter samt polisen(som är totalt PK) inte kan påverka någonting. Nada. Hårdare staff, fler poliser kommer heller inte hjäpa.
Jag är villig att försvara svenska kvinnor i strid när de öppet försvarar den svenska mannen överallt samt öppnar för massutvisningar offentligt (hundratusentals blattar måste härifrån) , när de öppet propagerar för helt stängda gränser, när de öppet propagerar för att hundratusentals blattar måste låsas in likt El Salvador.
Detta måste göras offentligt och på sociala medier. Görs inte det får ni hoppas på att globohomo, sojapojkar och kaosblattar kommer vara villiga att dö för er.