Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Andra halvlek var något av det värsta jag sett. Sicken jävla hönsgård det var i försvarsspelet. Det var som att alla var nöjda med att ha gjort en helt okej första halvlek. Bra av Mellberg att hitta den svaga punkten i andra, ytterbackarna hade det inte kul igår. Tur att BPs anfallare är medelmåttiga och inte kunde nyttja sina fina lägen. Ett bättre lag och vi hade fått noll poäng med oss.
Nåväl, tre poäng och vi sitter fortsatt i förarsätet.
Oliver Berg måste jag pudla mot. Jäklar vad nyttig han är. Hur Djurgården inte fick honom att prestera är ett rejält underbetyg.
Våra tränare valde att spela honom som nia mestadels. Typ som om han skulle ta IKT:s position hos er.
Han är varken lång, stark eller snabb. Ingen target och kan varken skjuta eller nicka. Vet inte riktigt vad man hoppades se av honom i den rollen…
Jo, just det. Han var bra i presspelet