2023-10-03, 09:21
  #12745
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Axén har otalt med Rydström efter att han kallat honom en dinosaurie när det kommer till sättet man spelar fotboll på så oavsett hur vi spelat så är det dåligt enligt Axén. Skulle inte väga hans ord särskilt tungt, med det sagt så gick det från briljant till katastrofalt dåligt.

Axens högsta punkt som tränare är en cupfinal med Örebro 2015. Vet inte egentligen vad som grundat hans bitterhet mot Rydström, faktumet att han tränar en större klubb eller att han håvar in mer i månadslön.

Varje sändning han är med i så försöker han framstå som lite extra viktig trots att hans åsikter väldigt sällan är det.
Citera
2023-10-03, 09:24
  #12746
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Andra halvlek var något av det värsta jag sett. Sicken jävla hönsgård det var i försvarsspelet. Det var som att alla var nöjda med att ha gjort en helt okej första halvlek. Bra av Mellberg att hitta den svaga punkten i andra, ytterbackarna hade det inte kul igår. Tur att BPs anfallare är medelmåttiga och inte kunde nyttja sina fina lägen. Ett bättre lag och vi hade fått noll poäng med oss.

Nåväl, tre poäng och vi sitter fortsatt i förarsätet.

Oliver Berg måste jag pudla mot. Jäklar vad nyttig han är. Hur Djurgården inte fick honom att prestera är ett rejält underbetyg.
Ingen lagdel har presterat för oss i år.

Det är en sådan säsong bara.
Citera
2023-10-03, 09:26
  #12747
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuckas
Kan hålla med. Slappnade av för mycket, släppte in BP i matchen. Sen blev sönderstressade av att de måste faktiskt ta 3 poäng för att hålla kvar serieledningen. Förvisso BPs mål är lite otur då Busanello styr in den, och bort från Dahlin som stod redo att ge sig på en räddning.

Ja, Dahlin hade tagit om den inte träffat Busanello. Skottet är inget speciellt.
Citera
2023-10-03, 10:09
  #12748
Medlem
TheJackets avatar
Tänk vad en dansk flintis med barsk uppsyn kan göra
Citera
2023-10-03, 10:11
  #12749
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Axens högsta punkt som tränare är en cupfinal med Örebro 2015. Vet inte egentligen vad som grundat hans bitterhet mot Rydström, faktumet att han tränar en större klubb eller att han håvar in mer i månadslön.

Varje sändning han är med i så försöker han framstå som lite extra viktig trots att hans åsikter väldigt sällan är det.

Då har han alltså kontinuitet i en ståndpunkt ändå. Axéns paradgren är ju annars att hävda "Det är som jag brukar säga" följt av något han aldrig brukar säga.
Citera
2023-10-03, 10:32
  #12750
Medlem
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/hammarby-nara-ny-stjarnrekrytering/

Det här känns potentiellt asdåligt.

Nog för att det var över 10 år sen han ställde till med skit hos Djurgården men det skriker ju bluffgubbe hela vägen om Khaled.

Barnsley var alltså en hårsmån från PL innan han tog över och åkte ut året efter han tagit över.

Minns Viaplays reportage om laget och honom när han i rollen som VD klev ner i omklädningsrummet och hade ett väldigt stelt motivationstal till laget och underminerade tränaren.

Manuel Lindberg 2.0?
Citera
2023-10-03, 10:47
  #12751
Avslutad
Vill bara tydliggöra att jag bara skojade igår när jag skrev att jag skulle anmäla Strand för hans slag. Jag är oskyldig till den anmälan som kommit in från privatperson,
Citera
2023-10-03, 10:49
  #12752
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi spelade bra i första och har bra kontroll på det.

Vi slutar spela när vi leder med 2-0 och tror det är klart. Det blir för avslappnat. Man kan inte slappna av mot ett lag som kämpar för överlevnad. BP kommer in i matchen.

Jag ser andra halvlek som ett mentalt problem som inte har så mycket med spelsystem att göra.

Rädslan av att förlora blev större än viljan att vinna. Tror det var nyttigt för att få en sådan match och klara sig undan.

Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Axens högsta punkt som tränare är en cupfinal med Örebro 2015. Vet inte egentligen vad som grundat hans bitterhet mot Rydström, faktumet att han tränar en större klubb eller att han håvar in mer i månadslön.

Varje sändning han är med i så försöker han framstå som lite extra viktig trots att hans åsikter väldigt sällan är det.

Ja, det är lite märkligt att han får så pass mycket utrymme...

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Då har han alltså kontinuitet i en ståndpunkt ändå. Axéns paradgren är ju annars att hävda "Det är som jag brukar säga" följt av något han aldrig brukar säga.

Hahaha, just det så var det.
Citera
2023-10-03, 11:17
  #12753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vill bara tydliggöra att jag bara skojade igår när jag skrev att jag skulle anmäla Strand för hans slag. Jag är oskyldig till den anmälan som kommit in från privatperson,

haha... jag med, matchen är över... move on. Sedan är Strand en äcklig pissluffare... men det är sedan gammalt.
Citera
2023-10-03, 11:53
  #12754
Medlem
bananjuices avatar
Jag tror att det är någon malmöit som anmält Strand
Citera
2023-10-03, 12:12
  #12755
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Vill bara tydliggöra att jag bara skojade igår när jag skrev att jag skulle anmäla Strand för hans slag. Jag är oskyldig till den anmälan som kommit in från privatperson,
Det fattar vi väl, jag hade gärna anmält IKT för det betydligt farligare armbågen han orsakade blodvite med igår, eller Rieks armbåge mot Besara, men skåningarna är SvFF's gullepojkar så det är waste of time.
Citera
2023-10-03, 12:12
  #12756
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Andra halvlek var något av det värsta jag sett. Sicken jävla hönsgård det var i försvarsspelet. Det var som att alla var nöjda med att ha gjort en helt okej första halvlek. Bra av Mellberg att hitta den svaga punkten i andra, ytterbackarna hade det inte kul igår. Tur att BPs anfallare är medelmåttiga och inte kunde nyttja sina fina lägen. Ett bättre lag och vi hade fått noll poäng med oss.

Nåväl, tre poäng och vi sitter fortsatt i förarsätet.

Oliver Berg måste jag pudla mot. Jäklar vad nyttig han är. Hur Djurgården inte fick honom att prestera är ett rejält underbetyg.

Våra tränare valde att spela honom som nia mestadels. Typ som om han skulle ta IKT:s position hos er.

Han är varken lång, stark eller snabb. Ingen target och kan varken skjuta eller nicka. Vet inte riktigt vad man hoppades se av honom i den rollen…

Jo, just det. Han var bra i presspelet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in