Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Det som får mig att misstro produktionen, förutom det upenbara tillrättalagda scenerna med gifta paren, är min erfarenhet av Kalle.
Jag umgicks och pratade en hel del med honom under en konferenshelg. Han var där i egenskap som sexolog. Visst, han har sina bög-manér och identitetsvänsterhjontendenser. Dock, privat är han mer tolerant och okategorisk än vad han framställs som i tv. Jag tror att de som producerar tv-program är psykopater.
Hela det där gänget är obehagligt. Det klingar så falskt när Maria skriver att dom med omsorg väljer
bort personer med trauman och för blyg och orolig personlighet. Arvid har ett jävla trauma bakom sig så han inte ens kunnat ha relationer förut, Carro var så psykiskt skör att hon anmälde sig spontant när en annan relation
precis slutat i katastrof, och sen hade hon sammanbrott i programmet redan innan bröllopet och satt och söp på bröllopsfesten, vägrade ens se sin match i ögonen. Alex har så dålig självkänsla att han köper att hans match startar bråk om precis vad som helst, en tallrik, ett fält utanför bilen, en gammal satirbok, en tröja osv och han slänger utan vidare ett gammalt minne från en gemensam resa med sina vänner från ungdomstiden bara för att inte riskera bli lämnad.
Hur tänkte dom när dom lät Grävis bli hackad på? Eller alla andra exempel genom åren.
Hade Kalle, Maria och Fredric verkligen
varit så altruistiska som dom låtsas så hade dom anordnat typ sommarläger med matchning utan att göra profit på det med TV och få gratis reklam där för sina
egna företag.