Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Utveckla? För ryssen är vår vän? Och ryska befolkningen också?

Satan i gatan. Det största felet tysken gjorde var de inte lyckades utrota ryssen. Så jävla mycket bättre världen varit idag..

zelensky samma skrot och korn som ryssar. Äckliga människor
Citera
2023-05-27, 18:40
Medlem
Hursomhelstings avatar
Läser idag att ingen gillar ju Marabou!
Det har gått för långt då mediehusen sätter dagordningen, styr landet.

Media, tidningars uppgift är att fömedla och inte den att agera domare och dessutom uppvigla folk.

Skojaren Zelensky han borde kokas i Marabou choklad, det jävla aset.
Citera
2023-05-27, 18:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
håll käften ukrainaanhängare, dra till bachmut och hjälp zelenski istället
eller har du gjort ditt nu för ukraina genom att bojkotta marabou?
jag har inte bojkottat marabou - vad fan yrar du om? Du kan inte interpolera din egen usla debatt-teknik, obildning och dumhet på andra - försök svara på argumenten istället.
Citera
2023-05-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Även Oboy, Oreo, Daim och Philadelfia vill juden att vi sluta köpa.

Tycker vi bojkottar Ukraina och slutar skicka vapen till dom. Skiter om Ryssland tar över deras skitland.

Ok. Philadelphiaost är det enda av det jag brukar köpa, men får kolla på substitut tills våra vapen och bidrag har hjälpt till att kasta ut ryssen
Citera
2023-05-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
zelensky samma skrot och korn som ryssar. Äckliga människor

Mmmm marabou.. och mmm..men Ukraina har inte avsikt att hota oss, anfalla oss, eller försöka utrota oss som Ryssarna nu gör i Ukraina. Där ligger skillnaden. Men du förstår inte det? Eller rättare sagt, du vill att ryssen skall dominera väst eller hur?
Citera
2023-05-27, 18:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Du är en sund man och jag som dig gör samma bedömning.
Slusken och den lille knarkaren zelenskjii får bojkotta vad hen vill men vad vi andra gör skall hen ta och skita i.
Bara för detta skall jag öka mina inköp av Marabou.

Ingen äcklig Ukrainare skall säga åt mig eller annat land vad vi skall eller inte skall göra.

Precis! Nån motta får det vara med tiggeriet, kanske vi ska gå ut och kräva massa skit från andra länder också som den idioter gör!
Citera
2023-05-27, 18:44
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarBogar
Nej slutat bry mig och fittan o hans skitland för länge sen.

Han tror han kan be hela världen om hjälp att göra allt, något får de fan hantera själva.

Ge upp och ge er till ryssarna ingen bryr sig ändå längre men marabou ska jag iaf fortsätta köpa som om de vore vilken dag som helst

Du kan väl vara ärlig allafall, eu har ju inte brytt dig från första början och ser inga problem alls med att Ryssland anföll .
Citera
2023-05-27, 18:45
Avstängd
Jag kommer öka mina inköp istället, den giriga juden får aldrig nog.
Citera
2023-05-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nigarn
Jag kommer öka mina inköp istället, den giriga juden får aldrig nog.

Ja, han vill ha all choklad själv! Köp för allt du har och är värd!! Jävla jude och nazze och jävulsdyrkare han är!

Haha! Fan du lyckades med -10 i IQ på DET inlägget.
Citera
2023-05-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Vårt land är ju ändå ockuperat, vem bryr sig. Finns ju inget svensk kvar.

Tja, du är inte då INTE en Svensk, så tar dig för vad du är.
Citera
2023-05-27, 18:49
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Vissa kan nog förklaras av att de helt enkelt är troll/avatarer, men de som är riktiga personer och ändå tycker så, de är riktigt kluriga att begripa. Överkonsumtion av desinformation så de helt har tappat greppet om verkligheten?

On topic så gillar jag choklad väldigt mycket, men har alltid ogillat marabou. Fast inte av några politiska skäl, utan för att det smakar så deprimerande och meningslöst.

Jag är inte sådär jätteförtjust i choklad överhuvudtaget, men definitivt inte mjölkchoklad av den typ Marabou presenterar för oss konsumenter, när det ändå ska chokladas.

Det är nog det, jag personligen, kallar "alternativmediasyndromet". Jag led av det själv lite för några år sedan, innan jag insåg hur menlöst det var. Man gillar inte MSM, och anser att alla som läser, lyssnar eller ser på DN, SVD, SVT, SR, Aftonbladet o.s.v. är lättlurade får. Så långt så gott, men det är också där det går snett. Det kan mycket väl vara så att den som får all sin information från Aftonbladet och P1 är tämligen indoktrinerad i ett visst sätt att se på världen, men det innebär inte att den som får all sin information från Samhällsnytt och Nyheter Idag inte är precis lika hjärntvättad, bara "från andra hållet" sett.

Man gillar inte CNN och BBC och väljer därför att stenhårt tro på RT. Problemet blir detsamma, oavsett hur man vänder och vrider på saken, då ingen av de tre mediekanalerna är fri från agenda och påverkan i en eller annan riktning.
Citera
2023-05-27, 18:50
Medlem
Giant Squids avatar
Helt plötsligt är det de korrumperade shit hole countriet Ukraina som håller i världens taktpinne, om det ena om det andra.
Vad blir nästa krav?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in