Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 18:18
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Kan du läsa? Det handlar inte om Ryssen och Ukraina, utan Ryssens potential att komma HIT och göra samma sak som de gör nu om de inte utrotas i Ukraina.

Tappad i asfalten som liten?

Men köp Choklad, köp för allt du är värd! Go Russia!
Så du har alltså gått på medias skrämselpropaganda som dom kört med sen 70-talet?
Undrar vem som är idioten här?
Citera
2023-05-27, 18:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
De kommer komma och ta över dig, din blekfeta svenne.

”Vad kommer de göra sen!!!!??? Tänk om PUTTTTTIN kommer hit!!!!!”

Ni idioter går på den gång på gång.

Det räcker med att gå på rysstrollens desinformation en gång för att det ska vara kört - fattar du inte det eller arbetar du för att genomföra det?
Citera
2023-05-27, 18:21
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Marabou smakar skit, så bojkottar sedan mååånga år tillbaka
Citera
2023-05-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Så du har alltså gått på medias skrämselpropaganda som dom kört med sen 70-talet?
Undrar vem som är idioten här?

Haha! Ja, neeee, Vi förstår att du verkligen vill ha ryssen i röven, och det är okej för mig, we dont give a shit. För du är inte en del av oss normala.

Men det spelar ingen roll vad du tycker, vi normala inser att Ryssen är en horbög, och vi gör allt för att krossa skiten. Och dessutom gå med i Nato för säkerhet.

Gå nu och köp en Marabou!
Citera
2023-05-27, 18:24
Medlem
han ska hålla käften för han har flera miljoner själv zelenski men säger
åt svenskar att vi inte
får äta choklad? dra åt helvete med denna korrupta skitstövel som
maler ner sitt folk i kriget

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tänka sig - då hoppas jag du förklarar varför du ser fram emot att ryssjävlarna tar över Ukraina och vad du tror de kommer göra sen?
lugna ner dig kärring dra till ukraina istället om du är så jävla feg och konspiratorisk
(FB) Varför är inte svenska ukrainaanhängarna i ukraina?
så kan vi normala svenskar äta choklad här hemma
Citera
2023-05-27, 18:26
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
han ska hålla käften för han har flera miljoner själv zelenski men säger
åt svenskar att vi inte
får äta choklad? dra åt helvete med denna korrupta skitstövel som
maler ner sitt folk i kriget

lugna ner dig kärring dra till ukraina istället om du är så jävla feg och konspiratorisk
(FB) Varför är inte svenska ukrainaanhängarna i ukraina?
så kan vi normala svenskar äta choklad här hemma

Lugna dig, Zelensky har bara sagt att Ukraina skall bojkotta Mondelez, vad du gör skiter han i.
Citera
2023-05-27, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Enkelt. Som hängiven chokladälskare så tycker jag Marabous produkter är rent skräp, billig skit som inte ens är billigt.

Bojkott.
Medhåll. Sen man vande sig vid choklad med högre kakaohalt så går Marabou bort. Inte ens deras finchoklad är något vidare. Större globala företag brukar ofta ha fuffens för sig och t o m ersätta förhållandevis billig socker med nån jävla substitut. Nej tack.
Citera
2023-05-27, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Marabou är en del av koncernen Mondelēz International, världens största chokladföretag.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mondelez_International
Ja just det, de globala företagen är ofta fullständigt skrupelfria. Bojkott.
Citera
2023-05-27, 18:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Vissa kan nog förklaras av att de helt enkelt är troll/avatarer, men de som är riktiga personer och ändå tycker så, de är riktigt kluriga att begripa. Överkonsumtion av desinformation så de helt har tappat greppet om verkligheten?
Eller så är de helt enkelt onda? Samma sak med antivaxxarna, Trumpisterna och SD-brölarna. Väldigt många människor är helt enkelt väldigt ondskefulla.

De är inte välkomna i vårt samhälle någon av dem. Här står vi upp för vad som är rätt och gott. De andra kan flytta till Ryssland och bära Putlers väska med bajs.
Citera
2023-05-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.tv4.se/artikel/7jLkBvlvuB4R4DlgCpyiS4/ukraina-svartlistar-svenskarnas-chokladfavoriter?utm_medium=social&utm_source=face book.com&utm_campaign=nyheterna&utm_content=27_cho kladen_fb_nyh

Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Kommer ni följa judens råd och bojkotta Marabou? Själv så ska jag köpa några extra chockladkakor från Marabou.

Brydde mig inte förrän jag läste ditt hjärndöda inlägg. Så ja, nu ska jag göra som Zelensky uppmanat sina allierade (bla Sverige och svenskarna). Ska upplysa mina barn om det också.

Zelensky och det ukrainska folket tackar för ditt stöd!
Citera
2023-05-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
du uppmanade att nazisterna skulle utrota ryssarna tidigiare, nazze
är nog du som är en brun billig bit alltså

Att vilja eller behöva utrota Ryssarna är inte rasism, det är överlevnadsinstinkt. Tråkigt värre eller hur?
Citera
2023-05-27, 18:38
Medlem
TELAVIV91s avatar
Nej, marabou är trots allt ett trevligt godis även om det inte är någon fin choklad, och det enda jag köper om jag vill ha nått sött. Schweizernöt och mjölkchoklad är favoriterna medan de nyare smakerna går helt bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in