Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
5an Mattias va ju klart bäst. Tävlingsinriktad och sågs som ett hot, därför lite utfryst tror jag, typisk gruppdynamik. Har aldrig sett honom bete sig egoistiskt etc. Uppfattade hans tysthet/blyghet som ödmjukhet. Han skrävlade aldrig om sig själv som t ex Bachelorn eller de två med invandrarbakgrund. Orutinerat av instruktörerna att inte inse att han pekades ut för att han sågs som ett hot om segern. Oschysst sätt att skicka ut honom på.
10an o 12an sågs som svagare hot uppfattades därför trevligare. Jag tror att Mattias är en hyvens kille hemma, heja!
Instämmer.
Han hade ju en apatisk blick och öppnade inte sig själv, tycker också han kunde fått fortsätta till slutet ändå.
Jag tror också det är en bra kille och han har klarat utmaningen lika mycket som vinnarna.
Avslutningen var ju lam, jag gillade den övningen där rekryterna släpades ut ur sängen nattetid med en huva som togs av och de direkt knuffades i iskallt vatten där de skulle dyka under en båt ett par gånger.
Pysiska tortyren är sådär. Kanske utmana klaustrofobikänslor och spika in någon i en kista.
Eller klättra i en telemast 150m och därifrån åka linbana.