2023-05-25, 21:22
Medlem
Tog pengarna slut eller? Eller får dom inte hälla vatten och tortera deltagarna längre?
Skitprogram.
Citera
2023-05-25, 21:27
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför är du vithårig Ida?

Vilken krumryggat skittest mot Ida helt utan trovärdighet, varför är du sist hela tiden? dom får ju vänta på dig? där borde hon svarat för att jag är kvinna och har lite mindre muskelmassa instruktör

Och hon vägrade nia dom utan sa "instruktör" maniskt, jag hade svarat ers majestät istället och blivit utkastad!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-25 kl. 21:43.
Citera
2023-05-25, 21:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Den där tillitsövningen hade de ju bara för att kunna skicka ut någon före Ida. De visste ju att 5:an skulle åka ut på det där.
Inkvotering för att få henne kvar i sluttampen.
Skulle det där föreställa tillitsövning? att leka tuff-tuff tåg med armarna på varandras axlar & gå framåt med balaklava för ögonen, då är man väldigt HSP i tankegångarna, hade dom fått gå upp & ner för en trappa med armarna på varandras axlar hade varit nått annat

Sami sitter och myser och ser ut som Graham Chapman i Life of Brian
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-25 kl. 21:47.
Citera
2023-05-25, 21:57
Avslutad
Ny hel säsong med den brittiska finns ute också. Två nya ledare, varav en poserande Keanu Reeves-wannabe. Ant är inte med längre. Synd.
Citera
2023-05-25, 22:26
Bannlyst
Två mesar som vann programmet. De där två hade inte klarat sig en dag på en front.
Citera
2023-05-25, 22:43
Medlem
Ttoclaws avatar
Fan hände med tortyren dom alltid kör med i sista avsnittet? Det här var ju som en helt vanlig dag med övningar dom i princip redan gjort under veckan. Det hände verkligen inget speciellt.
Finaldagen var ju ett riktigt anti-klimax. Och vad fan åkte 5:an ut för egentligen? Var han inte social nog?
Citera
2023-05-25, 23:04
Medlem
Pengarna tog nog slut eller så insåg dom att kvarvarande bara var veklingar som aldrig skulle klarat förhören utan framtida men så det var bäst att skippa det.
Citera
2023-05-25, 23:25
Medlem
5an Mattias va ju klart bäst. Tävlingsinriktad och sågs som ett hot, därför lite utfryst tror jag, typisk gruppdynamik. Har aldrig sett honom bete sig egoistiskt etc. Uppfattade hans tysthet/blyghet som ödmjukhet. Han skrävlade aldrig om sig själv som t ex Bachelorn eller de två med invandrarbakgrund. Orutinerat av instruktörerna att inte inse att han pekades ut för att han sågs som ett hot om segern. Oschysst sätt att skicka ut honom på.
10an o 12an sågs som svagare hot uppfattades därför trevligare. Jag tror att Mattias är en hyvens kille hemma, heja!
Citera
2023-05-25, 23:36
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
5an Mattias va ju klart bäst. Tävlingsinriktad och sågs som ett hot, därför lite utfryst tror jag, typisk gruppdynamik. Har aldrig sett honom bete sig egoistiskt etc. Uppfattade hans tysthet/blyghet som ödmjukhet. Han skrävlade aldrig om sig själv som t ex Bachelorn eller de två med invandrarbakgrund. Orutinerat av instruktörerna att inte inse att han pekades ut för att han sågs som ett hot om segern. Oschysst sätt att skicka ut honom på.
10an o 12an sågs som svagare hot uppfattades därför trevligare. Jag tror att Mattias är en hyvens kille hemma, heja!
Instämmer.

Han hade ju en apatisk blick och öppnade inte sig själv, tycker också han kunde fått fortsätta till slutet ändå.

Jag tror också det är en bra kille och han har klarat utmaningen lika mycket som vinnarna.

Avslutningen var ju lam, jag gillade den övningen där rekryterna släpades ut ur sängen nattetid med en huva som togs av och de direkt knuffades i iskallt vatten där de skulle dyka under en båt ett par gånger.

Pysiska tortyren är sådär. Kanske utmana klaustrofobikänslor och spika in någon i en kista.

Eller klättra i en telemast 150m och därifrån åka linbana.
Citera
2023-05-25, 23:49
Medlem
Marabouoreos avatar
Denna säsong är klart sämst av alla. Konstigt att ett så hyllat program blir så enormt mycket sämre för varje säsong. Lågprisat
Citera
2023-05-25, 23:59
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Fan hände med tortyren dom alltid kör med i sista avsnittet? Det här var ju som en helt vanlig dag med övningar dom i princip redan gjort under veckan. Det hände verkligen inget speciellt.
Finaldagen var ju ett riktigt anti-klimax. Och vad fan åkte 5:an ut för egentligen? Var han inte social nog?
Fongeovningen er den hemskaste delen av produktionen. Jag skulle gissa po att inspelningsteamet forsta sesongerna tyckte fongeovningen var den mest spennande, men har troligen med tiden utvecklat non form av mjukhet, eftersom den ovningen er so vidrig. Men fan, den ger ju bra underhollning!

Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Han hade ju en apatisk blick och öppnade inte sig själv
Ja... Moste seja att killen verkade lite "avstengd". Let som en robot och uppvisade kenslor i tvo sekunder nar sambon gret i telefonen.
Citera
2023-05-26, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay

Ja... Moste seja att killen verkade lite "avstengd". Let som en robot och uppvisade kenslor i tvo sekunder nar sambon gret i telefonen.

Inte konstigt att inte va sig själv/gråta etc inför tv-kameror. Som alla dokuprogram blir det en konstig situation och jag tror inte ett dugg på att instruktörerna "känner" deltagarna och ser deras hela personlighet. Han blev ju ansatt o kritiserad redan i tidigare avsnitt inte konstigt att han slöt sig ännu mer. Det är i första hand fysiska övningar här , det är inte Robinson de är med i....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in