Citat:
Ursprungligen postat av
maallgan
Och de här problemen hör ju också ihop. De barn som får växa upp på havregrynsgröt och potatis blir sedan som vuxna så dumma i huvudet att de värmer sitt hus med direktverkande elektricitet
Nej det tycker jag inte!
Jag har ålat mig ur kniptången då jag så detta komma i väldigt tidigt och då är det väl så att jag är en sensitiv person med ständigt ett finger i luften dock så begär jag inte att alla ska vara på det viset.
Det finns många pensionärer som hade räknat med att runda av sina dagar under hedervärda former i sin villa, vackra uppväxta trädgård på en ort med fantastiska vyer och natur. Jobb är det idag dåligt med men att dem behöver ju inte längre arbeta!
I sådana orter där är det som dyrast.
All har stått som uträknat för deras del förutom det att bordet har kastats om!
Dem har inte investerat i energibesparande åtgärder och landar på upp till 40 000 och till och med 50 000kr per år.
Det är inte helt det samma som att vara klent skapt i skallen utan det är fördjävligt fört av Staten, en ren illvilja som det inte pratas om.
Däremot alla slashasar dem är det synd om, det är väl dem som det bereds för att dem kan få fina fastigheter via bidrag då att dem husen är ytterst svårsålda och så kan man tömma orterna och integrera folken bättre med att ge dom villor på de vackraste ställena som vi har.