Citat:
Ursprungligen postat av
PeoFallmo
Det är utförligt beskrivet sedan länge, så jag tyckte inte det behövdes.
Valtonen är helt ute och seglar, fattar inte vad vitsen är med att förvilla här. Mordtiden och klockorna är ju utrett sedan lång, lång tid.
Att påstå annat är desinformation och lögner.
Du skulle för en tid sedan träffa en informatör som hade bäring på en eventuell lösning av MOP, efter det vände du på klacken då du hade fått det bekräftat från din kontakt att du hade fått en hel del om bakfoten, men mer kunde du inte säga, utöver att du efter den här kontakten hade en klar bild om vad som hänt, eller snarare om vad som inte hänt den 28/2-86. Sen dess har du envist påpekat för många om att det finns ingen bäring i bl.a. mötesscenariot och på senare tid, även med ihärdig och hetsk bestämdhet, riktat bort ljuset från allt som har med eventuella militära övningar att göra osv.
Vad är anledningen till att du vänt på klacken? Alltså mot hur du resonerade första åren. Andra respekterade skribenter har ju hintat om eventuella militära övningar, både i och utanför Stockholm, bl.a.
14thInt som exempelvis nämnt "
Mjölkört". Även operationen Cosi Fan Tutte, som ingen kände till på bra länge, började det nysa om "nyligen", om än ingen koppling åt det militära (återstår att se), så visar det väl på att det både kan och har funnits hemliga operationer som sannolikt förgrenas på ett eller annat vis i MOP.
En skribent bland de desinformatörer som blivit avklädda sen länge och som mig veterligen fortfarande är ganska aktiva och låtsas som att det regnar, stavas
Utredaren, ska vi sätta dig i samma fack?
Vi hade ju siffernörden som började lovande för något år sen, han som ville få Fauzzi till GM, som fick ge med sig till slut och började trava på annan bana. Även andra som Gothus, Iesho, Cianelli plus ett dussintal andra verkar fått kramp i fingrarna senaste åren.
Tycker Paketipiketen börjat lovande, och underhållande, även om timingen av hans närvaro ter sig något suspekt så har jag inte sett någon trovärdig förutom Mvagrippa bjuda på lite dans, men festen har ju bara börjat.