Citat:
Personen Fatehme Khavari tillika Fatima Khawari (uppgift för nya läsare eller sådana vilka behöver informeras ånyo) kör vidare med sin extremvänsterpolitiskt fundamentalistiska aktivism - helt utan saklig grund egentligen.
Idag twittrar hon detta (hennes Twittermeddelanden är historiskt till stor del utlagda av spökskrivare, främst via Ung Vänster-aktivister och dylika). Genomskinligt att det inte är FK som skriver det här, man använder inte begrepp som "kastar ett öga på" på sådant ledigt sätt (@fatemeh_khavari):På detta följer 30 kommentarer. Övervägande del av dessa är kritiska för att inte säga förbannade på det FK håller på med.
En @PGravlis skriver:Mycket befogad fråga detta.
Dessa 700.000 kronor (jag trodde i min enfald det varit fråga om 500.000) vill nog en betydande del av den svenska befolkningen veta mer om. Är de som skickat pengar till FK och broderns aktivismkonto nöjda med hur pengarna hittills har använts?
Var är dessa 700.000 kronor som Fatima Khawari (folkbokföringsnamnet) och brodern Murteza Khavari aktiviskt organiserade och propagandistiskt instruerade att människor i Sverige skulle sätta in på broderns konto via swish 2017?
En del av de 700.000 kr har nog delvis, enligt uppgift nyligen, gått till ett bilköp, en Lexus. Är det verkligen skäligt och acceptabelt?
Idag twittrar hon detta (hennes Twittermeddelanden är historiskt till stor del utlagda av spökskrivare, främst via Ung Vänster-aktivister och dylika). Genomskinligt att det inte är FK som skriver det här, man använder inte begrepp som "kastar ett öga på" på sådant ledigt sätt (@fatemeh_khavari):På detta följer 30 kommentarer. Övervägande del av dessa är kritiska för att inte säga förbannade på det FK håller på med.
En @PGravlis skriver:Mycket befogad fråga detta.
Dessa 700.000 kronor (jag trodde i min enfald det varit fråga om 500.000) vill nog en betydande del av den svenska befolkningen veta mer om. Är de som skickat pengar till FK och broderns aktivismkonto nöjda med hur pengarna hittills har använts?
Var är dessa 700.000 kronor som Fatima Khawari (folkbokföringsnamnet) och brodern Murteza Khavari aktiviskt organiserade och propagandistiskt instruerade att människor i Sverige skulle sätta in på broderns konto via swish 2017?
En del av de 700.000 kr har nog delvis, enligt uppgift nyligen, gått till ett bilköp, en Lexus. Är det verkligen skäligt och acceptabelt?
Är det någon som kollat om Lexusen sålts eller står den kvar på ägaren ? Finns inget regnr nämligen.
Är det någon som kollat om Swish-kontot fortfarande finns kvar ?
Någon här kan prova tex att sätta in 10 kr typ, och se om det kvitteras ?
Sedan kan den som sänt pengarna höra med banken och be att få verifikation om vart pengarna har gått ?
Man kan misstänka att det finns ett stort antal "föräldralösa" (orphaned) Swish-konton som används som "insamlingskonton", men det intressanta är ju inte varifrån pengarna kommer in, utan till vem, vad eller vilka som de går ut till ?
Familjen Khavari verkar ha gått upp i rök helt och hållet ?
Konstigt att "hon" fick kalla fötter och försvann från PK-Media ?
Var det samtidigt som uppbrottet från Ben & Jerry-aktivisten ?
Är det inte PK-Medias ansvar att hålla igång sina gyllene hönor som värper så många guldägg ?
Men tittar man på Alla Bolag och hittar ett relativt nyreggat företag (2021-02-19) på Murteza Khavari (enskild firma):
https://www.allabolag.se/980814MNNC/khavari-murteza
Kod 47911 Postorderhandel och detaljhandel på Internet med brett sortiment
Förmodligen är de totalt okunniga om hur de ska gömma undan pengar
och fortsätta att kunna krana in bidrag ?
Åja jag bryr mig knappt alls faktiskt.