Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Varför inte Allen Smajic? Men gissar du aldrig hört talas om honom.
Äh, jag retas ju bara!
Sen har jag under flera år förutsett utvecklingen kring Solna. Hö hö, hä hä har det låtit från er när jag skrivit detta. Här har du 3 exempel:
1. Sommaren 2019 skrev jag om ett paradigmskifte i Stockholmsfotbollen:
- Vi har hamnat före er 4/5 ggr sedan dess (räknar in i år)
- Vunnit SM-guld
- Sprintat förbi er i EK
- Ligger 100 placeringar över er på UEFAs klubbranking
2. "Solnamodellen har nått vägs ände":
Alltså... Svanemar säger nästan ordagrant samma sak i senaste avsnittet av Testa Stör. Ungefär: "modellen [Solna] tidigare stått för måste skrotas".
3. Vi tjabbade hela 2022 om hur ni skulle falla i tabellen och åka ur ECL.