Ni pratar mycket om träningsfolk men här i sthlm verkar en stor målgrupp vara yngre tjejer som har burken mer som en accessoar.
Den gruppen är så stor så jag har gjort egna fältstudier, ibland kan man gå bakom en tjej som kommer från skolan och går flera hundra meter till tunnelbanan med burken i handen utan att dricka en enda klunk men väntar med att slänga den tills man nått t-banan, trots att flera papperskorgar passerats.
Ibland säger det "klonk" när burken slängs = mycket dryck kvar i burken.
Citat:
Ursprungligen postat av
trailblaser
Många klagar på priset. Men varför köpa en kaffe på stan för 30 kr? Det är också överpris och dyrt.
Personligen har jag slukat några Nocco först och främst när jag kör långa sträckor med bilen. Stor mängd koffein (220 mg är det väl) som ger en kick. Lättare att uppnå kicken genom att sluka en nocco istället för att dricka typ 4 kopp kaffe.
Det där har jag också haft dom till. Dricker man en i halvåret tycker jag dom funkar kanon om man helt enkelt måste göra en lång bilresa trots att man är trött.
Citat:
Ursprungligen postat av
Custom_made
Och vissa av oss har inte smakat eller kommer aldrig att smaka.
Finns det något som skriker babbe/wt lika mycket som just energidricka?
Du låter alltså wt och babbars konsumtionsmönster styra dina egna val eller på vilket vis har det dom dricker relevans för ditt val av dryck?