Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Ja, Guldsol är då jävla kaxig också

, störtsäker och hippiecool, när han äntrar sin bar och snackar om wibes, samtidigt som han vet
allt om kvantfysik för så beläst är han, som påverkar oss med alla frekvenser vi har omkring oss, 27 in i programmet
https://www.svtplay.se/video/Kv1Yb5P/rorelsen/1-frihet-och-sanning/?id=Kv1Yb5P&position=1633.
De här "enerigi-sällskapen" låtsas inte känna varandra om de vet att den ene eller andre har gjort bort sig genom tv-program, men facebook avslöjar allt vilka som är vänner med varandra.
Jag tror Guldsol skulle kunna dela med sig lite av sin självsäkerhet till Ernie.
Edit: Det heter ju såntdär allihopa de där healingvännerna, Guldsol, Varg, Måne, osv. Det är bara att kolla upp på facebook så ser du.
Alltså.. jag är själv med i ett mer.. pragmatiskt ockult sällskap och vi garvar läppen av oss åt sånt här. Sad but true för man ska eg inte skratta åt andra människors tro.. men sånt här är bara så jävla dumt att man inte kan låta bli och jag tycker lite att de förtjänar det så jävla tappade som barn som de verkar ha blivit.
Vuxna människor som hoppar runt som dagisbarn å tjuter å fabricerar i högan sky. Ju mer spela Allan ju mer trovärdighet verkar ju sånna här tomtar tycka och det är fan plågsamt att se. Förstår de inte vill kännas vid andra än sina egna flumkompisar för de måste ju själva se hur efterblivna de verkar på tv.🤷🏼♀️
De är dessutom ofta ganska dåliga skådisar och skriker, tjoar och gråter fult så man blir irriterad och fattar att de inte ens tror på sig själva typ. Bisarr subkultur det dära.
Jaja, ska nog ta och kolla på den här Rörelsen, verkar kul!
Edit: men jag gillar deras tvångsmässiga namnbyten; lovar dig att det är när de känner att de transcenderar från en liten puppa till en stor ståtlig magisk energifjäril som ett nytt
magiskt namn kommer till dem via astral post. Alltid ett djur eller ett naturfenomen eller de två i kombination. Bara fantasin sätter gränser!