2024-05-31, 22:11
Medlem
Johan-Palms avatar
Nej Jimmi har inte begått övergrepp. De har varit intima på något vis, sen har Linnea ångrat sig och berättat efteråt för Jimmie att hon "egentligen" inte ville, fast hon gjorde det frivilligt i stunden.

Det är så sjukt att ni påstår att Jimmie skulle begått övergrepp baserat på ingenting.
Citera
2024-05-31, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Någon som vet om Torsten har varit med många tjejer? Är det därför han verkar så kräsen med utseendet?

Jag har sagt det förut, men tänker mig att Torsten har en självbild som nörden i amerikansk high school-film. Han som smartar ut hunken och vinner the prom queen ... det är min analys.🧐
Citera
2024-05-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Media och folk på sociala medier vill få det till att Jimmi ska har gjort något typ av övergrepp på Linnea och dom verkar basera det på att Linnea inte gillar att Jimmi är för närgången samt att dom sitter långt ifrån varandra i soffan i senaste avsnittet.

Enligt mig är det uppenbart att Jimmi snabbt blev kär då han längtar så mycket efter kärleken att han hade blivit kär i vilken tjej som helst, medans Linnea verkligen ville hitta sin soulmate. När hon inte känner samma som Jimmi och samtidigt bett honom ge henne avstånd och när han har svårt att sluta med det så börjar hon avsky varenda kram eller klapp på axeln från honom, till slut hatar hon även att vara i samma rum som honom.

Nu vet jag inte vad som hänt, MEN om ett övergrepp har skett så är det vidrigt av Jimmi. Sen så tror jag inte SVT hade sänt årets säsong ifall något sådant hänt. Dom är långt ifrån lika korkade som MTG som visade när killar försökte tjatsexa till det i paradise hotel.

Oskyldig till motsatsen bevisats men det är ju inte ett otänkbart scenario att Jim skulle kladdat på Linnea när hon sover/halvsover. Det kan förstås uppfattas som äckligt. Som sagt, ingen kan i detta skede garanterat veta men känns ju faktiskt inte otroligt med tanke hur han konstant klängde på henne på dagtid.
Citera
2024-05-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Kvinnor gillar inte män av samma anledningar som män gillar kvinnor.

Finns många mindre vackra män med väldigt vackra kvinnor för att männen har andra bra egenskaper.
Elon Musk har ju haft väldigt vackra kvinnor t.ex. trots att han knappast är en hunk.

Även om Torsten och Anastasia inte är fysiskt speciellt attraherade av varandra så är det en större deal breaker för Torsten för fysisk attraktion är förmodligen bland det viktigaste för honom i en partner.
Jo, kvinnor gillar snygga män. Sen försöker fula män inbilla sig annat. Rika och farliga män kan kompensera för att de är fula visst, men gemene kille not so much. Och kvinnor behöver inte vara särskilt snygga, de kan välja och vraka bra ändå. Särskilt i kategorin av medelmåttiga män som Torsten.. så jo, kan vara dealbreaker helt klart.
Citera
2024-05-31, 22:44
Medlem
Crerands avatar
Lägg ned. Samma sak bekräftas varje år. Svenska kvinnor är sjukt tråkiga.
Citera
2024-05-31, 22:57
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummiskor
"Matchningarna" av experterna är bara så bedrövligt dåliga säsong efter säsong. Känns som de snarare kör Big Brother stuket där allt handlar om att få bra tv med intriger och främja psykisk ohälsa.

Rätt uppenbart att Jimmy gjort något värre än det som man får se på tv sedan om det är våldtäkt eller ej kommer nog aldrig komma fram. Sådant avståndstagande som Linnea gjorde indikerade något riktigt illa.

Torsten verkar ha problem med att tänka på någon annan än sig själv, kanske inte direkt psykopat men verkar definitivt ha svårt med empati för andra människor. Han är nog en madröm till partner, sådan där som är passivt aggressiv med syrliga pikar på helt meningslösa saker samtidigt som han skrattar lätt.

Tycker ingen av deltagarna i år varit redo för att gifta sig.

Mattias är den enda jag gillar, han verkar vara en genuin helylle kille och dessutom ser bra ut.
Tror verkligen inte de kunnat sända programmet om Jimmy gjort det som påståtts i denna tråd. Och Torsten är bara 26, tror bara han behöver jobba på sin känslomässiga intelligens i några år.
Citera
2024-05-31, 22:58
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Lägg ned. Samma sak bekräftas varje år. Svenska kvinnor är sjukt tråkiga.

Svenska kvinnor hit och dit. Hur tror du Torsten hade hanterat en grekisk tjej?
Citera
2024-05-31, 23:11
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Svenska kvinnor hit och dit. Hur tror du Torsten hade hanterat en grekisk tjej?

Bryr mig inte. Vill DU ha ett bra liv undvik svenska tjejer. Lev inte DITT liv genom någon annan.
Citera
2024-05-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det där är inget nytt, det har diskuterats i tråden för länge sedan.

Vad kom man fram till då? Att de har flyttat till gemensam bostad men att Mattias har skrivit sig hos sina föräldrar för att inte spoila hur säsongen slutar för dem?
Citera
2024-05-31, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Jo, kvinnor gillar snygga män. Sen försöker fula män inbilla sig annat. Rika och farliga män kan kompensera för att de är fula visst, men gemene kille not so much. Och kvinnor behöver inte vara särskilt snygga, de kan välja och vraka bra ändå. Särskilt i kategorin av medelmåttiga män som Torsten.. så jo, kan vara dealbreaker helt klart.

Det där är direkt felaktigt. En ful kille som är framåt och har positiv energi får väldigt många fler tjejer än en snygg kille som är blyg och tråkig.

Det är självklart ingen nackdel för en kille att se bra ut men det är inte lika viktigt som för en tjej att se bra ut. En tjej kan inte kompensera lika mycket med sin personlighet.

Sen har vi det där med sex. En kvinna kan ha sex utan att vara särskilt upphetsad. På med lite glidmedel och kör. En kille måste tända.
Citera
2024-06-01, 00:24
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe

Självklart gillar kvinnor snygga män, jag har inte sagt något annat.
Det jag säger är att kvinnor gillar män för mer än att de bara är snygga.
T.ex. när Torsten fixade vägbommen, då sa Anastasia att han aldrig varit sexigare. För han visar att han lugnt kan improvisera och fixa problem de ställs inför.
Du kan få tjejer för att du t.ex. är rolig eller har ett roligt liv som blir tjejens liv om hon blir tillsammans med dig.

Osnygga kvinnor kan absolut inte välja och vraka. Speciellt inte när det kommer till förhållanden.
För män är det svårt att få sex medan det för kvinnor är svårt att få förhållanden.

Uppenbarligen kan Anastasia inte få Torsten iaf eftersom han inte är attraherad av henne.
Citera
2024-06-01, 00:43
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vid 46:07 går hon upp från poolen. Bilder: https://imgur.com/a/T7iziye

Visst är man lite kär i Emmy! Dialekten är charmig dessutom.

Ser ut som en helt vanlig kropp, inget fel på henne men ser helt normal ut för sin ålder??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in