Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 22:45
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, Sanna är också kvar.

Elin var ju också det en dag väl
2023-05-23, 22:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

2023-05-23, 22:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Elin var ju också det en dag väl

Sant.
2023-05-23, 22:47
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tack! Vart fanns den? C-more?

Var svårare än jag tänkt mig att koppla samman rätt fot med rätt deltagare. Det enda man med säkerhet kan fastslå är att fötterna längst upp till höger är groteskt breda.
C-more har jag inte, ser inga fördelar med den sidan. Sidan du var inne på tv... Man får gå in på Robinson och scrolla neråt, sen klicka på mer om Robinson och sen scrolla neråt.
2023-05-23, 22:55
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Man ska veta att de klipper alltid epilogen för att jävlas, typ som den där klippningen där det såg ut som att Marcus var upprörd över att Oskar hade haft ihjäl någon apa. Med största sannolikhet är det inte alls lika dramatiskt som det verkar. Sen kan visst Amanda har sagt något som folk reagerar på, men de flesta lite mer begåvade människor lär sig hur andra människor är & tar dem för vem de är, det är väldigt låg chans att Amanda har sagt något med intentionen att såra någon.
Exakt. Sen är hela poängen är att de kommer att reagera och tro det värsta om henne oavsett vad hon än säger.
De missförstår medvetet och snackar skit om henne för att själva känna sig starkare som grupp.

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det var det finaste jag läst sedan konfirmationen!
Ha ha tack

Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Tjejpakten stod och skrattade när bögen Chris sa att Amanda var en bitch. Det baktalades och alla var eniga; Amanda var ond.

När Amanda säger något om ett par (uppenbart) opererade tittar, ja då får tjejpakten nog. Man säger inte något om någons bröst. Men att säga att någon är en bitch, det är legitimt.

Spyr

Japp, de har alla samma inställning och jargong, de är alla medlemmar av "hata-Amanda-klubben".
Chris var bara den som var direkt osmart och sa vad han tyckte framför kameran.
Där kan man ju verkligen snacka om att låta grodor hoppa ur munnen...
Men nej, det är Amanda som enligt Sophie uttrycker sig "illa och väldigt osmart"
Hennes nära, kära och fina vänner sen bara en månad tillbaka (!) kan säga vad som helst; "bitch", "fitta" och "subba" är helt normalt, ingen ska bli sårad eller arg över det.
Samma nära, kära och fina vänner med det grova språket och elaka beteendet blir sedan enligt Sophie den skenhelige sårade och upprörda över nån aningslös kommentar från Amanda.
Alltså, att dessa människor står ut med sig själva.

En till som spyr
2023-05-23, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

2023-05-23, 23:02
Medlem
Man undrar hur människor som Sophie och Sanna tänker. Fattar dom inte att allt går ut viralt i Sverige. Vem skulle tex anställa sådana oärliga och vidriga individer som Sophie och Sanna? Dom lär aldrig få ett jobb igen om dom blir av med sina nuvarande. Snacka om att skjuta sig själv i foten.
2023-05-23, 23:04
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Hade hoppats på att sexy amanda "small tits" skulle vinna dagens tävling. Riktigt sexy trots små defekter.

Pernilla gjorde en fucking great prestation i tävlingen. Bra jobbat av en tant som hon. Shes a true survivor. Hon har det som krävs liksom.

Efter Amanda är det Sanna som får mig att bli fucking styv. Thats for fucking sure. Spelar spelet. Sexig. En värdig vinnare då hon också haft bröstcancer.
2023-05-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Hade hoppats på att sexy amanda "small tits" skulle vinna dagens tävling. Riktigt sexy trots små defekter.

Pernilla gjorde en fucking great prestation i tävlingen. Bra jobbat av en tant som hon. Shes a true survivor. Hon har det som krävs liksom.

Efter Amanda är det Sanna som får mig att bli fucking styv. Thats for fucking sure. Spelar spelet. Sexig. En värdig vinnare då hon också haft bröstcancer.

Att Amanda är sexig kan nog i princip alla män som är straight hålla med om. Men att Sanna är sexig är jävligt svårt att förstå. Såvida man inte är 65 år och heter Bernt.
2023-05-23, 23:08
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Exakt. Sen är hela poängen är att de kommer att reagera och tro det värsta om henne oavsett vad hon än säger.
De missförstår medvetet och snackar skit om henne för att själva känna sig starkare som grupp.

Ha ha tack

Japp, de har alla samma inställning och jargong, de är alla medlemmar av "hata-Amanda-klubben".
Chris var bara den som var direkt osmart och sa vad han tyckte framför kameran.
Där kan man ju verkligen snacka om att låta grodor hoppa ur munnen...
Men nej, det är Amanda som enligt Sophie uttrycker sig "illa och väldigt osmart"
Hennes nära, kära och fina vänner sen bara en månad tillbaka (!) kan säga vad som helst; "bitch", "fitta" och "subba" är helt normalt, ingen ska bli sårad eller arg över det.
Samma nära, kära och fina vänner med det grova språket och elaka beteendet blir sedan enligt Sophie den skenhelige sårade och upprörda över nån aningslös kommentar från Amanda.
Alltså, att dessa människor står ut med sig själva.

En till som spyr

Hej!
Missade du att jag för en stund sedan skrev ett långt svar till dig (inlägg #5741 (FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia))
ang. den s.k. tjejpakten och då även Christina som en av dess grundare? Det anknyter mycket till vad du skriver här om detta trista gäng självgoda hycklare.

Med vänliga hälsningar
/D_M
2023-05-23, 23:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
MUAHAHAHA! Sophie åker! Fy FAAAAN vad skönt!

Go Amanda! Go Elin!

Hur vet du det?
2023-05-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur vet du det?

Jag vet inte. Var bara ett önsketänkande. Är nästan helt säker på att det är Oskar som åker men det är bra för Amanda så jag kan köpa det även om jag helst sett blekfisen Sophie åka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in